درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

سرور تجمیع اطلاعات و نرم افزار سام مدیران

سرور تجمیع اطلاعات و نرم افزار سام مدیران

آگهی رایگان
  • خدمات خدمات رایانه ای و موبایل خدمات نرم افزار و سخت افزار
  •  email
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۶/۰۴/۱۶
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۶/۰۴/۱۶
  •    اصفهان اصفهان
  • 465 بازدید

سرور تجميع اطلاعات مديران

 

1.       استفاده از كليه نرم افزارهاي مديران با هزينه كم :

شما مي توانيد با يك هزارم قيمت اصلي نرم افزارها و تنها با پرداخت هزينه عضويت ماهيانه، از كليه نرم افزارهاي مديران اعم از "مديران – تركيب گله – رز – ورم – سم چيني – تغذيه – گزارشات تغذيه – قيمت تمام شده – گزارشات قيمت تمام شده – برنامه ريز"  ازطريق اتصال اينترنتي استفاده نماييد.

 

2.       امنيت و حفظ اطلاعات :

كليه اطلاعات شما در سرور بصورت امن و بدور از هرگونه ويروس و يا تخريب فيزيكي (آسيب ديدن كامپيوتر يا هارد) ، محافظت مي شود.

 

در همين راستا نسخه هاي پشتيباني هفتگي اطلاعات شما، بطور مستقل در يك بانك اطلاعاتي مجزا نگهداري و محافظت مي شود تا درصورت نياز بتوانيد از آن استفاده كنيد. همچنين آخرين بروزرساني ها و بهينه سازي هاي مديران، بدون ايجاد كوچكترين تغيير بر روي داده ها، بطور مستقيم اعمال مي شود.

 

3.       دسترسي آسان ازطريق اينترنت :

از هرنقطه كشور، با هر وسيله اي كه دسترسي به اينترنت داشته باشيد، مي توانيد وارد سايت سرور مديران شده و با ورود كلمه كاربري و رمز عبور خاصه خود، از اين سرويس استفاده نماييد.

 

4.       كاركرد 24ساعته :

كليه خدمات سرور مديران بصورت 24ساعته بوده و محدود به ساعت اداري نمي باشد و شما در هر ساعت از شبانه روز مي توانيد از كليه خدمات ارائه شده اين سرويس، استفاده كنيد.

 

5.       مقايسه با ديگران بصورت ناشناس :

با عضويت در سرور مديران، امكان مقايسه با ديگر اعضا براي شما فراهم خواهد شد. در اين سامانه براي حفظ اطلاعات و مشخصات افراد و شركت ها، مقايسه بصورت ناشناس صورت مي گيرد و با توجه به گستره بسيار زياد كاركردي سامانه، جامعه آماري بسيار غني از مقايسه ها در اختيار شما قرار خواهد گرفت.

 

 

6.       ارزيابي خود با بيش از 500 پارامتر مختلف :

علاوه بر مقايسه با ديگران، مي توانيد المان هاي مورد نظر خود را نسبت به 500 پارامتر مختلف، ارزيابي كنيد. اين پارامترها برگرفته از استانداردهاي بهينه سازي مي باشد و به موجب آن مي توانيد پيشرفت هاي بهتري بدست آوريد.

 

 

7.       ورود اطلاعات بصورت مستقيم در سرور :

با ورود به سامانه اينترنتي، برنامه ها مشابه برنامه هاي مديران فراهم شده است تا بتوانيد اطلاعات جديدي نيز وارد داده هاي خود كنيد. با اين تفاوت كه اطلاعات ورودي جديد، بطور مستقيم برروي سرور قرار مي گيرد.

 

http://modirangroup.com/mahsolat/modiran-server.html

 

 

 نرم افزار سام (سامانه اطلاعات مدیران)

1.       همراه هميشگي

قابلیت نصب بر روی موبایل های اندرویدی که همراه جدایی ناپذیر ما هستند. در دوران تکنولوژی که موبایل جزئی از زندگی روزمره ما شده است و بهترین وسیله کابردی برای رفع نیازهای نوین می باشد، بهترین روش برای گزارش گیری داشتن اپلیکیشنی بروی تلفن همراه مي باشد.

