درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

سیستم کنفرانس0

سیستم کنفرانس۰

آگهی رایگان
  • لوازم الکترونیکی صوتی و تصویری فیلم و موسیقی
  • قیمت کل : توافقی
  • نوع : فروشی
  •  email
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
  •    تهران همه موارد
  • 951 بازدید
  • تهران
  • سیستم کنفرانس

سیستم کنفرانسسیستم کنفرانس

به طور کلی سیستم کنفرانس به دو دسته تقسیم میشود:

  • ساده (انالوگ)
  • اتوتراک (دیجیتال)

سیستم کنفرانس ساده

منظور از ساده در این نوع از سیستم کنفرانس این است که میکروفن های رو میزی یا همان کنسول ها به صورت شکیل در سر جای خود قرار می گیرند و علاوه بر صدایی که از کنسول ها می گیریم میتوانیم صدای اتاق جلسه خود را به وسیله امپلی فایر و بلندگوهای جداگانه تقویت کنیم در این سیستم امکان برنامه ریزی وجود ندارد.

 

سیستم کنفرانس دیجیتال یا اتوتراک یا دوربین خور

در این سیستم امکان برنامه ریزی وجود دارد به این صورت که ابتدا کنسول ها سر جای خود قرار می گیرد و بعد از ان با نصب دوربین های سالن جلسه و اتمام کار شروع به برنامه ریزی میکنیم به این تربیت که شرکت کنندگان با زدن دگمه کنسول دوربین نیز به سمت آنها چرخیده و تصویر شرکت کننده را در مانیتور یا مانیتورهایی که کار گذاری شده نشان داده خواهد شد.

 

اجزای تشکیل دهنده سیستم کنفرانس

۱.کنسول (میکروفن کنفرانس)
۲.منبع تغذیه
۳. دوربین سالن کنفرانس (در صورت استفاده از سیستم اتوتراک)

در سیستم کنفرانس تمامی کنسول ها شبیه هم اند تنها یک کنسول یا بقیه فرق می کند که به آن کنسول ریاست گفته می شود .فرق میکروفن ریاست با میکروفن شرکت کننده داشتن یگ دگمه اضافی (قطع کن)است.که رئیس جلسه میتواند صحبت های شرکت کننده مورد نظر را قطع کند. با توجه به اینکه تایم جلسه محدود است و تعداد شرکت کنندگان برای صحبت کردن در ان تایم زیاد می باشد بنابراین به صلاح دید رئیس جلسه صحبت شرکت کننده قطع و ادامه تایم جلسه به شرکت کننده بعدی واگذار میشود.
همچنین برای بهبود صدا از بلندگوهای سقفی یا بلندگوهای دکوراتیو( بستگی به دیزاین سالن کنفرانس )که به یک آمپلی فایر مجزا نصب می شود در نظر می گیریم. که یک صدای رسا و ایده ال خواهیم داشت.

امروزه سیستم کنفرانس یکی از اصلی ترین و کار امد ترین ابزار در جهت سهولت برگزاری جلسات مهم در دانشگاه ها ادارات دولتی سازمان های مدیریتی کشور می باشد.
با داشتن سیستم کنفرانس در هر اتاق جلسه ای ضمن برگزاری یک مراسم شکیل و مرتب ویک میهمان نوازی آنتیک در برگزاری جلسه میهمانان و رئیس جلسه به دلیل داشتن امکانات کافی صوتی احساس خستگی نخواهند کرد.
یکی از مهمترین عواملی که میتواند برای تجهیز کردن سالن کنفرانس حائز اهمیت باشد تا مشتری بتواند از این ابزار بسیار هوشمند و قابل برنامه ریزی استفاده کند علاوه بر کیفیت عالی داشتن قیمت بسیار مناسب این سیستم است شرکت افرا با در نظر داشتن این مسئله همواره در راستای رسیدن به هدف خود و مشتریان تلاش می کند.
در سالن های کنفرانس می توانیم رای گیری را هم توسط میکروفن های روی میز انجام دهیم و به صورت فایل در کامپیوتر و لپ تاب ذخیره سازی کنیم و نتیجه ارا را بر روی مانتیورها به حضار نمایش دهیم . رای ارا به چند صورت قابل نمایش است:
۱-به صورت نمودار
۲-به صورت درصد عددی
۳-به صورت تعداد دقیق نفرات
حاضرین می توانند با زدن دگمه های بله- خیر و ممتنع نظرات خود را بیان کنند.

در هر مدل از سیستم کنفرانسی میتوانیم حالت های مکالمه بین حاضرین را تنظیم کنیم به این معنی که فقط یک شرکت کننده اجازه صحبت را داشته باشد (limit 1 ) یا به دو شرکت کننده و بیشتر از دو شرکت کننده اجازه صحبت بدهیم(limit2) و یا اینکه همه شرکت کنندها بتوانند براحتی صحبت کنند (free).

اگر در سالن کنفرانس از بلندگوهای کمکی همان طور که قبلا توضیح داده شد استفاده میکنید از طریق منبع تغذیه کنفرانسی ولوم میکروفن های کنفرانسی را تا انتها بسته به صفر برسانید و وهمچنین ولوم روی خود میکروفن جلسه را نیز به طور کامل ببنید این امر باعث می شود:
۱-از دو صدا شدن سالن جلسه و ادغام صداها جلوگیری شود که ما را به یک صدای ایده ال برساند.
۲-از نویزهای خفیف و احتمالی جلسه جلوگیری به عمل می آید.

سیستم کنفرانسچند نکته ای که باید در خرید سیستم کنفرانس در نظر داشته باشند:

۱-قبل از خرید و تهیه اجناس سالن کنفرانس حتما پیشنهاد و خواسته خود را با مشاورین ما در میان بگذارید.
۲-قبل از خرید تصمیم خود را برای اجرای پروژه بگیرید امکان دارد شما یک سیستم کنفرانس معمولی خریداری کنید و بعد از گذشت چند وقت برای تغییر سیستم کنفرانسی به اتو تراک و سالن کنفرانس هوشمند نظرتان تغییر کند انگاه باید همه تجهیزات قبلی تعویض گردد زیرا منبع تغذیه دوربین خور نمی باشد.
۳-تا جایی که ممکن است برای بهم نریختن آکوستیک صدای سالن از سیستم صوت مجزا برای خروجی صدای جلسه استفده کنید با داشتن یک سیستم صوت جداگانه که متشکل از بلندگوهای سقفی یا دکوراتیو و آمپلی فایر و میکروفن بیسیم یا با سیم است,سیستم صوت را تشکیل می دهند.
این امکان وجود دارد که قبل از شروع جلسه با خواندن قران توسط قاری که با داشتن میکروفن بی سیم و پخش از بلندگو های جانبی است,صورت بگیرد ویا بدون استفاده از قاری سوره یا آیه ویا حتی فایل صوتی یا سرود ملی قبل از جلسه نواخته شود که فایل صوتی خود را داخل یک فلش USB ریخته و از طریق سیستم صوت دستگاه آمپلی فایر قابل اجرا می باشد.
با تجهیز سالن کنفرانس در برپایی یک جلسه منظم و استاندارد لذت ببرید.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی درج نشده است

اولین دیدگاه را شما ارسال کنید

جهت ارسال دیدگاه باید در سایت عضو شوید

ثبت آگهی رایگان