درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

واکس زن برقی

واکس زن برقی

آگهی رایگان
  • مربوط به خانه ساختمان و حیاط متفرقه
  • قیمت کل : توافقی
  • نوع : فروشی
  •  email
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
  •    اصفهان
  • 420 بازدید
  • سرتاسر کشور

واکسی یک دستگاه جدید ، زیبا قدرتمند برای هر سلیقه ای و هرکسی است که به شیک پوشی از تمامی زوایا می نگرد . این دستگاه زیبا با ایجاد تمیزی و درخشش به کفش شما جلوه ای دو چندان می بخشد . این دستگاه واکس زن خانگی مدل واکسی ساخته شده از پلیمر صنعتی در قسمت پایین و قسمت بالای دستگاه ساخته شده از ورق فولادی می باشد.ترکیب این دو ماده در ساخت این دستگاه استحکام بسیار بالایی را برای آن ایجاد کردهن است . انتخاب پلیمر در قسنت پایین به منظور حفاظت دستگاه از احتمال آبگرفتگی سطح زمین و البته حفاظت الکتریکی و جلوگیری از پوسیدگی ناشی از رطوبت می باشد.این دستگاه واکس زن برقی مجهز به دو برس گردان که یکی مخصوص گردگیری و دیگری مخصوص پخش کردن واکس بر روی سطح کفش می باشد . در وسط دستگاه یک مخزن مایع واکس مایع بدون رنگ قرار داردکه این واکس قابل استفاده برای هر نوع کفش و با هر رنگی می باشد و علاوه بر درخشش سطح کفش باعث نرمی و افزایش طول عمر می گردد.فرمان روشن شدن دستگاه توسط پا و فشردن یک پدال است که پس از روشن شدن ، 45 ثانیه به شما زمان استفاده از دستگاه را می دهد و پس از آن به طور خودکار خاموش می گردد.به منظور سهولت در استفاده در حین کار یک لامپ ال ای دی سطح کفش شمارا روشن می کند.طراحی زیبا و مهندسی این دستگاه به کاربر این امکان را می دهد که علاوه بر روی کفش قسنت پهلو و حتی پشت کفش را نیز گردگیری و واکس زنی کی نماید.
اکثر افراد جامعه برای واکس زدن کفش های چرمی طبیعی یا مصنوعی از واکس های قدیمی نفتی و پارافین رنگی ساخته شده اند،استفاده می کنند.که این عمل باعث از بین رفتن کفش مانند تغییر سایز ، تغییر شکل ظاهری ، ترک خوردن ، تغییر رنگ ، جدا شدن رویه کفش از قسمت زیری می شود.
ما دستگاهی را به نام دستگاه واکس زن برقی کفش خانگی به مشتریان و بازدید کننده گان معرفی می کنیم که دارای چندین مزایا می باشد.مزایایی از قبیل :
1-صرف جویی در وقت که در 30 ثانیه می توانید کفش ها را گردگیری و واکس زنی انجام داد.
2-بدون نیاز به استفاده از دست می توان کفش ها را براق نمود و این یک حسن خوبی است چرا که در واکس زنی سنتی دستها آلوده می گشتند.
3-با دستگاه واکس زن کفش مدل واکسی می توان هر نوع کفش چرمی در رنگ های مختلف مانند (مشگی ، قهوه ای ، سورمه ای و ...) را واکس و براق نمود به این دلیل که مایع واکس موجود در دستگاه بر پایه آب (بدون پارافین) و بدون مواد رنگی می باشد و هر نوع کفش را می توان واکسزنی نمود.
4-بهداشتی و بدون هیچگونه انتشار بو در محیط و مناسب با طراحی داخل ساختمان - دستگاه واکس زن کفش خانگی مدل واکسی از لحاظ زیبایی و جذابیت همتا و هم نوع ندارد.

مشخصات فنی دستگاه واکس زن برقی :
-دارای موتور از نوع آسنگرون 130 واتی با مصزف برق کم
-دارای دو فرچه ضد سایش از جنس پرلین
-دارای تایمر 40 ثانیه ای که وقتی دستگاه توسط پدال روشن می شود بعد از 40 ثانیه اتوماتیک خاموش می شود
-دارای سیستم محافظ برقی برای جلوگیری از سوختن موتور
-بدنه از دوقسمت فلزی و ABS و برچسب ااستیل طلایی با رنگ ثابت
-دارای کابل برق به طول 1/5 متر
-دارای مخزن مایع واکس 
-دارای سیستم روشنایی دید در شب و مکانهای تاریک و همچنین زیبایی خاصی را به دستگاه بخشیده است.
-دارای ضمانت و خدمات پس از فروش بی قید شرط


جهت خرید دستگاه واکس زن برقی کفش خانگی مدل واکسی با شماره های 09120624055 و 03132316763 تماس حاصل فرمایید

توضیحات بیشتر و همچنین خرید پستی و پرداخت وجه درب منزل 

ارسال رایگان به تمام نقاط کشور 
دارای کارت ضمانت و خدمات پس از فروش
با خرید این دستگاه شما یک پاشنه کش تمام استیل 60 سانتی متری،تنظیف مخصوص،مایع واکس مخصوص،برس تنظیف لباس به عنوان هدیه از ما تحویل خواهید گرفت

هدیه ای ایده آل برای کل خانواده

پیشرفته ترین تجهیزات نظافتی در سایت زیر

هیچ دیدگاهی برای این آگهی درج نشده است

اولین دیدگاه را شما ارسال کنید

جهت ارسال دیدگاه باید در سایت عضو شوید

ثبت آگهی رایگان