2.       فعاليت با sms

ارسال درخواست و دریافت گزارش با در دسترس ترین و فراگیر ترین راه ارتباطی – يعني پیامک

پيامك بهترین و پر کابردترین ابزار تلفن های همراه می باشد. در مکان هایی که حتی تماس های صوتی دچار پارازیت و اختلال می شوند این پیام متنی است که راه گشا می باشد.

3.       گزارش گيري آسان، سريع و جامع

فقط با چند کلیک ساده و صرف زمان کم به یک جواب گویا و قابل درک دست می یابیم، در گستره عظیمی از گزارش های پر كاربرد به جای اینکه در ارسال پیامک (گزارش ،) ابتدا به دنبال کلمات کلیدی گزارش بگردیم  و با صرف زمان آنرا تایپ کنیم و مقادیر را به طرز صحیح و درست در کنار هم قرار دهیم و سپس ارسال کنیم، در اين سامانه تنها با چند کلیک به گزارش مورد نظر رفته و با پر کردن چند پارامتر بصورت مجزا و با فشردن دكمه ارسال به گزارش مورد نظر دسترسي پيدا ميكنيد كه این کوتاه ترین و بهترین مسیر در رسیدن به پاسخی روشن و شفاف با بیشترین گستره گزارشات کاربردی می باشد.

4.       تعيين مجوز و سطح دسترسي توسط مدير

فقط با ارسال یک پیامک دسترسی را برای افراد، مجاز و غیر مجاز می کنیم و سطح اعتبار آنها را در گزارش گیری تغییر می دهیم

مجوزها و میزان دسترسی به اطلاعات که با ارزش ترین سرمایه یک مجموعه کسب و کار می باشد همیشه جزء دغدغه های مدیران بوده، هست و خواهد بود. ما تلاش کرده ایم با پیاده سازی این ویژگی، مدیران توانایی اعطاء یا لغو مجوز به افراد را به سهولت و سرعت داشته باشند یا حتی میزان دسترسی افراد به اطلاعات خود را تعیین نمايند.

5.       امكان برنامه ريزي و زمانبندي عمليات  و فعاليت هاي روزانه

مدیریت پرسنل و منابع با استفاده از این ویژگی مي تواند برای کارکنان برنامه های ثابت و متغییری تعیین نموده که در فواصل زمانی مشخص اطلاع رسانی شود.

برنامه ریزی مهم ترین بخش یک کسب و کار مي باشد و این همان نقشه راه برای گسترش و پیشرفت های هر چه بیشتر در مسیر آینده است. کلیدی ترین ابزار در این راه ، مدیریت منابع انسانی و تعیین کارها بصورت روزانه و بلند مدت می باشد که این ویژگی با هدف دست یابی به این مهم امكان پذير است.

6.       ورود اطلاعات تحت پوشش شبكه مخابراتي

در گستره پوشش مخابراتی می توانید اطلاعات دام خود را بصورت آنی وارد سیستم نمایید و در گزارش گیری های بعدی مورد استفاده قرار دهید.

همیشه ورود اطلاعات پر زحمت ترین بخش در کسب و کار بوده است. دقت در صحت ورود اطلاعات، ثبت به موقع و ... از مشکلات این بخش می باشد. داشتن ابزاری برای ورود اطلاعات که همراه همیشگی ماست با ارزش ترین راهکار می باشد.

 http://modirangroup.com/mahsolat/sam.html

 

جهت اطلاعات بیشتر می توانید:

* با تلفن 34401105-031 – 09131026235 تماس حاصل نماييد.

* به آدرس   Me.Modiran@Gmail.com  ایمیل بفرستید.

* به سایت http://www.modirangroup.com  و یا     http://www.m88.ir  مراجعه نمایید.

* ساير وب سايت هاي ما:  modiran8.ir   و m888.ir   

 *  Modirangroup توليدكننده نرم افزارهاي تخصصي و سفارشي

* شركت مديران تحليلگر سپاهان   توليدكننده نرم افزارهاي تخصصي و سفارشي، مجري نرم افزارهاي تخصصي پايگاه داده بر روي موبايل، مشاور و مجري استانداردهاي نرم افزار و امنيت اطلاعات و طراحی سایت و....

هیچ دیدگاهی برای این آگهی درج نشده است

اولین دیدگاه را شما ارسال کنید

جهت ارسال دیدگاه باید در سایت عضو شوید

ثبت آگهی رایگان