درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

نرم افزار تغییر رویه مبلمان سافت دکور

 

نرم افزار تغییر رویه مبلمان سافت دکور

آگهی رایگان
  • مربوط به خانه وسایل و تزئینات خانه مبلمان و صندلی راحتی
  • قیمت کل : ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان
  • نوع : فروشی
  •  email
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
  •    خراسان رضوی مشهد
  • 438 بازدید
  • خیام جنوبی 22 پلاک 44

یکی از قدرتمند ترین نرم افزار دکوراسیون داخلی, نرم افزار طراحی و چیدمان سه بعدی مبلمان وکالای چوب سافت دکور است. اصلی ترین ویژگی شبیه ساز طراحی و چیدمان سه بعدی مبلمان سافت دکور, امکان سه بعدی سازی هر نوع از محیط های واقعی مورد نظر مشتری است. تا با ایجاد حس حضور در محیط واقعی, به بررسی تاثیر عینی چیدمان مجازی انواع مدل های انتخابی از محصولات در فضای اصلی و در تناسب با سایر تجهیزات دیزاین داخلی بپردازد.
اصلیترین دغدغه خریداران مبلمان  ایجاد تصمیم و انتخابی مناسب که در متناسبترین حالت باسایر اجزای دکوراسیون داخلی باشد, است. چه از نظر رنگ, متریال یا ابعاد مبلمان. همین امر شک در انتخاب نهایی و خرید را به همراه دارد. نرم افزار طراحی مبلمان و چیدمان سه بعدی سافت دکور. امکانی نوین برای رفع این مشکلات هنگام خرید کالای چوب در اختیار قرار می دهد
با استفاده از نرم افزار طراحی مبلمان و چیدمان سه بعدی. به مشتریان اجازه دهید به جدیدترین نمونه های مبلمان دسترسی سریع داشته. مشتریان میتوانند مدلهای انتخابی را با انواع پارچه و چرم های رومبلی روکش کنند. مدلها در طرحها, رنگها و متریال متنوع در گالری نرم افزار طراحی مبلمان خانگی و چیدمان سه بعدی ارائه میشود. سپس به راحتی اقدام به چیدمان مجازی مبلمان انتخابی در محیط سه بعدی مدنظر نمایند.
در نرم افزار طراحی مبلمان  و چیدمان سه بعدی سافت دکور. هر نوع محیطی به سادگی و در کمترین زمان شبیه سازی میشود. وقابلیت دیزاین مجازی و چیدمان تجهیزات داخلی نظیر مبلمان و میز در اختیار مشتری قرار میگیرد. تا امکان بررسی تاثیر عینی انتخاب در محیط واقعی و میزان تطابق با سایر عناصر دیزاین داخلی در فضای نرم افزار طراحی مبلمان فراهم شود.
تکنولوژی هایی نظیر نرم افزار تغییر رویه مبلمان ابزاری قدرتمند در زمینه فروش مبلمان هستند. نرم افزار تغییر رویه مبلمان سافت دکور با فراهم آوردن ویژگی هایی همچون: نمایش مدل سه بعدی مبلمان از زوایای مختلف, امکان تغییر روکش هر بخش از مدل و امکان چیدمان سه بعدی مدل در فضای دلخواه با افزودن عکس محیط, برترین برند ارائه دهنده نرم افزار تغییر رویه مبلمان است.
نرم افزار تغییر رویه مبلمان سافت دکور (طراحی و چیدمان سه بعدی) شامل امکاناتی همچون: -افزودن نامحدود مدل های سه بعدی مبلمان -افزودن نامحدود عکس چوب و پارچه های روکش به گالری مجازی نرم افزار تغییر رویه مبلمان -جابه جایی و چرخش مدل, تغییر رویه هر قسمت در محیط سه بعدی -چیدمان سه بعدی مدل در محیط دلخواه مشتری با افزودن عکس محیط به نرم افزار تغییر رویه مبلمان.
نرم افزار طراحی مبلمان و کالای چوب سافت دکور با قابلیت ارائه نامحدود رنج وسیعی از نمونه مدل های محصولات و روکش ها در رنگ, طرح و متریال مختلف در گالری مجازی نرم افزار مبلمان و به روز رسانی جدیدترین نمونه ها بدون محدودیت زمانی, امکان سفارشی سازی و ایجاد هر نوع انتخاب ترکیبی از مدل و متریال مختلف را در محیط دو بعدی و سه بعدی نرم افزار مبلمان فراهم نموده و تصویر مناسبی از مدل در حالت های دو بعدی و سه بعدی از زوایای متفاوت را به نمایش می گذارد.
نرم افزار طراحی مبلمان با قابلیت اجرا بر روی پلتفرم های اندروید, وب و دسکتاپ امکان دسترسی در هر زمان و مکانی را برای فروشندگان فراهم کرده است.با در اختیار داشتن تصویر سه بعدی دقیقی از انتخاب در فضای سه بعدی نرم افزار طراحی مبلمان قبل از خرید و بدون صرف هیچ هزینه اضافی توسط نرم فزار مبلمان, میزان اطمینان و رضایت از خرید افزایش می یابد.

اطلاعات بیشتر در:
www.softdecor.ir
09105102565
https://www.instagram.com/softdecor.ir/
https://www.aparat.com/softdecor.ir

آدرس مشاهده آگهی :

http://dar118.com/ads/18757/نرم-افزار-تغییر-رویه-مبلمان-سافت-دکور.html
ثبت آگهی رایگان