اعتبار مدرک qas

مدرک Qas دارای تاییدیه از سازمان ascb و جز معتبرترین مدارک بین المللی داخل کشور می باشد. کلیه مدارک صادر شده توسط این برند معتبر بین المللی در سایت اصلی آن شرکت ریجستر آنلاین میگردد.

این برند بین المللی در زمینه های مختلف مدارک معتبر صادر می کند. از جمله صدور مدرک معتبر در زمینه های: رشته های مدیریت و انسانی، ورزشی، هنر ، ایمنی و بهداشت و ... 

 

نحوه استعلام مدرک Qas

همانگونه که گفته شد تمامی مدارک صادره از این شرکت دارای استعلام آنلاین از سایت اصلی آن می باشند. جهت راهنمایی در خصوص استعلام آنلاین مدارک Qas میتوانید با پشتیبانی آکادمی آموزش ایرانیان به آدرس www.ac98.ir تماس بگیرید.

 

چه مراکزی مدرک Qas  را قبول میکنند؟

تمامی مراکز معتبر در نیا بخاطر داشتن تاییدیه برند Qas از سازمان ASCB این مدرک معتبر بین المللی را مورد پذیرش قرار میدهند. و سفارت های خارجی و شرکت های بین المللی این مدرک را بدون نیاز به ترجمه از مخاطبین قبول می نمایند

 

نمایندگی qas

آکادمی آموزش ایرانیان به آدرس www.ac98.ir نمایندگی اصلی برند qas است که کلیه علاقه مندان به دریافت این مدرک معتبر بین المللی می توانند در صورت تمایل به دریافت این مدرک با این آکادمی تماس بگیرند.(09109309003 الی 09109309005 پاسخگویی فقط در ساعات اداری)