درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

آموزشگاه هنری آشتی

 

آموزشگاه هنری آشتی

آگهی رایگان
  • خدمات آموزشی هنری
  •  email
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
  •    کرمانشاه کرمانشاه
  • 67 بازدید
  • قیمت : توافقی
  • آموزشگاه هنری آشتی آموزشگاه آشتی دارای پروانه تاسیس از سازمان فنی و حرفه ای می باشد که در زمینه هنرهای نمایشی، موسیقی و کامپیوتر فعالیت می کند . فضای فیزیکی آموزشگاه هنری آشتی شامل سه پلاتو تمرین ، استودیو ضبط و همچنین کافه تریا می باشد که این امکان را به هنرمندان تئاتر کرمانشاه و موسیقی کرمانشاه و علاقمندان به موسیقی و بازیگری کرمانشاه می دهد که در محیط سالم و هنری دور هم جمع شوند و در جلسات کتابخوانی ، پخش فیلم ، نقد فیلم ،نمایشنامه خوانی ، اجرای موسیقی زنده و ... شرکت کنند. هنرجویان تئاتر کرمانشاه و موسیقی کرمانشاه می توانند با عضویت در گروه آشتی از پلاتو تمرین و استودیو ضبط و کتابخانه هنری آشتی به صورت رایگان استفاده کنند. همچنین گروه تئاتر آشتی که از گروه های حرفه ای تئاتر کرمانشاه به شمار می رود زیر نظر آموزشگاه آشتی فعالیت می کند و هسته اصلی گروه از هنرجویان دوره های بازیگری آموزشگاه آشتی تشکیل می شود که این فرصت را به هنرجویان می دهد که در جشنواره های تئاتر استان کرمانشاه و جشنواره های ملی حضور پیدا کنند و توانایی ها و استعداد های خود را به به چالش بکشند . آموزشگاه هنری آشتی پس از اتمام دوره ، با دعوت از هنرمندان تئاتر کرمانشاه و موسیقی کرمانشاه و نیز خانواده های هنرجویان اقدام به برپایی جشن پایان دوره می کنند و از بین کسانی که نمره قبولی را کسب کنند با اهدا مدرک معتبر تقدیر می گردد. علاقمندان به رشته های بازیگری کرمانشاه ، رشته های موسیقی کرمانشاه و سایر رشته هایی که در جدول زیر آمده است ، می توانند با تماس یا مراجعه حضوری به دفتر آموزشگاه آشتی از شرایط برگزاری کلاس ها با خبر شوند . هنر های نمایشی موسیقی کامپیوتر بازیگری دف تدوین صدا کارگردانی گیتار تدوین فیلم فیلمنامه نویسی طراحی صدا تدوین تصویر نمایشنامه نویسی صدابرداری استودیو گویندگی آهنگسازی و تنظیم ، مدیر دوبلاژ میکس و مسترینگ گریم کارگردانی فیلم کوتاه خانواده آشتی با افتخار میزبان هنرمندان و هنر جویان تئاتر کرمانشاه و موسیقی کرمانشاه می باشد و می توانید هر روزه از ساعت 13 ال 21 با حضور در مجموعه آشتی با فضایی هنری اوقات خوبی رو سپری کنید.

آموزشگاه هنری آشتی


آموزشگاه آشتی دارای پروانه تاسیس از سازمان فنی و حرفه ای می باشد که در زمینه هنرهای نمایشی، موسیقی و کامپیوتر فعالیت می کند .

فضای فیزیکی آموزشگاه هنری آشتی شامل سه پلاتو تمرین ، استودیو ضبط و همچنین کافه تریا می باشد که این امکان را به هنرمندان تئاتر کرمانشاه و موسیقی کرمانشاه و علاقمندان به موسیقی و بازیگری کرمانشاه می دهد که در محیط سالم و هنری دور هم جمع شوند و در جلسات کتابخوانی ، پخش فیلم ، نقد فیلم ،نمایشنامه خوانی ، اجرای موسیقی زنده و ... شرکت کنند.


هنرجویان تئاتر کرمانشاه و موسیقی کرمانشاه می توانند با عضویت در گروه آشتی از پلاتو تمرین و استودیو ضبط و کتابخانه هنری آشتی به صورت رایگان استفاده کنند.

همچنین گروه تئاتر آشتی که از گروه های حرفه ای تئاتر کرمانشاه به شمار می رود زیر نظر آموزشگاه آشتی فعالیت می کند و هسته اصلی گروه از هنرجویان دوره های بازیگری آموزشگاه آشتی تشکیل می شود که این فرصت را به هنرجویان می دهد که در جشنواره های تئاتر استان کرمانشاه و جشنواره های ملی حضور پیدا کنند و توانایی ها و استعداد های خود را به به چالش بکشند .


آموزشگاه هنری آشتی پس از اتمام دوره ، با دعوت از هنرمندان تئاتر کرمانشاه و موسیقی کرمانشاه و نیز خانواده های هنرجویان اقدام به برپایی جشن پایان دوره می کنند و از بین کسانی که نمره قبولی را کسب کنند با اهدا مدرک معتبر تقدیر می گردد.


علاقمندان به رشته های بازیگری کرمانشاه ، رشته های موسیقی کرمانشاه و سایر رشته هایی که در جدول زیر آمده است ، می توانند با تماس یا مراجعه حضوری به دفتر آموزشگاه آشتی از شرایط برگزاری کلاس ها با خبر شوند .



هنر های نمایشی      موسیقی             کامپیوتر

بازیگری                      دف                     تدوین صدا

کارگردانی                      گیتار                     تدوین فیلم

فیلمنامه نویسی      طراحی صدا             تدوین تصویر

نمایشنامه نویسی      صدابرداری استودیو

گویندگی                      آهنگسازی و تنظیم ،                             

مدیر دوبلاژ              میکس و مسترینگ

گریم

کارگردانی فیلم کوتاه


خانواده آشتی با افتخار میزبان هنرمندان و هنر جویان تئاتر کرمانشاه و موسیقی کرمانشاه می باشد و می توانید هر روزه از ساعت 13 ال 21 با حضور در مجموعه آشتی با فضایی هنری اوقات خوبی رو سپری کنید.

آدرس مشاهده آگهی :

http://dar118.com/ads/34279/آموزشگاه-هنری-آشتی.html
ثبت آگهی رایگان