درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

اخذدیپلم قانونی و رسمی

 

اخذدیپلم قانونی و رسمی

آگهی رایگان
  • خدمات آموزشی
  •  email
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
  •    اصفهان
  • 427 بازدید
  • قیمت : 800,000 تومان
  • در صد تخفیف بازدید کنندگان : 5 درصد
  • آدرس : اصفهان - خیابان حکیم نظامی -سر چهارراه شریعتی – جنب داروخانه دکتر سراج زاده پلاک 735

تا اجباری نشده زودتر دیپلم بگیرید

برای باقی ماندن در شغلتان سریع دیپلم بگیرید !
گرفتن دیپلم فوری برای شاغلین
تا اجباری نشده زودتر دیپلم بگیرید !!
آیا کارفرمای تان ازشما مدرک دیپلم خواسته ؟
دنبال استخدام هستید ؟ زودتر دیپلم را بگیرید !
توجه توجه شاغلین و جویندگان کار حتما بخوانند !!!
آیا شما دوست عزیز از جمله افرادی هستید که در یک شرکت ، کارخانه یا اداره کار می کنید ؟ یا در بازار و صنعت و تولید مشغول خدمت رسانی هستید ؟

خبر دارید که در بسیاری از شرکتها و کارخانجات داشتن دیپلم برای کارکنان اجباری شده و بدون ارایه دیپلم در زمانی کوتاه به کارفرما شخص باید جایش را به افراد دیپلمه بدهد و دنبال شغل دیگری برای خود و خانواده اش باشد ؟ یا حتی برای بسیاری کارها مثل جواز کسب و بسیاری از مجوز ها هم شما باید یک دیپلم را در مدارک خود ارایه کنید ؟ یا حتی بسیاری از اضافه حقوق ها یا ترفیع افراد به پستهای بالاتر در شغلشان منوط به داشتن حداقل یک مدرک دیپلم می باشد ؟ پس شما زحمتکش عزیزی که سالها برای کارفرما کار کرده ای فرصت را از دست ندهید و اجازه ندهید تا بخشنامه ی لزوم داشتن دیپلم در شرکت شما صادر شود تا آن وقت با عجله و نگرانی شدید بفکر گرفتن دیپلم بیفتید . زیرا شما عزیزی که مدرک سیکل دارید نمی توانید در مدت ۱۰روزفرجه ای که به شما بدهند دیپلم بگیرید و آینده شغلی شما بخطر می افتد. پس شما پیش قدم شوید و قبل از اینکه شرکت شما بخشنامه ای صادر کند به کمک ما در 7  الی 9 ماه دیپلم خود را بگیرید. آره درست می بینید لازم نیست 3 سال درس بخوانید تا دیپلم بگیرید . یکی از رشته های که به آن علاقه دارید یا برایتان راحتتر است را انتخاب کنید و در این زمان دیپلم خود را بگیرید و نه تنها خطر اخراج از کار را از خود دور کنید بلکه زمینه اضافه حقوق و ترفیع شغلی خود را هم فراهم کنید. حتما از دوستان خود در کارخانجات مختلف سوال کنید و مطمئن شوید که بسیاری از شرکتها تا به حال داشتن دیپلم را حتی برای کارگران ساده هم ضروری دانسته اند ، پس از آن فورا با ما تماس بگیرید تا بایک مشاوره خوب در مورد مدرک تحصیلی فعلی شما ، راه درست توسط مشاورین محترم به شما ارایه شود . حتی ممکن است شما در کارهایی مثل برق یا تاسیسات سالها کار کرده باشید و برای خودتان استاد باشید ولی وقتی یک آگهی استخدام در روزنامه ببینید که در آن شرط داشتن دیپلم را گذاشته و مثلا مهلت ثبت نام آن 15 روز است شما با داشتن دنیایی از مهارت عملی نمی توانید استخدام شوید . خودتان می بینید که تقریبا در هیچ آگهی استخدامی مدرک کمتر از دیپلم را حتی برای کارگر ساده ننوشته! پس اگر هم می خواهید تازه در جایی استخدام شوید وقت را تلف نکنید و با ما تماس بگیرید تا ظرف 7  الی 9  ماه به آسانی با کمک آموزشگاه ما دیپلم بگیرید. مشاوره رایگان است پس شما چیزی از دست نمی دهید . اصلا بخود نگویید که سن شما بالا رفته یا درسهای قبل یادتان رفته و نمی توانید چیزی یاد بگیرید .ما رشته آسانی برایتان در نظر می گیریم ، شما فقط کافی است بخواهید ، برای بقیه راه ما شما را می بریم . منتظر تماس شما عزیزان زحمتکش هستیم . اگر شما عزیزی که این آگهی ما را در اینترنت می بینید پدر ، برادر یا فامیل شاغلی دارید که از این لزوم داشتن دیپلم بی اطلاعند لطفا هر چه زودتر به آنها اطلاع دهید تا حاصل سالها زحمت آنها در شرکت یا کارخانه شان به هدر نرود و مجبور نشوند بعد از صدور دستور کارفرما در مدتی کوتاه کاری نشدنی را انجام دهند

