درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

اجاره جرثقیل دراستان البرز | خدمات جرثقیل افشار

 

اجاره جرثقیل دراستان البرز | خدمات جرثقیل افشار

آگهی رایگان
  • خدمات حمل و نقل
  •  email
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
  •    تهران همه موارد
  • 81 بازدید
  • قیمت : توافقی
  • البرز - کرج - استان البرز - شهر جدید هشتگرد

اجاره جرثقیل دراستان البرز

جرثقیل، یک نوع ماشین است که مجهز به سیم بکسل و قرقره هایی برای بالا بردن یا پایین آوردن اجسام سنگین می باشد. تخلیه، بارگیری و جابه جایی انواع بار، نصب انواع سازه های فلزی، نصب تابلوهای تبلیغاتی، نصب پل های راهسازی، نصب دکل برق، نصب دکل ماهواره ای و نصب سازه های فضایی از جمله قابلیت های جرثقیل ها می باشد.اجاره جرثقیل در استان البرز، در تناژهای مختلف از 3 تن به بالا و به صورت ماهانه و روزانه انجام می گیرد.طراحی جرثقیل، از کشور یونان آغاز شد که برای ساخت معابد خود جرثقیل های ساده ای ابداع کرده بودند و سپس رومی ها، قرقره های چندگانه ای را به این ماشین ساده اضافه کردند تا بتوانند سنگ های بالای 10 تن را با آن جابه جا کنند. جرثقیل ها به دو روش، تحت کنترل قرار می گیرند. در روش اول، شخصی در کابینی که همراه با جرثقیل حرکت می کند، می نشیند و توسط دکمه هایی که به ایستگاه کنترل متصل است، جرثقیل را هدایت می کند.

روش دوم، روش کنترل از راه دور و یا بی سیم می باشد.

در هر دو روش، باید یک اپراتور مسئولیت ایمنی جرثقیل و افرادی که کار آن ها به جرثقیل مربوط می شود را به عهده بگیرد.

در اجاره جرثقیل، باید به مشخصات فنی پروژه و این نکته که تمام اصول ایمنی هنگام استفاده از جرثقیل رعایت شود، توجه داشته باشید.

مشخصات فنی که باید در اجاره جرثقیل به آن ها توجه شود

 

از مشخصات فنی پروژه، می توان به وزن قطعه ای که قرار است توسط جرثقیل حمل شود، محل دقیق استقرار جرثقیل، مقاومت زمینی که جرثقیل در آن قرار می گیرد، موانعی که بین جرثقیل و محل نصب قطعات وجود دارد و حداکثر باری که جرثقیل می تواند در یک ارتفاع خاص حمل کند، اشاره کرد.

توجه داشته باشید که در مسیر حرکت جرثقیل، نباید خودرویی پارک شود و مسیرهای منتهی به محل کار جرثقیل، باید مسدود شده باشند.

جرثقیل هایی که در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند، به صورت موقت بر روی زمین و یا بر روی وسایل نقلیه مخصوص نصب می گردند.

قیمت اجاره جرثقیل در استان البرز، به شرایطی مانند مکان و مدت زمان استفاده از جرثقیل بستگی دارد.

انواع جرثقیل ها   

جرثقیل متحرک

بر روی جرثقیل متحرک، یک تیر تلسکوپی و یک خرپا قرار گرفته است. این نوع جرثقیل ها می توانند بر روی یک کامیون سوار شوند و یا چرخ ریل داشته باشند.

جرثقیل تلسکوپی

این جرثقیل، یک تیر یا بازو دارد که از چند تیر آهن قوطی شکل تشکیل شده است. بازوی این جرثقیل، به کمک یک سیستم هیدرولیکی بلند و کوتاه می شود.

جرثقیل برجی

به این نوع جرثقیل، تاور کرین هم گفته می شود و در پروژه های عمرانی بزرگ به کار می رود

یک سمت جرثقیل تاورکرین، کوتاه تر از سمت دیگر می باشد که برای حفظ تعادل، توسط یک کابل به یکدیگر متصل می شوند. تاور کرین ها، قدرت مانور بالایی دارند و در ارتفاعات متفاوت، باربرداری های مختلفی انجام می دهند و به همین دلیل در زمینه های برج سازی، پل سازی و سد سازی مورد توجه صنعتگران و مهندسان قرار گرفته اند.

جرثقیل کامیونی

قدرت این نوع جرثقیل ها، کمتر از انواع دیگر جرثقیل می باشد و برای انجام کارهای کوچک و سریع از آن ها استفاده می شود. هنگام استفاده از این نوع جرثقیل، پایه هایی بر روی زمین قرار می گیرد تا از ترکیدن لاستیک ها جلوگیری کنند. در بعضی مواقع، به منظور توزیع فشار بر روی زمین از چرخ زنجیری استفاده می کنند.

جرثقیل لودر

جرثقیل های لودر، از بزرگترین انواع جرثقیل ها هستند که قدرت بسیار بالایی دارند. قسمت های مختلف این نوع جرثقیل را می توان در همدیگر جمع کرد تا فضای زیادی اشغال نشود.

جرثقیل معلق

جرثقیل معلق، در کارخانه ها و برای جابه جایی بارهای بسیار سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع جرثقیل، بر روی یک مسیر ریلی حرکت می کنند.

اجاره جرثقیل در استان البرز، با هدف کمک به مهندسان و پیمانکاران محترم و تسریع در انجام کارهای ساختمانی و پروژه های عمرانی انجام می گیرد.

مجموعه خدمات جرثقیل افشار، سال هاست در زمینه تخلیه، بارگیری و جابه جایی انواع بار و نصب انواع سازه های فلزی، فعالیت می کند و با دارا بودن ایزو و استانداردهای لازم، دستگاه های به روز دنیا و پرسنلی مجرب و کاردان، آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

آدرس مشاهده آگهی :

http://dar118.com/ads/29370/اجاره-جرثقیل-دراستان-البرز-خدمات-جرثقیل-افشار.html
ثبت آگهی رایگان