درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

خرید هاست پارس پک

 

خرید هاست پارس پک

آگهی رایگان
  • خدمات خدمات رایانه ای و موبایل فروش دامنه و سایت
  •  email
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
  •    تهران تهران
  • 146 بازدید
  • خرید هاست پر سرعت ایران و خارج، با سخت افزار های قدرتمند و قرار گیری در معتبر ترین مراکز داده داخل و خارج از کشور، یک میزبانی مناسب برای سایت شما را فراهم می کند.#هاست وردپرس، لینوکس، ایران، خارج، جوملا، دانلود و ... انوع سرویس های میزبانی شرکت پارس پک به عنوان اولین شرکت ارائه دهنده خدمات میزبانی ابری در کشور می باشد که با گسترش این تکنولوژی باعث کاهش هزینه ها و ارائه هاست با قیمت مناسب و ارزان شده است.خرید سرویس میزبانی می تواند برای یک سایت ابتدایی و مهم ترین امر باشد چرا که با داشتن کیفیت و سرعت بالا، بازدهی سایت در زمینه های مختلف مثل بازدید، موتور های جستجوگر، لود سریع صفحات و ... بیشتر شده و همین امر در تجربه کاربر و رتبه سایت در گوگل و سایر موتور های جستجو نیز تاثیر می گذارد.حضور یک تیم پشتیبانی 24 ساعته با پاسخ دهی سریع توسط شرکت هاستینگ پارس پک به دلایل خرید هاست نیز اضافه می کند که نباید از آن چشم پوشی کرد. سرویس میزبانی یک ماهه تا سالیانه با خرید سرویس میزبانی می توان زمان آن را بسته به مورد نیاز خود تعیین کرده و از هاست یک ماهه تا یک ساله استفاده نمایید.با اینکار هم از نظر قیمت و هم از نظر زمان، مدیریت بیشتری بر روی سرویس خود داشته و می توانید آن را مدیریت کنید. حضور پشتیبانی 24 ساعته واقعی می تواند نقش بسیار زیادی در آپتایم و بازدهی سرویس هاست شما، توسط شرکت هاستینگ داشته و خیالتان بابت راهنمایی از سرویس میزبانی خود راحت باشد.

خرید هاست پر سرعت ایران و خارج، با سخت افزار های قدرتمند و قرار گیری در معتبر ترین مراکز داده داخل و خارج از کشور، یک میزبانی مناسب برای سایت شما را فراهم می کند.#هاست وردپرس، لینوکس، ایران، خارج، جوملا، دانلود و ... انوع سرویس های میزبانی شرکت پارس پک به عنوان اولین شرکت ارائه دهنده خدمات میزبانی ابری در کشور می باشد که با گسترش این تکنولوژی باعث کاهش هزینه ها و ارائه هاست با قیمت مناسب و ارزان شده است.خرید سرویس میزبانی می تواند برای یک سایت ابتدایی و مهم ترین امر باشد چرا که با داشتن کیفیت و سرعت بالا، بازدهی سایت در زمینه های مختلف مثل بازدید، موتور های جستجوگر، لود سریع صفحات و ... بیشتر شده و همین امر در تجربه کاربر و رتبه سایت در گوگل و سایر موتور های جستجو نیز تاثیر می گذارد.حضور یک تیم پشتیبانی 24 ساعته با پاسخ دهی سریع توسط شرکت هاستینگ پارس پک به دلایل خرید هاست نیز اضافه می کند که نباید از آن چشم پوشی کرد.

سرویس میزبانی یک ماهه تا سالیانه

با خرید سرویس میزبانی می توان زمان آن را بسته به مورد نیاز خود تعیین کرده و از هاست یک ماهه تا یک ساله استفاده نمایید.با اینکار هم از نظر قیمت و هم از نظر زمان، مدیریت بیشتری بر روی سرویس خود داشته و می توانید آن را مدیریت کنید.

سیستم عامل

بهترین سیستم عامل برای خرید هاست، لینوکس می باشد، چرا که از سرعت، امنیت و کیفیت بالایی به نسبت هاست ویندوز برخوردار است و بازدهی و قیمت مناسب تری دارد.

کنترل پنل

کنترل پنل در سرویس میزبانی برای مدریت فایل ها دانلود و آپلود انها استفاده می شود.

پشتیبانی 24 ساعته

حضور پشتیبانی 24 ساعته واقعی می تواند نقش بسیار زیادی در آپتایم و بازدهی سرویس هاست شما، توسط شرکت هاستینگ داشته و خیالتان بابت راهنمایی از سرویس میزبانی خود راحت باشد.

https://parspack.com/cloud-hosting

آدرس مشاهده آگهی :

http://dar118.com/ads/26268/خرید-هاست-پارس-پک.html
ثبت آگهی رایگان