درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

دوره مدیریت HSE-MS به صورت مجازی-آکادمی ایمنی و بهداشت hselearn

 

دوره مدیریت HSE-MS به صورت مجازی-آکادمی ایمنی و بهداشت hselearn

آگهی رایگان
  • خدمات آموزشی متفرقه
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
  •    اصفهان اصفهان
  • 104 بازدید

دوره مدیریت HSE-MS به صورت مجازی-آکادمی ایمنی و بهداشت hselearn 

دوره HSE M.S بیانگر مفاهیمی است که به مدیریت ایمنی سیستمی مربوط هستند و برای مدیریت مسائل بهداشتی و ایمنی در محل کار طراحی شده اند و بر اساس سرفصل های سیستم های مدیریتی ISO45001 و منطبق با استانداردهای شرکت نفت میباشد. همچنین می توان از آن به عنوان سیستم مدیریت ایمنی بهداشت و محیط زیست (HSE-MS) نام برد. این سیستم شامل یک ساختار تخصصی است که کل فرایند مدیریت بهداشت و ایمنی را با موفقیت چشم گیری پیش می برد.

به یاد داشته باشید که در برخی از سیستم ‌های مدیریت ایمنی، برنامه ‌ریزی از اجرا جدا است. با این حال، چه ادغام یا جدا شده باشد، جنبه مهم این است که آنها از عناصر بسیار مهم سیستم مدیریت ایمنی بهداشت و محیط کار هستند.

برنامه ریزی با تعهد و مدیریت در HSE، شامل فرایندی است که در آن ایده ها، تصمیم گیری ها و منابع تخصیص داده شده برای اطمینان از دستیابی به اهداف ایمنی مندرج در خط مشی ایمنی و بهداشت ارائه می شود. این مرحله برنامه ریزی باید سیستمی تولید کند که بتواند اعمال و شرایط ناایمن، خطرات، ریسک ها و خرابی هایی را که می تواند باعث تصادف، جراحت و خسارت شود را شناسایی کند. این مهم با ممیزی، بازنگری، کنترل و اقدامات بازیابی در سازمان نهادینه می شود.

این دوره برای چه کسانی طراحی شده است؟

دوره HSE M.S برای تمامی کارفرمایان، کارمندان و مسئولان HSE مفید است. هدف مدیریت HSE پیشگیری از بروز حوادث و ایجاد بیماری است که خطر قابل ثبت و بالقوه با درجاتی از یکپارچگی و نظام‌ بندی شیوه ‌های مدیریت بهداشت و ایمنی است.

سیستم مدیریت HSE کارکنان را آموزش می ‌دهد تا از نحوه گردش کار در حوزه ایمنی و بهداشت و محیط زیست آگاه بوده و تمامی فعالیت خود را در راستای صیانت از نیروی انسانی و سرمایه های سازمان، برنامه ریزی نمایند. رویه‌ها و دستورالعمل های مختلف برای اجرای صحیح مقررات و تمامی چک لیست و فرم های کنترل و پایش بکارگرفته شده و فرایندهای گزارش‌ دهی، به پیاده سازی حداقل ها و یکپارچه سازی سیستم کمک میکند.

اطلاع کارفرمایان از این دوره علاوه بر افزایش سطح دانش، به مدیریت بهتر منابع مالی و انسانی وزمانی کمک کرده و سازمان را به سمت ارتقای فرهنگ سوق میدهد

 این دوره چگونه برگزار می شود؟

دوره HSE M.S در آکادمی ایمنی و بهداشت hselearn به صورت مجازی و غیرحضوری و با یک آزمون  از افراد، برگزار می شود تا شرکت کنندگان با وضعیت های کاری مختلف بتوانند در آن شرکت کنند.

گواهینامه دوره HSE M.S را چه کسی صادر می کند؟

پس از پایان دوره و گذراندن آزمون، باید نتیجه مطلوب را به دست آورید تا بتوانید گواهینامه دوره را دریافت کنید.این گواهینامه دارای تاییدیه از مرجع ASCB ، دارای برگه مخصوص، ریجستر آنلاین (در سایت دامنه uk) ،مهر برجسته، هالوگرام اختصاصی با گارانتی صددرصدی معتبر بودن و بین المللی بودن است که مناسب جهت تکمیل رزومه شغلی، افزایش حقوق و رتبه، مهاجرت، ارایه به سفارت های خارجی (بدون نیاز به ترجمه) و … می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:

تلفن:03137777403 الی 03137777405

تلگرام/واتساپ:09109909003


آدرس مشاهده آگهی :

http://dar118.com/ads/33728/دوره-مدیریت-hse-ms-به-صورت-مجازی-آکادمی-ایمنی-و-بهداشت-hselearn.html
ثبت آگهی رایگان