درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

خرید مبل راحتی

 

خرید مبل راحتی

آگهی رایگان
  • مربوط به خانه وسایل و تزئینات خانه تزئینی و آثار هنری
  • قیمت کل : ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
  • نوع : فروشی
  •  email
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
  •    تهران تهران
  • 72 بازدید
  • تهران اسلامشهر شهرک گلشهرخیابان خزایی جنب بلوارقوام ابادی پلاک9


مبلمان منزل شما يکي از دلايلي است که شما خانه خود را دوست داريد. مبلمان اکسسوري است که اتاق هاي شما را گرد هم مي آورد و به شما کمک مي کند از امکانات يک سبک زندگي راحت لذت ببريد. از آنجايي که اين يک آرايش بزرگ خانه ما است، اغلب نمي توانيم مبلمان را هر چند وقت يکبار که دوست داريم تعويض کنيم. به جاي صرفه جويي در خريد مبلمان، چرا آن را دست دوم نخريد يا از مبلمان با ظرفيت متفاوتي استفاده نکنيد؟ چند روز پيش Freshome گزارش داد IKEA; فروشگاه مبلمان با تخفيف محبوب شروع به فروش محصولات دست دوم IKEA به مشتريان سوئدي خود کرده بود. چه ژست محيطي عالي است و شما مي توانيد اين روند را در مبلمان پيدا کنيد. اين 20 نکته را بررسي کنيد تا به شما در خريد مبلمان دست دوم يا يافتن کاربردهاي جديد براي مبلمان قديمي کمک کند. 1.) قبل از خريد مبلمان را امتحان کنيد: چه مبلمان دست دوم را در Craigslist خريداري کنيد، چه در يک گاراژ/فروش ملک، 'نمونه مبلمان قبل از تبادل پول دست. کشوهاي کابينت را باز کنيد، روي صندلي بنشينيد و به ميزها تکيه دهيد. اگر يک مورد آسيب ديده است، بايد تأييد کنيد که هنوز در شکل رضايت بخشي است تا بتوانيد در خانه خود استفاده کنيد. حتي اگر آسيب ديده باشد، مطمئن شويد که شما يا شخص ديگري مي توانيد آن را تعمير کنيد و براي وضعيت قطعه هزينه مناسبي بپردازيد.


2. هنگام خريد مبلمان دست دوم به حواس خود اعتماد کنيد: مبلماني که در خانه شخص ديگري بوده است ممکن است بوي صاحبان قبلي را داشته باشد. هنگام خريد مبلمان اين را در تصميم خود در نظر بگيريد. برخي از بوها ممکن است پخش شوند، در حالي که برخي ديگر مانند بوي حيوانات خانگي و سيگار ممکن است اينطور نباشند. آنقدر شيفته اين چيزهاي بزرگ نشويد که فراموش کنيد اين آماده شدن براي سال هاي آينده بخشي از خانه و خانواده شماست.


3.) تشک هاي دست دوم مي توانند ميکروب ها را در خود جاي دهند: اگرچه وسوسه انگيز است، اما استفاده مجدد از تشک هاي دست دوم توصيه نمي شود. تشک ها مي توانند حاوي ميکروب ها، باکتري ها و حشرات باشند که شما نمي توانيد آنها را ببينيد. اگر به تشک نياز داريد و توانايي خريد يک تشک کاملاً جديد را نداريد، تا زماني که بتوانيد يک تشک سنتي را بخريد، به خريد تشک فوتون يا تشک بادي فکر کنيد.


4.) روکش کردن مجدد مي تواند در هزينه شما صرفه جويي کند: مبلمان دست دوم و قديمي ممکن است با اجزاي ساختاري با کيفيت ساخته شده باشند و ممکن است فقط به "ليفت صورت" نياز داشته باشند. مانند بازسازي يک خانه قديمي، مبلمان سال ها پيش با طرز کار بهتر و محصولات با کيفيت ساخته مي شد. به جاي عبور از روي يک صندلي قديمي ملکه آن در يک فروشگاه عتيقه فروشي، به پتانسيل و صرفه جويي در پول براي خريد يک مبلمان جديد کپي فکر کنيد. ساخت دروني مراقب حمايت توري يا بادام زميني استايروفوم براي کوسن هاي مبل باشيد. آنها براي مدت طولاني دوام نمي آورند. درعوض، يک ساختار ساپورت دست بسته و بالشتک هاي هشت طرفه را انتخاب کنيد که پر از پر يا فوم پيچيده شده است.


6.) مبلمان لمينت و روکش مي توانند زيبا باشند: روکش و مبلمان لمينت را فقط به اين دليل که چوب جامد نيستند از دست ندهيد. چسبيدن روکش به تخته خرده چوب يا مواد بستري که روي آن چسبانده شده است را بررسي کنيد. بسته به جايي که از مبلمان استفاده مي کنيد، مبلمان لمينت مي تواند بيشتر از چوب مورد سوء استفاده و فرسودگي روزانه قرار گيرد. اغلب اوقات، اگر لمينت در حال جدا شدن است، مي توان آن را چسباند، اما مراقب قطعاتي باشيد که بخش هاي بزرگي ندارند.


7.) مبلمان چوبي در صورت مراقبت ماندگاري بيشتري خواهند داشت: چوب هاي سخت مانند بلوط و افرا مبلماني بادوام و مستحکم مي سازند. هنگام خريد مبلمان چوبي دست دوم، به خصوص مبل، از چوب هاي نرم مانند چوب کاج دوري کنيد. کاج براي قطعاتي که نيازي به تحمل وزن و فشار در مدت زمان طولاني ندارند بهتر است. هنگامي که براي دوام يک قطعه دست دوم خريداري مي کنيد، به انواع چوب نگاه کنيد.


8.) مبلمان فلزي ثانيه هاي خوبي ايجاد مي کند: مبلمان فرفورژه يا آلومينيوم وقتي بازسازي شده باشند زيبا هستند. هنگامي که مبلمان فلزي دست دوم پيدا مي کنيد، به پتانسيل آن فکر کنيد که بر خلاف ظاهر آن است. زنگ زدگي را از بين ببريد و دوباره با يک لايه پودري بادوام از رنگ فضاي باز که مخصوص پوشش مبلمان فلزي ساخته شده است، رنگ کنيد. تعجب خواهيد کرد که چگونه يک لايه رنگ جديد به يافته جديد شما روح مي بخشد.ر



آدرس مشاهده آگهی :

http://dar118.com/ads/32821/خرید-مبل-راحتی.html
ثبت آگهی رایگان