درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

قیمت انواع فلومتر دنده بیضوی و فلومتر دنده ای

 

قیمت انواع فلومتر دنده بیضوی و فلومتر دنده ای

آگهی رایگان
  • لوازم الکترونیکی متفرقه
  • قیمت کل : توافقی
  •  email
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
  •    تهران تهران
  • 329 بازدید
  • تهران، خیابان سمیه، بن بست خوانساری، پلاک 6 واحد 7

فلومتر چرخ دنده ای مدل K400 ساخت PIUSI:

·         فلومتر چرخ دنده ای مدل K400 ساخت PIUSI، جریان الکتریکی و جریان پالس چرخ دنده های بیضی شکل را اندازه گیری میکند، تا توزیع روغن های روان کننده و دیزل را کنترل کند. این فلومتر چرخ دنده ای، به شما اجازه میدهد تا یک اندازه گیری با دقت بسیار بالا با کاهش از دست دادن فشار داشته باشید .این فلومتر دنده ای، را می توان به صورت خطی بر روی شیلنگ و یا سر لوله آب برای اندازه گیری لحظه ای سیال استفاده کرد .از دیگر ویژگیهای این فلومتر دنده ای، بازرسی آسان، تعمیر و نگهداری، بدنه آلومینیوم، محافظ لاستیک و نمایشگر 5 رقمی است.

 

کنتور دنده بیضوی مدل AOF ساخت ایران:

·         کنتور دنده بیضوی مایعات مدل AOF ساخت ایران، می تواند مایعات را تا مقدار 20 متر مکعب از خود عبور دهد. کنتور دنده بیضوی مایعات مدل AOF ساخت ایران، دارای قابلیت های جمع مقدار مایع عبور داده شده، امکان خواندن سرعت عبور سیال و انتخاب مقدار مایع پیش تنظیم تخلیه است. نمایشگر روی تابلوهای کنترل می تواند در فاصله زیاد نصب شود. کنتور دنده بیضوی مایعات مدل AOF، یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش دارد.

 

فلومتر دنده بیضوی مایعات مدل COGEM ساخت VEMMTEC آلمان:

·         فلومتر دنده بیضوی مایعات مدل COGEM ساخت VEMMTEC آلمان، برای اندازه گیری دقیق فلوی مایعات مناسب است. در فلومتر دنده بیضوی دو دنده بیضی شکل سیال را بین خودشان و دیوارهای فلومتر دنده بیضوی، درگیر می کنند و به دام می اندازند. این دنده ها در فلومتر مدل COGEM، بر اثر فشار ناشی از سیال می چرخند و تعداد چرخشهای آنها مشخص کننده حجم سیال عبوری از فلومتر دنده بیضوی است. گرانروی سیال می تواند به نشتی و لغزیدن دبی در فلومتر دنده بیضوی کمک کند. این نوع فلومتر دنده بیضوی مایعات دقت بالایی در کنترل، پردازش و اندازه گیری جریان و حجم مایعات می تواند برای اندازه گیری صنعتی مایعات استفاده شود.

 

مرجع تجهیزات ابزاردقیق ایران با ارائه انواع فلومتر دنده بیضوی و فلومتر دنده ای از برندهای PIUSI و VEMMTEC امکان مقایسه این محصولات را در سایت www.instrucenter.com فراهم آورده است.

 

www.InstruCenter.com مرجع تخصصی و بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات ابزاردقیق و هیدرولیک در ایران می باشد که توانسته با تامین مستقیم و بدون واسطه، به ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش بپردازد.

داشتن نیروهای متخصص در زمینه های ابزاردقیق و هیدرولیک، مشاوره فنی رایگان برای انتخاب بهترین تجهیز با بهترین برند و نازلترین قیمت، پیگیری سفارش از ابتدا تا پس از رسیدن به محل مشتری، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش بسیاری از محصولات، و غیره از مواردی است که اینستروسنتر را منحصر به فرد کرده است.

برای مشاهده قیمت و اطلاعات فنی محصولات به سایت ما به آدرس www.instrucenter.com و یا www.100120.ir مراجعه فرمایید.

 

لینک خرید فلومتر دنده بیضوی و فلومتر دنده ای:

·         instrucenter.com/fa/instrumentation/flow/oval-gear-flow-meter

 

کلمات کلیدی:

خرید فلومتر دنده بیضوی,فروش فلومتر دنده بیضوی,قیمت فلومتر دنده بیضوی,انواع فلومتر دنده بیضوی,کاربرد فلومتر دنده بیضوی,فلومتر دنده بیضوی چیست,خرید اینترنتی فلومتر دنده بیضوی,فروش اینترنتی فلومتر دنده بیضوی,خرید فلومتر دنده ای,فروش فلومتر دنده ای,قیمت فلومتر دنده ای,انواع فلومتر دنده ای,کاربرد فلومتر دنده ای,خرید اینترنتی فلومتر دنده ای,فروش اینترنتی فلومتر دنده ای

آدرس مشاهده آگهی :

http://dar118.com/ads/17887/قیمت-انواع-فلومتر-دنده-بیضوی-و-فلومتر-دنده-ای.html
ثبت آگهی رایگان