درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

فروش خط تولید بازیافت لاستیک به گازوئیل09121001056

 

فروش خط تولید بازیافت لاستیک به گازوئیل۰۹۱۲۱۰۰۱۰۵۶

آگهی رایگان
  • برای کسب و کار تجهیزات و ماشین آلات دفتر کار
  • قیمت کل : توافقی
  • نوع : ارائه
  •  email
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
  •    تهران تهران
  • 1441 بازدید

شرکت آروین آدلی سازنده خط تولید بازیافت لاستیک به گازوییل .بنزین . نفت سفید و فراورده های سوختی

فرصتهای سرمایه گذاری در زمینه بازیافت معمولا فرصتهای جذاب وسود آوری هستند. مواد اولیه در این کسب وکارها ارزان است و معمولا تولید محصولات جدید از ارزش افزوده بالایی برخوردار می باشد. فرصت سرمایه گذاری این نوبت نیز به بازیافت لاستیک اختصاص دارد.

امروزه نتیجه تحقیقات وبررسی ها نشان می­دهد که امر بازیافت لاستیک­های فرسوده نه تنها آثار مخرب بر زیست ندارد بلکه منشاء توسعه صنعتی و سود آوری اقتصادی و فراوری وتولید محصولات دیگری نیز می­باشد. از پودر لاستیک حاصل از بازیافت تایر فرسوده درصنایعی مانند جاده سازی، ساختمانی، خوردو سازی، صنایع دریایی، ورزش، دامداری، کشاورزی وآبرسانی می­توان استفاده کرد. تولید گازوئیل از لاستیک فرسوده فرصت سرمایه گذاری مناسبی است. بازدهی طرح بسیار عالی وزمان بازگشت سرمایه نیز نسبتا کم می­باشد.

بررسی بازار طرح تولید گازوییل از لاستیک

از آنجایی که لاستیک وپلاستیک قابلیت تجزیه بیولیژیکی ندارد وسالیان سال در محیط باقی می­ماند، زیان های وسیعی را متوجه محیط زیست میکنند. از طرفی با توجه به افزایش استفاده از اتومبیل ومتوسط کیلومتر پیمایش هر خودرو، یکی از آسیب­های زیست محیطی این موضوع تولید تایر های فرسوده­ای است که قابل پذیرش توسط محیط زیست نیست وهمه به دنبال یافتن روش­هایی برای مدیریت این موضوع هستند.

در حال حاضر میلیون­ها حلقه تایر به صورت غیر قانونی در محیط زیست رها شده است. در کشورهای صنعتی سالانه به ازای هر نفر جمعیت، یک تایر تعویض می­شود. امروزه با افزایش قیمت سوخت، بسیاری از کشورها به دنبال افزایش سهم بازیافت انرژی از تایرهای فرسوده هستند چون غیر از مسائل گفته شده، ارزش حرارتی تایرها بیشتر از زغال سنک ومیزان گوگرد آن نیز کمتر از زغال سنگ است.به علاوه بازیافت آن باعث کاهش 90درصدی در حجم ضایعات خواهد شد. بررسی­های امروزه نشان می­دهد بازیافت تایرهای فرسوده نه تنها آثار مخرب زیست محیطی ندارد بلکه بسیار کارآمد وباعث ایجاد اشتغال وصرفه جویی در مواد خام اولیه شده که در نهایت رشد صنعتی را بدنبال خواهد داشت.

مزایای اجرای طرح تولید گازوئیل از لاستیک

ازجمله ویژگی های طرح می توان به دسترس بودن مواد اولیه، کمک به کاهش زائدات، کاهش قیمت محصولات، و همچنین سود آوری ، بازده ودوره برگشت مناسب سرمایه گذاری، کمک به محیط زیست ومدیریت بحران ابقا ضایعات لاستیکی اشاره کرد.