ترک تحصیلی ها دیپلم ردی ها تغییر رشته ای ها- دارندگان سیکل- آموزش از راه دور - علاقمندان به ادامه تحصیل و شاغلین بالای 16 سال(آقایان و خانم ها) 

برای گذراندن دوره مهارتی جهت گرفتن دیپلم کار و دانش با ما تماس بگیرید:

  گرفتن دیپلم در کوتاهترین زمان ممکن با گذراندن واحدهای درسی برای شاغلین یا خانم های خانه دار و روستاییان.

  اگر هنوز مدرک دیپلم را دریافت نکرده اید با ما تماس بگیرید و از کوتاه ترین مسیر قانونی برای دریافت آن مطلع گردید.

     ما افتخار داریم شما را در اخذ دیپلم رسمی کاردانش از اداره فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش همراهی کنیم. افرادی که تاکنون موفق به دریافت دیپلم نشده اند می توانند با سیستم آموزشی ما به راحتی مدرک دیپلم را دریافت نمایند و در دانشگاه ادامه تحصیل دهند و یا از صف تعدیل نیروی محل کار خود رهایی یابند.

  دروس مهارتی + دروس عمومی = دیپلم کار و دانش

  وسپس بدون کنکور و پیش دانشگاهی وارد دانشگاه شوید!

  مهارت های (آسانتر، کوتاه ترو ارزانتر از تمامی دیپلم های فنی و حرفه ای،کارودانش یا نظری )

مهارت هایی بسیار ساده و جذابی هستند که کم حوصله ترین و مسن ترین افراد هم می تواننددر مدت کوتاهی با آن براحتی دیپلم بگیرند همچنین از مزایای آن برای گرفتن وام هاو تسهیلات کارآفرینی، خود اشتغالی یا مشاغل خانگی نیز بهره مند گردند ،پس این فرصت طلایی را ازدست ندهید.

 همین امروز برای اخذ مدرک دیپلم در رشته های فوق   اقدام کنید.

  با ثبت نام درآموزشگاه ما موفقیت شغلی خود را تضمین کنید .

  مشاوره تحصیلی رایگان

جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره های  زیر تماس فرمایید :

09138088177 – 03136246387

آدرس :  اصفهان - خیابان حکیم نظامی - سرچهارراه شریعتی – جنب داروخانه دکتر سراج زاده پلاک 735

مدارک مورد نیازجهت ثبت نام:

 1- فتوکپی شناسنامه 

 2- فتوکپی کارت ملی   

 3- 6 قطعه عکس 4*3

 4- کپی آخرین مدرک تحصیلی (سوم راهنمایی یا بالاتر)

  5- مبلغ بیعانه

آدرس مشاهده آگهی :

http://dar118.com/ads/16746/اخذدیپلم-قانونی-و-رسمی.html
ثبت آگهی رایگان