درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

اکچویتور برقی نوجیکس

اکچویتور برقی نوجیکس

آگهی رایگان
  • مربوط به خانه ساختمان و حیاط سیستم گرمایشی سرمایشی و گاز
  • قیمت کل : توافقی
  • نوع : فروشی
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
  • 123 بازدید

اکچویتور برقی نوجیکس

اکچویتور برقی نوجیکس از قدرت بالایی برای باز کردن و بسته شدن استفاده می کند و در آخرین موقعیت شناخته شده با کاهش قدرت باقی می ماند. با دریافت سیگنال ولتاژ پیوسته، موتور کار می کند و از طریق یک درایو دنده تمام فلزی ناهموار، درایو خروجی را ۹۰ درجه می چرخاند. موتور به طور خودکار توسط بادامک‌های داخلی که سوئیچ‌های محدود کننده ضربه می‌زنند متوقف می‌شود. با دریافت سیگنال پیوسته معکوس، موتور در جهت مخالف می چرخد ​​و موقعیت درایو خروجی را معکوس می کند.قیمت اکچویتور برقی نوجیکس بسیار مقرون به صرفه هستند.

 

این اکچویتورهای الکتریکی معمولاً برای خودکارسازی شیرهای توپی، شیرهای پروانه‌ای یا دمپرها استفاده می‌شوند. نصب اکچویتور با استفاده از نصب چند فلنج استاندارد ISO5211 و درایو مربع دوبل آسان است. طراحی منحصر به فرد موتور / محفظه یکپارچه گشتاور بالاتری را در یک بسته بسیار کوچک ارائه می دهد.

 

اکچویتورها مطابق با استانداردهای دقیق UL و CSA آزمایش شده و توسط CSA تأیید شده اند. دو کلید حد تماس خشک کمکی برای تأیید موقعیت باز و بسته ولو ارائه شده است. بخاری ضد تراکم با کنترل ترموستاتیک به محافظت از اکچویتور در برابر آسیب ناشی از تراکم کمک می کند.

 

 

امکانات

 

عملکرد ربع گرد (۹۰ درجه) با توقف های مکانیکی تراول

محفظه آلیاژ آلومینیوم از نوع مقاوم nema 4X ضد آب و هوا

نشانگر موقعیت ولو بسیار بصری

لغو دستی

نصب شیر چند فلنج ISO5211

موتورهای سنگین با حفاظت اضافه بار

بخاری ضد تراکم با کنترل ترموستاتیک

دو کلید محدود کمکی موجود در واحدهای پایه

قفل تمام فلزی چرخ دنده، بدون نیاز به ترمز اضافی

مدل های پوزیشنر الکترونیکی برای نوع تعدیل کننده موجود است.

 

برنامه های کاربردی

 

اکچویتور های الکتریکی با کیفیت صنعتی معمولاً برای خودکارسازی شیرهای توپی ربع گرد (90 درجه)، شیرهای پروانه ای و دمپرها استفاده می شوند. اکچویتور با نصب استاندارد ISO5211 چند فلنجی و درایو مربعی دوتایی سریع و آسان نصب می شود.

 

 

عملکرد

 

اکچویتور الکتریکی از قدرت برای باز کردن و قدرت برای بسته شدن استفاده می کند، در آخرین موقعیت شناخته شده با کاهش قدرت باقی می ماند. با دریافت یک سیگنال ولتاژ پیوسته، موتور کار می کند و از طریق یک سیستم دنده تمام فلزی ناهموار ۹۰ درجه می چرخد. موتور به طور خودکار توسط بادامک‌های داخلی که سوئیچ‌های محدود کننده ضربه می‌زنند متوقف می‌شود. با دریافت سیگنال پیوسته معکوس، موتور در جهت مخالف می چرخد و موقعیت درایو خروجی را معکوس می کند. اکچویتور های تعدیل کننده با پوزیشنر الکترونیکی از سیگنال ورودی آنالوگ برای کنترل موقعیت خروجی درایو استفاده می کنند. قطار دنده تمام فلزی با قفل خودکار، نیاز به ترمز اضافی را از بین می برد.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی درج نشده است

اولین دیدگاه را شما ارسال کنید

جهت ارسال دیدگاه باید در سایت عضو شوید

ثبت آگهی رایگان