درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

ساندویچ پانل دنیای ماموت

ساندویچ پانل دنیای ماموت

آگهی رایگان
  • برای کسب و کار متفرقه
  • قیمت کل : ۵۳۵,۰۰۰ تومان
  • نوع : درخواستی
  •  email
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
  •    تهران همه موارد
  • 99 بازدید

ساندویچ پانل دنیای ماموت

ساندویچ پانل به مصالحی گفته می شود که به صورت ساندویچ ( لایه ای ) تولید میشود که لایه های بیرونی از جنس فلزی ( گالوانیزه - آلوزینک - آلومینیوم ) میباشد و همچنین دارای یک هسته از جنس فوم پلی یورتان است که با دانسیته های مختلف در بین دو لایه ورق , تزریق می شود .

 از این نوع متریال جهت پوشاندن سقف ها و دیواره های سالن های صنعتی , کارخانه ها , سالن های تولید , انبارها ساختمان های پیش ساخته , کانکس , سردخانه ها , اتاق های تمیز , اتاق های سردخانه ای , کمپ و اسکان های موقت و ... استفاده می شود

 امروزه سرعت در ساخت و مقرون به صرفه بودن هر گونه سازه ای که با کاربری کارخانجات تولیدی و صنعتی و انبار جهت ذخیره کردن انواع محصولات مانند : کشاورزی - موادغذایی- لبنی -دارویی- بهداشتی -سلولزی -شیمیایی- صنعتی -نظامی -و یا نگهداری تجهیزات , دستگاه ها و ابزار آلات صنعتی و... استفاده میشود , بسیار حائز اهمیت میباشد . از آنجا که ساخت و بنا کردن چنین سازه هایی عمومابا استفاده از سوله های فلزی انجام میشود , لذا استفاده از روش هایی که ضمن رعایت استانداردهای لازم , باعث سبک تر کردن وزن سوله و سرعت در اتمام کار گردد که نهایتا به اقتصادی تر شدن ساخت سوله کمک قابل توجهی میکند , توسط کارفرمایان , طراحان و مجریان مورد تایید قرار میگیرد .

❒ بدیهی است استفاده از ساندویچ پانل در پوشش دیواره ها و سقف سوله ها بسیار سبک تر از استفاده از مصالح ساختمانی مانند آجر یا بتن میباشد , همچنین با توجه به اینکه ساندویچ پانل ها مصالحی هستند که در برابر حشرات و موجودات موذی و نیز امکان رشد قارچ و باکتری ها بسیار مقاوم میباشند و از نفوذ و رشد آن ها به داخل سازه به طرز قابل توجهی جلوگیری میکنند , رویکرد استفاده از آنها در پوشش دیوارها و سقف سوله ها همگانی شده است .

❒ استفاده از ساندویچ پانل دیواری به جای مصالح سنتی , علیرغم بالا بردن استانداردهای بهداشتی , باعث افزایش استفاده بهینه از فضاهای موجود و همچنین قفسه بندی های انبار می گردد و ساختار آنها باعث محفوظ ماندن کالاها از شرایط بد آب و هوایی مانند برف و باران , سرما و گرما و باد و بوران می شود .

❒ شایان ذکر است شرکت دنیای ماموت قابلیت تولید ساندویچ پانل های مخصوص کلین روم با قابلیت استریل شدن و کاملا بهداشتی را در طرح پانل های دیواری به صورت دورو صاف جهت جلوگیری از رشد باکتری دارد ه همچنین سوله هایی با کاربری مختلف منجمله , سالن های ورزشی , فروشگاه ها , تعمیر گاه ها , تالارها , کارخانجات و کارگاه های صنعتی , آشیانه هواپیماا , مرغداری و دامداری ها , پارکینگ ها و ... را میتوان با ساندویچ پانل های دیواری و سقفی دنای ماموت پوشش داد .

فواید پنل دنیای ماموت برای سالن های تولید با شرایط خاص : مرطوب و اسیدی و...

❒ فرآیند تولید و آماده سازی برخی محصولات تولیدی میبایست در سالن هایی با شرایط بسیار مرطوب و استاندارد هایی ویژه انجام پذیرد  که میتوان به برخی از کاربری های آن به این شرح اشاره کرد :

❒ سالن های تولید قارچ , سالن های تولید مواد غذای خاص و لبنیات , سالن های تولید محصولات خاص پتروشیمی و سالن های تولید شمش های مسی و برخی از صنایع تولید مواد شیمیایی به دلیل داشتن شرایط اسیدی یا قلیایی ویژه , سالن های کشتارگاهی دام وطیور , سالن های ورزشی استخر و سونا , سالن های تولید گل و گیاه 

❒ این شرایط پچالش هایی از قبیل حفظ و کنترل رطوبت مورد نیاز , مستهلک شدن دیوارها و سقف ها در محیط مرطوب , شستشوی مداوم و پاکیزه سازی محیط کار , ایجاد خوردگی شدید در دیواره ها و سقف ا وبسیاری از مشکلات دیگر را برای کارفرمایان , طراحان و سازندگان این سالن ها ایجاد کرده است 

❒ شرکت دنیای ماموت با تولید ساندویچ پانل های سقفی و دیواری بسیار ویژه با مشخصات فنی خاص و استفاده از ورق های مخصوص با پوشش پلاستیسول که مختص اینگونه سالن های مرطوب میباشد توانسته است نگرانی های اشاره شده را کاملا مرتفع نماید .

مزایای ساندویچ پانل 

☜ قیمت پایین 

☜ سبک بودن که سبب حمل و نقل و جابجایی آسان آن میشود 

☜ مقاومت بالا در برابر زلزله 

☜ دارای رنگ های متنوع 

☜ مقاومت در برابر آب و هوای گوناگون 

☜ سرعت نصب بالا 

☜ کاهش انتقال رطوبت به داخل 

☜ عایق در برابر صدا 

☜ قابلیت انعطاف پذیری در طراحی 

☜ بهداشتی بودن آنها و اینکه قابلیت شستشو دارند 

هدف شما از خرید ساندویچ پانل چه میباشد !

☑ اصالت کالا 

☑ تضمین کیفیت 

☑ گارانتی و خدمات پس از فروش 

☑  فروش با تیم نصب 

☑ تحویل فوری

☑  ارسال کالا 

دنیای ماموت تمامی خواسته های مشتریان خود را برآورده میکند 

همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید 

7865 382 0912

 

2717 3222 028

هیچ دیدگاهی برای این آگهی درج نشده است

اولین دیدگاه را شما ارسال کنید

جهت ارسال دیدگاه باید در سایت عضو شوید

ثبت آگهی رایگان