درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

دوره طرح مدیریت اضطراری EMP و مدیریت بحران- آکادمی ایمنی و بهداشت hselearn

 

دوره طرح مدیریت اضطراری EMP و مدیریت بحران- آکادمی ایمنی و بهداشت hselearn

آگهی رایگان
  • خدمات آموزشی متفرقه
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
  •    اصفهان اصفهان
  • 102 بازدید

دوره طرح مدیریت اضطراری EMP و مدیریت بحران- آکادمی ایمنی و بهداشت hselearn 

هرگونه واقعه، اتفاق یا شرایط غیرمترقبه و طرح ریزی نشده که می تواند باعث مرگ، آسیب و صدمه به انسان، جامعه و طرف های ذینفع شده یا ایجاد خسارات مالی و زیست محیطی شود،شرایط اضطراری نامیده می شود. یک شرایط اضطراری می تواند باعث توقف در فعالیت سازمان شده، آسیب های فیزیکی ایجاد کرده و حیات سازمان را تهدید کند. آمادگی در برابر وضعیت اضطراری و مخاطره آمیز نیاز به مدیریت خاص تمرکز یافته ای به نام مدیریت بحران دارد که پس از وقوع حوادث غیرمترقبه، دامنه بحران ناشی از آن را تا حد زیادی محدود کرده و بحران را به حالت قابل مدیریت در می آورد. مدیریت ساخته ها به طور ویژه با اقدامات موثر خود و ارائه دستورالعمل های کاربردی، تا حد امکان از وقوع بحران جلوگیری کرده و خسارت ناشی از آن را کاهش می دهد.

بحران يك فشار رواني/ اجتماعي بزرگ و ويژه مي باشد كه باعث در هم شكسته شدن انگاره هاي متعارف زندگي و واكنش هاي اجتماعي گرديده و آسيبهاي جاني و مالي، تهديدات، مخاطرات و نيازهاي تازه اي را به وجود ميآورد. مديريت بحران بر اساس مشاهده دقيق بحرانها و تجزيه و تحليل آنها در جستجوي يافتن ابزاري است كه بتوان از بروز بحران ها، پيشگيري نمود و يا در صورت بروز آنها در خصوص كاهش اثرات آمادگي لازم جهت امداد رساني سريع و بهبود اوضاع اقدام نمود.
سيستم مديريت شرايط اضطراري در سه مرحله اقدامات قبل از وقوع (طرح پيشگيري)، اقدامات حين وقوع (طرح مقابله)، اقدامات پس از وقوع (طرح بازيابي) ميباشد و اجراي صحيح اين سيستم موجب كاهش آثار و پيامدهاي جاني، مالي و زيست محيطي حوادث در صورت وقوع آنها اعم از جلوگيري از آسيب به كاركنان به عنوان سرمايه هاي اصلي شركتها، كاهش وقفه در توليد، كاهش خسارتهاي وارده به اموال و حفاظت مستمر از آنها، كاهش خسارتهاي زیست محيطي، جلوگيري از گسترش وضعيتهاي اضطراري به جامعه و آسيب رسيدن به افراد و اموال عمومي، تقويت اعتماد اعتبار عمومي زير مجموعههاي شركت ملي نفت و بازيابي سريع پس از بروز وضعيتهاي اضطراري می گردد.

آکادمی ایمنی و بهداشت hselearn مفتخر است دوره

طرح مدیریت اضطراری EMP و مدیریت بحران را تحت  استانداردهای بین المللی برگزار کرده و در پایان دوره برای دانش پذیران پذیرفته شده در آزمون گواهینامه صادر خواهد کرد.


جهت دریافت  اطلاعات بیشتر با شماره های معرفی شده 03137777403 الی 03137777405 تماس حاصل فرمایید. همچنین  می توانید با شماره 09109909003 در پشتیبانی تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال فرمایید.
آدرس مشاهده آگهی :

http://dar118.com/ads/33663/دوره-طرح-مدیریت-اضطراری-emp-و-مدیریت-بحران-آکادمی-ایمنی-و-بهداشت-hselearn.html
ثبت آگهی رایگان