درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

فروش لیفتراک وجک پالت وقطعات ان در(تهران)

 

فروش لیفتراک وجک پالت وقطعات ان در(تهران)

آگهی رایگان
  • وسایل نقلیه قطعات یدکی و لوازم جانبی
  • قیمت کل : تومان
  •  email
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
  •    تهران تهران
  • 178 بازدید
  • تهران نواب ساختمان اقاقیا

لیفتراک (فورک لیفت) به عنوان یکی از تجهیزات صنعتی انبارداری است که مثل سایر دستگاه های انبارداری نظیر جک پالت، استاکر، بالابر، ریچتراک و سایر ماشین آلات انبار داری برای جا به جایی بارهای سنگین استفاده می شودو کابرد های فراوانی در حمل و جا به جایی محصولات سنگین وزن خواهد داشت.

لیفتراک مانند سایر ماشین آلات انبارداری دارای قطعاتی است که در این مقاله به بررسی دقیق این قطعات خواهیم پرداخت.

شاسی لیفتراک (frame)

شاسی همان چارچوب اصلی لیفتراک است که اجزایی مانند دکل، اکسل ها ، چرخ ها، وزنه تعادل، حفاظ فوقانی و نیروی محرکه، همگی بر روی نصب می شوند. به طور کلی شاسی لیفتراک مانند اتومبیل، اسکلت آن است.

وزنه تعادل (Counterweight)

وزنه تعادل قطعه ایست چدنی که در قسمت پشت لیفتراک قرار می گیرد تا تعادل تمامی قطعاتی که بر روی شاسی لیفتراک سوار می شوند را حفظ کرده و در زمان جا به جایی محصولات لیفتراک دچار لغش و واژگونی نشود.

اتاق راننده لیفتراک (cabin)

اتاق محل استقرار راننده است و ادواتی مانند صندلی، پدال، اهرم ها، فرمان و غیره در قالبی زیبا قرار گرفته تا به راحتی راکب بتواند از آن استفاده کند.

از آنجایی که همیشه احتمال سقوط کالا ها وجود دارد؛ سقف این کابین از جنس فلز ساخته شده است تا در برابر خطرات احتمالی از جان راننده حفاظت کند.

حفاظ بالا سر لیفتراک (Overhead Guard)

سقف لیفتراک در برند های مختلف با یکدیگر متفاوت است برای مثال در لیفتراک زوم لاین – چری از سقف شفاف (شیشه ای) ضد خش و ضد ضربه می باشد و برای برند هایی مانند سپاهان از سقف های فلزی مانند تصویر زیر است که هردو با قابلیت ضربه پذیری بالا طراحی شده اند تا از جان راننده در برابر حوادث احتمالی محافظت کند.

نیروی محرکه  (power source)

لیفتراک ها بسته به نوع محل به کارگیری آن طراحی شده اند و به همین دلیل دارای سه نوع لیفتراک برقی (برای محیط های بسته و یا بهداشتی) که نباید هیچ ردپایی از مواد شیمیایی در آن باشد، لیفتراک دوگانه سوز – لیفتراک گازی و بنزینی (برای انبار هایی که دارای درب بسته و یا شزایط خاص هستند) و لیفتراک گازوئیلی است.

استفاده از این لیفتراک ها بسته به نیاز شما می تواند نوع آن را مشخص کند.

تجهیزات هشدار دهنده لیفتراک (Warning Devices)

تجهیزات هشداری در این ماشین آلات عبارت انداز تجهیزات هشداری دیداری و شنیداری هستند که از این موارد می توان به بوق، دنده عقب، چراغ گردان، چراغ چشمک زن و بلندگو اشاره کرد. همچنین چراغ های هشدار خرابی نیز در بعضی از دستگاه ها مثل لیفتراک تویوتا دیده می شود.

دکل لیفتراک (Mast)

بخشی از لیفتراک که امکان جابه جایی بار را در ابتدا عمود بوجود می آورد و شما به کمک آن می توانید بار های سنگین و نیمه سنگین را جا به جا کنید.

بارکش، حمل کننده (Carriage)

این قطعه جزئی است که باعث حرکت بالا و پایین ریل های دکل توسط زنجیر یا مستقیما توسط سیلندر هیدرولیک می شود. در واقع بارکش ساختاری است که تکیه گاه مناسب برای شاخک ها و متعلقات جانبی دستگاه است و بدون آن عملا لیفتراک قابل استفاده نخواهد بود و اگر این قطعه خراب شود باید جهت تعمیر لیفتراک اقدام نمایید.

نگهدارنده بار (Load Backrest)

نوعی حفاظ بوده تا از هنگام باربرداری از حرکت بار به سمت عقب (کابین راننده) جلوگیری شود. نگهدارنده بار به حفظ ایمنی دستگاه شما کمک خواهد نمود. خسارت های مالی و جانی را تا حد زیادی کاهش خواهد داد.

آدرس مشاهده آگهی :

http://dar118.com/ads/24471/فروش-لیفتراک-وجک-پالت-وقطعات-ان-درتهران.html
ثبت آگهی رایگان