روش بازیافت شیمیای با تکنیک پیرولیز

طبق تعریف عبارت احتراق به تجزیه حرارتی ماده در یک محیط اکسید کننده گفته می شود وتجزیه حرارتی یک ماده در وضعیت فقدان اکسیژن را پیرولیز میگویند. قابل ذکر است که برخلاف فرایند احتراق که واکنشی به شدت گرمازا است فرایند پیرولیز واکنشی به شدت گرما گیر است. از احتراق تایر های فرسوده محصولات ثابتی به وجود خواهد آمد. محصولات احتراق عبارتند از بخار آب، اکسید های کربن وگوگرد،خاکستر ونیز مقداری حرارت که میتوان مصرف یا از مجموعه خارج کرد. با استفاده از روش پیرولیز54تا 57  درصد وزنی تایر ها روغن هیدرو کربن بدست آورد واین روغنی خواهد بود که خواص بسیار مشابهی با سوخت سبک موجود در بازار وسوخت دیزل دارد. یکی دیگر از مزایای روش پیرولیزآن است که سوختی تولید میکند که ارزش حرارتی نسبتا خوبی دارد. (22 مگا ژول /کیلوگرم) میزان گوگرد آن بسته به شرایط فرایندی 0تا 0.5 درصد وزنی است. به علاوه روغن حاصل از این روش را نیز میتوان به طور مستقیم برای سوخت مصزف کرد یا به سوخت های مشتق شده از نفت خام افزود. طبق تحقیقات به عمل آمده با روش پیرولیز می­توان یک پنجم پول تایرها را بازیابی کرد. امروزه با افزایش قیمت سوخت بسیاری از کشورها به دنبال افزایش سهم بازیافت انرژی از تایرهای فرسوده هستندچون غیر از مسائل فوق دانسته اند  که ارزش حرارتی تایرها بیشتر از زغال سنگ است.به علاوه بازیافت آن باعث کاهش 90 درصد حجم ضایعات خواهد شد.

گازهای حاصل از این روش عمدتا شامل هیدروژن، متان ودیگرهیدروکربن ها است ومیزان حرارتی آن به حدی است که میتوان از قسمتی از آن برای تامین انرژی همین فرایند بهره جست. مراحل بازیافت لاستیک های فرسوده(روش پیرولیز) در کارخانه، تایر های ورودی وارد آسیابهای تیز وبرنده شده و سپس توسط تسمه نقاله به ورودی راکتور انتقال داده می شوند. درادامه از طریق یکسری شیر وارد قسمت فوقانی راکتور پیرولیز می شوند. در راکتور لاستیک خرد شده ومواد افزودنی در تماس با گازهای فاقد اکسیژن حاصل از پیرولیز،گرم می شوند. طراحی راکتور به گونه ای است که از ورود اکسیژن جلوگیری می کند.ازقسمت فوقانی راکتور،گاز وبخار آب ونیز بخارات نفتی جمع آوری میشوند تا سپس از یکدیگر جدا شوند. در ستون جداسازی نیز دوبرش نفتی جداگانه روغن پیرولیز وگاز متان حاصل میشود که قبل از ذخیره سازی خنک وخشک میشوند. زائدات جامد تولیدی کربن و قطعات فولادی نیز توسط یک مارپیچ مورب بزرگ از راکتور خارج شده واز مارپیچ های دیگری عبور داده می شوند تا کربن سرد شده واز شعله ور شده آن جلوگیری شود.

در ادامه این مواد وارد یک جدا کننده مغناطیسی شده تا مواد فولادی آن جدا شوند. کربن تولیدی پیش از ورود به انبار سرد می شود. روغن های تولیدی دارای کاربردهای صنعتی هستند.برش های سبک آنرا میتوان به عنوان خوراک کارخانه های شیمیایی تصفیه وتولید روغنهای صنعتی وحلالها مورد استفاده قرار داد. یا اینکه به عنوان سوخت برای صنایع مختلف اعم از نیروگاه های برق ، کارخانجات سیمان .صنایع ذوب فلزات، سوخت اتومبیل ها و... مورد استفاده قرارداد.

لازم بذکر است که فناوری این سیستم جزو تکنولوژی های روز دنیا بوده و فقط در اختیار چند شرکت آمریکایی واروپایی است. ازاینرو دستیابی به اطلاعات این تکنولوژی گامی کوچک در جهت خودکفائی کشور عزیزمان ایران محسوب می گردد. با توجه به اینکه هم اکنون سیاست گذاریهای کشور نیز در راستای تامین مواد اولیه مورد نیاز از طریق منابع داخلی وحمایت از تولیدات داخلی بنا شده است از این رو مسلم می گردد که بازیافت محصولاتی مانند تایر ولاستیک ضایعاتی که درحال حاضر درصدی از مواد اولیه آن از طرق واردات از کشورهای دیگر انجام میشود بتواند کمک شایانی به صنعت لاستیک کشور در جهت تامین مواد اولیه مورد نیاز این محصول نمایید از آنجایکه در حال حاضر از لاستیک فرسوده استفاده های نابجا وغیره اصولی به عمل می آید لازم است تا مسئولین امر در این راستا چاره اندیشی مناسب بعمل آورند تا ضمن اینکه از استفاده ناصحیح آن جلوگیری می شود در مقابل روزنه ای جهت پیشرفت صنایع کشور ایجاد شود.

آدرس مشاهده آگهی :

http://dar118.com/ads/18925/فروش-خط-تولید-بازیافت-لاستیک-به-گازوییل09121001056.html
ثبت آگهی رایگان