درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

شیره انگور مرغوب باغهای ارومیه

 

شیره انگور مرغوب باغهای ارومیه

آگهی رایگان
  • برای کسب و کار عمده فروشی
  • قیمت کل : توافقی
  • نوع : ارائه
  •  email
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
  •    تهران تهران
  • 114 بازدید
  • شیره انگور و یا دوشاب، یکی از فرآورده های انگور است که از آب انگور به دست می آید. شیره انگور در مقایسه با انگور، کالری فوق العاده بالایی دارد و مصرف مقدار اندک آن انرژی از دست رفته را جبران می کند. این شهد لذیذ حاوی ویتامین های A، B، C و املاحی چون آهن، منیزیم، فسفر و مقداری کلسیم است. با این حال مصرف شیره انگور برای تمام افراد توصیه نمی شود و ممکن است مصرف آن برای برخی از افراد مضر باشد. در ادامه برخی از خواص شیره انگور و معایب آن شرح داده می شود. شیره انگور را دبس یا دوشاب می نامند. طبیعت این خوراکی، گرم و تر است و بیشتر افراد می توانند از آن استفاده کنند. همچنین بعضی افراد با شیره شربت درست می کنند که روش بسیار خوبی است و طبع شربت نیز گرم است.یکی از بهترین زمان های استفاده از شیره انگور فصول سرد سال است و به دلیل خواص مفیدی که این ماده ی غذایی در درمان و تسکین بیماری های فصل سرما دارد، بهتر است جایی برای آن در برنامه ی غذایی تان باز کنید. ویژگی یک شیره انگور مناسب شیره انگور لازم نیست در یخچال نگهداری شود و چنانچه در بیرون یخچال کپک بزند و یا ترش شود شیره مناسبی نیست و آبکی بوده است. شیره های رقیق دارای رطوبت و آب بالاتر و قند کمتر هستند. بنابراین شیره ای که یک غلظت مناسب دارد دارای مواد مغذی بیشتری است و مقوی تر است. شیره مرغوب دارای رنگ شفاف بوده و نباید خاک آلود باشد. شیره انگوری که از انگورهای شیرین و مرغوب تهیه می شود کیفیت بالاتری دارد. از این رو بایستی این محصول را از جای معتبر و مطمئن تهیه کرد. در ادامه برخی از خواص شیره انگور و معایب آن شرح داده می شود. محافظت از سلامت استخوان ها شیره ی انگور باعث استحکام ساختار استخوان می شود، زیرا منبع خوبی از کلسیم است. هم چنین، مصرف شیره ی انگور به بهبود وضعیت سلامت دندان ها نیز کمک می کند. این ماده ی غذایی قدرت انقباض ماهیچه ها را نیز افزایش می دهد. مصرف شیره ی انگور از بدن در برابر بروز بیماری های استخوانی، به خصوص در دوران بعد از یائسگی، محافظت می کند. رفع یبوست یکی دیگر از خواص شیره انگور برای سلامتی، کمک به تسکین یبوست است. این ماده ی غذایی باعث آرام شدن معده و روده ها می شود. حاوی بسیاری از مواد معدنی مفید مصرف شیره ی انگور می تواند نیازهای روزانه ی بدن را به کلسیم، پتاسیم، منیزیوم، و آهن برآورده کند. شیره ی انگور به دلیل میزان بالایی مواد معدنی موجود، می تواند برای دوران بارداری، شیردهی، و بازیابی از انواع بیماری ها بسیار مفید باشد.

شیره انگور و یا دوشاب، یکی از فرآورده های انگور است که از آب انگور به دست می آید. شیره انگور در مقایسه با انگور، کالری فوق العاده بالایی دارد و مصرف مقدار اندک آن انرژی از دست رفته را جبران می کند. این شهد لذیذ حاوی ویتامین های A، B، C و املاحی چون آهن، منیزیم، فسفر و مقداری کلسیم است. با این حال مصرف شیره انگور برای تمام افراد توصیه نمی شود و ممکن است مصرف آن برای برخی از افراد مضر باشد. در ادامه برخی از خواص شیره انگور و معایب آن شرح داده می شود. شیره انگور را دبس یا دوشاب می نامند. طبیعت این خوراکی، گرم و تر است و بیشتر افراد می توانند از آن استفاده کنند. همچنین بعضی افراد با شیره شربت درست می کنند که روش بسیار خوبی است و طبع شربت نیز گرم است.یکی از بهترین زمان های استفاده از شیره انگور فصول سرد سال است و به دلیل خواص مفیدی که این ماده ی غذایی در درمان و تسکین بیماری های فصل سرما دارد، بهتر است جایی برای آن در برنامه ی غذایی تان باز کنید.


ویژگی یک شیره انگور مناسب

شیره انگور لازم نیست در یخچال نگهداری شود و چنانچه در بیرون یخچال کپک بزند و یا ترش شود شیره مناسبی نیست و آبکی بوده است.

شیره های رقیق دارای رطوبت و آب بالاتر و قند کمتر هستند. بنابراین شیره ای که یک غلظت مناسب دارد دارای مواد مغذی بیشتری است و مقوی تر است.

شیره مرغوب دارای رنگ شفاف بوده و نباید خاک آلود باشد.

شیره انگوری که از انگورهای شیرین و مرغوب تهیه می شود کیفیت بالاتری دارد. از این رو بایستی این محصول را از جای معتبر و مطمئن تهیه کرد.

در ادامه برخی از خواص شیره انگور و معایب آن شرح داده می شود.


محافظت از سلامت استخوان ها

شیره ی انگور باعث استحکام ساختار استخوان می شود، زیرا منبع خوبی از کلسیم است. هم چنین، مصرف شیره ی انگور به بهبود وضعیت سلامت دندان ها نیز کمک می کند. این ماده ی غذایی قدرت انقباض ماهیچه ها را نیز افزایش می دهد. مصرف شیره ی انگور از بدن در برابر بروز بیماری های استخوانی، به خصوص در دوران بعد از یائسگی، محافظت می کند.


رفع یبوست

یکی دیگر از خواص شیره انگور برای سلامتی، کمک به تسکین یبوست است. این ماده ی غذایی باعث آرام شدن معده و روده ها می شود.


حاوی بسیاری از مواد معدنی مفید

مصرف شیره ی انگور می تواند نیازهای روزانه ی بدن را به کلسیم، پتاسیم، منیزیوم، و آهن برآورده کند. شیره ی انگور به دلیل میزان بالایی مواد معدنی موجود، می تواند برای دوران بارداری، شیردهی، و بازیابی از انواع بیماری ها بسیار مفید باشد.


آدرس مشاهده آگهی :

http://dar118.com/ads/28535/شیره-انگور-مرغوب-باغهای-ارومیه.html
ثبت آگهی رایگان