درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

ممبر پاپ آپ تلگرام

 

ممبر پاپ آپ تلگرام

آگهی رایگان
  • اجتماعی متفرقه
  •  email
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
  •    تهران همه موارد
  • 260 بازدید
  • قیمت : توافقی

خرید ممبر پاپ آپ تلگرام

ممبر پاپ آپ تلگرام – خرید ممبر پاپ آپ

بهترین و سریع ترین ممبرهای پاپ آپ را از تلگرام-ممبر بخرید.

برای خرید ممبر پاپ و ثبت سفارش با تخفیف به سایت زیر مراجعه کنید

در بعضی مواقع که وارد برنامه تلگرام طلایی یا موبگرام میشویم پیام تاییدیه اینکه میخواهید وارد کانال بشوید یا خیر برای شما می آید. اگر شما وارد این کانال شوید یعنی شما ممبر پاپ آپ هستید.

ممبر پاپ آپ

ممبر پاپ آپ ممبری است که با خواست خودش در کانال عضو میشود و هیچ گونه اجباری نیست.

درواقع برای ورود کاربر باید تاییدیه را دریافت یا رد کند که در صورت دریافت وارد کانال شما میشود.

درواقع این نوع ممبر جوری کار میکند که وقتی کاربر در حال کار با موبایل است ناگهان وارد کانال شما میشود و اگر خواست میتواند در کانال بافی بماند.

باید گفت که این نوع ممبر در نسخه اصلی تلگرام کار نمیکند و فقط در نسخه های غیر رسمی مانند موبوگرام و تلگرام طلایی کار میکند.

یعنی کسانی که تلگرام های غیر رسمی دارند میتوانند این پیام ها را دریافت کنند و تصمیم میگیرند در کانال شما عضو شوند یا خیر.

 

چه موقع ممبر پاپ آپ خریداری کنیم؟

به دلیل اینکه تلگرام در کشور ایران فیلتر است و کاربران از تلگرام های غیر رسمی زییاد استفاده می کنند بهتر است در مرحله اول ممبر پاپ آپ و در مرحله دوم ممبر تلگرام یعنی ممبر کاملا واقعی خریداری کنیم و بعد از آن مرحله آخر به سراغ خرید ممبر فیک و ویو بیاییم.

مزایای ممبر پاپ آپ

1- افرادی که وارد کانال شما شده اند کاملا واقعی هستند و امکان ریزش عضو کم است زیرا کاربران اول سایت شما را دیده اند و بعد عضو شده اند.

2- بازدید از پست های شما بسیار افزایش داده میشود. در صورتی که کاربر به کانال شما اضافه نشود اما با بازدید از سایت شما حداقل ویوی شما چند برابر میشود.

3- بهترین روش اد ممبر برای کانال های فروشگاهی (تاکید میکنم فقط فروشگاه های اینترنتی)

معایب ممبر پاپ آپ

این نوع ممبر مهایب زیادی ندارد ولی یک مشکل دارد که مشکل بزگی است این مشکل هم این است که شاید کاربر به عضویت کانال شما در نیاید.

چطور این افراد را نگه داریم که عضو ها ریزش نکنند؟

شما در این رابطه باید سعی کنید حداقل 10 پست آخر خود را بسیار مفید و با کیفیت خوب بگذارید که به همه ی کاربران تلقین شود که در کانال شما بمانند.

چه نوع اد ممبر بهتر و بدون ریزش است؟

قطعا ممبر پاپ آپ ریزش کمتری دارد. همان گونه که در مزایای این ممبر گفتیم کاربر اول به سایت شما نگاهی میکند و بعد به سراغ عضویت میرود.

قیمت اد ممبر پاپ آپ

به دلیل ریزش کم این نوع اد ممبر کمی قیمت ممبر ها بالا است پس بهتر است که از ربات خرید کنیم که هم با اطمینان هم ارزان و وقعی است.

و اما قیمت یکی از سایت های معتبر

قیمت هر 10000 کاربر پاپ آپ

قیمت هر 5000 کاربر پاپ آپ

هر 3000 کاربر پاپ آپ

هر 2000 کاربر پاپ آپ

765 هزار تومان

404 هزار تومان

255 هزار تومان

170 هزار تومان

پس فهمیدیم که درسته این نوع ممبر قیمت بالایی دارد اما خیالتان راحت است که کاربر با خواست خود به کانال شما اضافه شده و هیچ گونه ریزشی ندارد (درواقع کاربر کانال شما را پسندیده).

 

اگر کاربر کامال شما را بپسندد قطعا به آشنایان هم پیشنهاد میکند و شما میتوانید با خرید یک ممبر دو ممبر یا شاید بیشتر به کانال خود اظافه کنید.

 

آدرس مشاهده آگهی :

http://dar118.com/ads/24837/ممبر-پاپ-آپ-تلگرام.html
ثبت آگهی رایگان