درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

موتور جستجو فرستو

 

موتور جستجو فرستو

آگهی رایگان
  • استخدام و کاریابی متفرقه
  •  email
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
  •    آذربایجان غربی ارومیه
  • 156 بازدید
  • ارومیه

 

خرید اینترنتی از فروشگاه های آنلاین، روزبه‌روز با اقبال بیش‌تری از سوی مردم، مواجه شده و فروشگاه های اینترنتی هم، هر روز در حال گسترش هستند. موضوعی که افراد در خرید خود، آن را بسیار تجربه کرده اند  و توجه آنها را به خود جلب کرده و تفاوت قیمت یک محصول مشابه در فروشگاه‌های مختلف است.

یکی از دغدغه‌های افراد حین خرید آنلاین این است که مبادا وقتی محصولی را خریداری می‌کنند، همان محصول را در جای دیگری با قیمت پایین‌تری ببینند.

لذا ابزاری که بتواند قیمت‌های لحظه‌ای بازار را در اختیار مصرف‌کننده‌ها قرار دهد و امکان مقایسه قیمت را برای آنان فراهم آوَرَد، بسیار کاربردی و جذاب خواهد بود.

این فضا چند سال است که پلتفرم های زیادی وارد بازار شدند و تونستند قسمتی از بازار اینترنتی رو سهیم باشند و امروز پلتفرم فروشگاهی فرستو با امکانات ویژه و تیمی متخصص و کارآمد دور هم جمع شدند که بتونند هم بهترین قیمت در میان فروشگاه های مختلف در حوزه های مختلف را به خریداران نشان دهند ، همچنین پشتیبانی قدرتمند تر و ک کم در فازهای بعدی طی برنامه ریزی هایی که انجام شده امکانات بیشتر هم برای خریداران و هم برای فروشگاه ها فراهم می کنیم.

چگونه فروش خود را افزایش دهیم ؟

فرض می کنیم فروشگاه اینترنتی حرفه ای خود را راه اندازی نموده اید .

کسب و کار شما هر چیزی باشد ، تبلیغات مهمترین رکن افزایش فروش شماست . راه اندازی فروشگاه های اینترنتی اولین قدم شما برای مجازی کردن کسب و کار و افزایش فروش شما می باشد ، اما اگر تبلیغاتی انجام ندهید و خود را معرفی نکنید ، مشتریان خود را از دست می دهید .

تبلیغات روش های گوناگونی دارد اما امروز می خواهیم در رابطه با روشی صحبت کنیم که جدیدا در پیشرفت و افزایش فروش فروشگاه های اینترنتی تاثیر بسزایی دارد .

 

فرستو چیست و چه کار می‌کند؟

فرستو موتور جست‌وجوی هوشمند خرید کالا است که امکان مقایسه قیمتِ بیش از یکصد هزار کالا از قیمت گوشی و لوازم منزل گرفته تا لوازم سوپر مارکتی را در بیش از 500 فروشگاه معتبر اینترنتی فراهم کرده است. لذا به طور خلاصه، می‌توان فرستو را گوگل فروشگاه‌های ایران نامید.

هدف اصلی ما این است این فضا را تبدیل به مرجع اصلی برای خریداران کنیم طوری که بتوانند با خیال راحت محصول خود را به بهترین قیمت و از معتبرترین فروشگاه ها تهیه کنند و حتی هدف مهمتر اینکه فروشگاه ها و مشاغلی که در دنیای سنتی مشغول به فعالیت هستند تشویق کنیم که وارد عرصه اینترنت شوند و بتوانند سهمی را برای خود اختصاص بدهند.

 فروشگاه های فرستو برای ثبت، از فیلترهای مختلفی عبور کرده‌اند:

-         فروشگاه هایی که دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند در درجه اول قرار میگیرند

-         فروشگاه هایی که فاقد نماد اعتماد هستند با مدارک شناسایی معتبر احراز هویت می شوند.

-         فروشگاه هایی سنتی که فاقد ساید هستند هم با شیوه ی جدید با مدارک شناسایی معتبر احراز هویت می شوند.

یکی از مزیت های مهم فرستو ، این است که تمام محصولاتی که فروشنده ها وارد سایت میکنند را تک تک توسط فرستو بررسی می شوند و از نحوه ارسال و بسته بندی محصول مطمین می شویم و اگر محصولی طبق شرایط فرستو یا قوانین جمهوری اسلامی ایران نباشند حذف می گردند.

 شما می‌توانید لیست فروشگاه‌ها را مشاهده کنید و با کلیک بر روی نام آنها، مستقیماً به صفحه فروشگاه، بروید. اگر هم هنوز تصمیم قطعی به خرید نگرفته‌اید و قصد دارید پیش از اقدام به خرید، محصولات را با هم مقایسه کنید، امکان مشاهده‌ی ویژگی‌های محصولات و نقد و بررسی اجمالیِ آن‌ها، برای شما مهیاست.

خرید از فرستو

نحوه خرید از فرستو به این شکل است که شما نامِ محصولِ مورد نظرِ خود را وارد می‌کنید و دکمه‌ی جست‌وجو را می‌زنید. فرستو فروشگاه‌هایی که محصول مورد نظر شما را دارند، بر اساس قیمت، با هم مقایسه می‌کند و به ترتیب قیمت، به شما نشان می‌دهد.

در فرستو، به دسته‌بندی بسیار گسترده و متنوعی از محصولات، دسترسی دارید؛ از موبایل و محصولات کامپیوتری و لوازم خانگی تا دسته‌بندی‌هایی مثل وسایل نقلیه و گردشگری.

اپلیکیشن فرستو

فرستو هم اپلیکیشن مخصوص اندروید و هم برای طرفداران آیفون فراهم کرده است.

شما از طریق اپ فرستو هم می‌توانید محصولات مدّ نظر خود را خریداری کنید. دانلود اپلیکیشن اندروید فرستو از طریق کافه بازار، مایکت، سیب اپ و اناردونی امکان‌پذیر است.

اگر به منظور شکایت از فروشگاه، ارسال بازخورد یا ثبت فروشگاه، می‌خواهید با تیم پشتیبانی فرستو، ارتباط برقرار نمایید، می‌توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما، فرم‌های مربوط به هر یک از کارها را مشاهده کنید و پس از تکمیل مشخصات و اطلاعات فرم، آن‌ها را برای فرستو ارسال نمایید.

برای اطلاع از آخرین اخبار، فرستو را در شبکه‌های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید. فرستو به واسطه‌ی همکاری با شمار بسیار زیادی از فروشگاه‌ها، به شما کمک می‌کند در جریان آخرین قیمت های بازار باشید و در میان خیل عظیمِ فروشگاه‌های آنلاین، با خیالی آسوده به جست‌وجو، مقایسه قیمت و خرید بپردازید.

لینک سایت:                                                                                                                                       

www.farasto.com

آدرس مشاهده آگهی :

http://dar118.com/ads/25329/موتور-جستجو-فرستو.html
ثبت آگهی رایگان