درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

بهترین وکیل مختصص قرارداد بین المللی

 

بهترین وکیل مختصص قرارداد بین المللی

آگهی رایگان
  • خدمات مالی/حسابداری/بیمه
  •  email
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
  •    تهران تهران
  • 119 بازدید
  • پاسداران خیابان شهید کلاهدوز(دولت) قبل از چهارراه دیباجی روبه‌روی خیابان محسنیان پ۱۲۱ واحد۳

وکیل بین المللی کیست ؟

برخلاف باوری که در جوامع وجود دارد، وکیل بین المللی وکیلی نیست که دارای پروانه وکالت در تمام کشورهای دنیا باشد و بتواند در چندین کشور متفاوت اجازه ی فعالیت داشته باشد. بلکه یک وکیل بین المللی، یک حقوقدان متخصص است و تخصص او در این است که بتواند متون حقوقی بین المللی را تهیه و تنظیم نماید و در خصوص قراردادهای بین المللی و دعاوی بین المللی متبحر باشد.

یک وکیل متخصص در حوزه ی بین المللی کاملا نسبت به روند حل و فصل اختلافات بین المللی آگاهی و علم دارد و معمولاً در یک یا چند حوزه ی حقوقی بر نظام حقوق و قوانین کارآمد چند کشور تسلط دارد و با توجه به دانشی که نسبت قوانین و حقوق سایر کشورها دارد به راحتی می تواند موکلی را که در حوزه ی بین المللی و بالاخص تجارت بین المللی فعالیت دارد راهنمایی و ارشاد کند.

از ویژگی های یک وکیل بین المللی مجرب و توانا این است که معمولاً به یک یا چند زبان زنده دنیا تسلط دارد و بدون هیچگونه مشکلی می تواند در حوزه ی دعاوی و قراردادهای بین المللی ستون مذاکرات قرار گیرد و در جهت احقاق حق موکل خود گام بردارد.

 

قرارداد بین المللی

وکیل قراردادهای بین المللی

وقتی سخن از قرارداد به میان می آید نخستین چیزی به نظر همه ما ممکن است برسد، یک توافق کتبی و رسمی میان دو نفراست. مفهوم حقوقی این امر نیز از معنای لفظی آن زیاد دور نمی باشد. در واقع یک قرارداد توافقی است تعهد آور برای انجام باعدم انجام امری؛ تعهدی میان دو نفر یا بیشتر که در آن افراد در جهت پیشبرد هر چه تمام تر منافع و اهداف خود با یکدیگر بر سر میز مذاکره نشسته و هرکدام تلاش می کند سهم بیشتری از سود را از آن خود نموده و در مقابل تعهداتی را نیز گردن می نهد.

قرارداد ها در یک نگاه ساده تقسیم می شوند به:

۱ . قراردادهای داخلی که در آن دو شخص حقیقی، دو ارگان یا شرکت واقع در یک کشور با هم برای انجام یا عدم انجام کاری منعقد می نمایند .

۲ . قراردادهای خارجی یا بین المللی که نسبت به قرارداد داخلی محدوده وسیعتری دارد. در این جا الزاما دیگر دو شخص یا

ارگان ایرانی باهم قرارداد منعقد نمی کنند بلکه مرزهای داخلی از بین رفته و صحبت از مرزهای بین المللی به میان خواهد آمد. در واقع زمانی قراردادها، بین المللی می شوند که یک عنصر خارجی وارد می شود مانند تابعیت متفاوت طرفین، محل انعقاد قرارداد، محل اجرای قرارداد و مواردی از این قبیل )قرارداد بین المللی در بند ۱ از ماده ۲ کنواسیون

حقوق معاهدات وین ۱۹۶۹ به این شکل تعریف می گردد: معاهده عبارت از توافق بین دولت هاست که به صورت کتبی منعقد شده و مشمول حقوق بین الملل باشد صرفنظر از عنوان خاص آن و اعم از اینکه سندی واحد یا در دو یا چند سند مرتبط به هم منعکس شده باشد در نظر بگیرید که می خواهید اتومبیل خود را به دوستتان در ایران بفروشید، در این قرارداد قوانینی به کار ما خواهند آمد قانون مدنی، قانون آیین دادرسی مدنی و به طور کلی قوانین ایران می باشد چرا که هیچ عنصر خارجی در این موضوع مشاهده نمی

شود. حال تصور کنید که قصد دارید چند اتومبیل را از کشور فرانسه به کشور ایران وارد نمایید. در این مساله دیگر بحث قوانین داخلی مطرح نیست -هر چند که قوانین داخلی کشور ها برای چنین مواردی نیز حدود و ثغوری تعیین نموده و موانع و راهکارهایی

بر این مبنا ارائه نموده اند-چرا که یک عنصر خارجی به نام کشور فرانسه به موضوع وارد شده است در نتیجه ناگزیر می بایست به قوانین بین المللی پذیرفته شده میان دو کشور مراجعه نمود و با توجه به محدویت ها و موانع پیش رو انعقاد قرارداد را در ذهن پروراند

 

قرارداد کاری بین دو نفر

چگونه یک وکیل بین المللی شویم

در ابتدا باید بدانیم که حقوق بین الملل به دو دسته تقسیم می شود :

۱٫حقوق بین الملل عمومی: که در خصوص روابط میان دو کشور بحث می کند

۲٫حقوق بین الملل خصوصی: که در این شاخه به روابط بین المللی اشخاص، چه شخص حقیقی و چه اشخاص حقوقی مثل شرکت ها، از کشورهای مختلف دنیا پرداخته می شود.

مهمترین مبحثی که در حقوق بین الملل وجود دارد بحث تعارض قوانین است که یک وکیل معتبر و صالح در حوزه ی بین المللی به تعارض قوانین میان دو کشور و همچنین راه حل های تعارض قوانین اشراف دارد.

وکلای بین المللی باید در تشخیص دادگاه صالح به رسیدگی، اطلاعات کافی و جامعی داشته باشند تا از ابتدا موکل را دچار دور باطل و سردرگمی ننمایند، چرا که قاضی دادگاه قبل از ورود به ماهیت هر دعوایی، ابتدا نسبت به تشخیص صلاحیت خود و اینکه آیا صلاحیت ذاتی و یا محلی برای رسیدگی به آن پرونده ی به خصوص را دارد یا خیر، تصمیم گیری می نماید.

یک وکیل حقوقی بین المللی با تجربه، لازم است که در امر، ایجاد نمایندگی و شعبه در خارج از ایران و انعقاد قراردادهای بین المللی بیمه و حمل و نقل و انعقاد قراردادهای بیع و فروش بین المللی اطلاعات داشته باشد و بتواند در زمینه ی حقوق تخصصی بازرگانی بین المللی مشاوره بدهد.

 

پاسداران خیابان شهید کلاهدوز(دولت) قبل از چهارراه دیباجی روبه‌روی خیابان محسنیان پ۱۲۱ واحد۳

021-78351

09121001614

 

آدرس مشاهده آگهی :

http://dar118.com/ads/28281/بهترین-وکیل-مختصص-قرارداد-بین-المللی.html
ثبت آگهی رایگان