درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

انواع چاپ عکس

 

انواع چاپ عکس

آگهی رایگان
  • خدمات خدمات متفرقه
  •  email
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
  •    تهران
  • 155 بازدید
  • تهران، خیابان آزادی، رودکی شمالی، کوچه صائب، پلاک ۵۸

قاب کریستال

اندازه استاندارد قاب عکس

گاهی وقتا یکی دو تا عکس خیلی خوب و موردنظر دارین که میخوایین روی میزخاطره ویا میزدفترکارتون قرارش بدین و هر روز با نگاه به اون تصاویر، خاطراتی رو برا خودتون زنده و سفری به گذشته می کنین،

با این تفسیر به فکر چاپشون میوفتین، بعدازچاپ چون برای روی میزهست باید قاب انتخاب کنین که بازهم سلیقه ها چون متفاوته و تنوعشون خیلیه تحقیق باید انجام بدین، اما من بهتون تمامی راه ها رو توضیح میدم و شما خودتون راحترین راه رو انتخاب کنین.

امروز برا چاپ عکس ها با هرسایزی وابعادی میتونین به سایت مرکز چاپ عکس آنلاین تهران نگاهی بندازین و حتی با مشاوران این تیم مشورت و کمک بخوایین.

قاب عکس هایی با اسم، سبک وطرح های بسیاری وجود داره از جمله : قاب کریستال، چاپ عکس تابلو، لیت عکس، پلکسی وچوب و ده ها مدل دیگه که همه کاربردی وحتما به کارتون میاد توی بازار وجود داره واگه برا مصرف رو میزی هست که توصیه میکنم از قاب کریستال استفاده کنین چرا ؟

قاب کریستال یا شاسی کریستال مانند قاب های قدیمی نیستن و ترکیبی از شیشه و پلکسی ساخته شده که هرکدوم بسیارخوشگل و برا هدیه دادن، تزئینات دکور، استفاده درتمامی مجالس شاد و غم مناسبه وشما بنا به سلیقه شخصی انتخاب میکنین.

دوراین قابها روهنگام برش میتونیم براتون لبه هاشونو لبه تیزوگوشه گرد کنیم.

چاپ قاب کریستال چطوره؟

توی مجموعه ی چاپ عکس آنلاین کشور با استفاده از دستگاه های برش کاملا دقیق بنام سی ان سی بصورت حرفه ای و خاص عکس شما روی لیت پلکسی منعکس می شه و سپس چاپ متالیک صورت میگیره

که با این کار و ترکیبی ناب قاب کریستالی منحصر به فرد با چاپ عکس کیفیت بالا و حتی بدون یک درصد افت کیفیت تقدیمتون میشه و شما روی انواع میزهای موردنظر به صورت های عمودی و افقی میتونین بهمراه پایه ای که پشت قالب قرار دارد، دکوری متفاوت بسازین.

قاب های کریستال متنوع

قاب های کریستال مانند آلبوم های دیجیتال هم می تونن باشن یعنی چطور؟ خب آلبوم دیجیتال دارای پخش فیلم و تصاویر با ترکیبی از نورپردازی درقسمت های قاب اصلی هست که سبب درخشندگی به اتاق و محیط کار میشه

و قاب های کریستال هم دقیقا این نوع مدل ها رو دارن که خیلی شیک تو چشم برو هستن و تغییرات چشمگیری رو به محیط شما القا میکنه و شما می تونین درکنارعکسهاتون یه دلنوشته زیبا هم اضافه کنین،

حتی با نورمخفی های درون قاب کریستال می تونین با طیف های قشنگ و فریبنده به محیط خودتون نشاط و شادی رو بیارین و توسط کنترل از راه دور نورهارو تنظیم کنین.

 

لابراتور کشور

مجموعه ی لابراتوار چاپ کشور در سال ۱۳۶۷ فعالیت خود را در خصوص چاپ به صورت دستی آغاز کرده در سال ۱۳۸۵ سیستم چاپی خود را از چاپ دستی به چاپ دیجیتال تغییر داده واکنون با مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های چاپ به روز دنیا به صورت تخصصی در زمینه ی چاپ دیجیتال فعالیت میکند. مجموعه ی حاضر این افتخار را دارد که حدود ربع قرن خدمات چاپی را با نهایت حساسیت و کیفیت به مشتریان گرامی ارائه دهد. یادگاری که در این گنبد دوار بماند

 

چاپ عکس دورسفید

photo paper prints

ازسال های بسیاردور چاپ عکس بین مردم رواج داشته و همگی سعی داشتن بهترین عکسای خودشون رو به چاپ برسونن و از دیدنش لذت ببرن چون وقتی عکس خودتون رو به صورت فیزیکی دست بگیرید حس خیلی خوبی به شما میده اما امروزه با پیشرفت گوشی های هوشمند و لپتاپ خیلی کم پیش میاد که مردم برای چاپ عکس اقدام کنن ولی هرچند دستگاه دیجیتال شما پیشرفته باشه حسی که هنگام دست گرفتن عکستون بهتون میده رو توی صفحه نمایش نمیتونین درک کنین ولی امروز قصد دارم سبکی رو بهتون معرفی کنم که طرفدارای بسیار زیادی داره یعنی چاپ عکس دورسفید یا مینیمال.

عکسای دورسفید یا مینیمال سایز کوچیکی دارن و حاشیه ی سفیدی به اندازه ی دو میلیمتر دور اوناست و به دلیل کوچیک بودن وضوح رنگی بسیار بالایی دارن.

شما میتونین با داشتن دستگاه پرینترجیبی تصاویر مدنظرتون رو به راحتی ازطریق تلفن همراه به پرینترمتصل کنین و با کمترین زمان درهمان لحظه تصاویر زیبایی که درون حافظه های جانبی موجود هست رو چاپ وبه صورت تابلوعکس بسازید.

 

 

آدرس : تهران، خیابان آزادی، رودکی شمالی، کوچه صائب، پلاک ۵۸

تلفن : ۰۲۱۶۶۵۶۸۱۷۵

موبایل : ۰۹۱۲۳۴۳۸۵۶۸

آدرس مشاهده آگهی :

http://dar118.com/ads/28303/انواع-چاپ-عکس.html
ثبت آگهی رایگان