درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

انواع بهترین قهوه ها

انواع بهترین قهوه ها

آگهی رایگان
  • برای کسب و کار متفرقه
  • قیمت کل : توافقی
  •  email
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
  •    تهران تهران
  • 133 بازدید
  • قائمشهر، محله 16 متری،خیابان 16 متری، طبقه همکف

قیمت قهوه فرانسه ساز

دستگاه قهوه فرانسه ساز  از مدل های بسیار مختلفی تولید شده اند.

قیمت اسپرسو ساز دلونگی مدل685 تقریبا 4میلیون و 300هزار تومان، انواع اسپرسو ساز نوا از 1میلیون و 400 هزار تومان شروع می شود و تا 2 میلیون 700هزار تومان ادامه دارد و قیمت هرکدام از انواع هاس دستگاه قهوه ساز دیگر نسبت به مدل ان متغیر می شود

فرانسه ساز ونیز

دستگاه اسپرسو ساز مدل دنیز یکی دیگر از برند های معروف و پرمخاطب است که از پر قدرت ترین دستگاه قهوه ساز خانگی به شمار می رود که در تهیه اسپرسو، کاپوچینو و انواع قهوه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه قهوه فرانسه ساز بر خلاف سایر اسپرسو ساز ها که بدنه به صورت مکعب و جعبه مانندی دارند, اسپرسو ساز ونیز دارای بدنه ای استوانه ای می باشد.. بدنه اسوانه ای سبب شده تا قهوه ساز ونیزفضای کمتری در آشپزخانه اشغال کند.

فشار بخار قوی به دلیل وجود پمپ 20 بار ایتالیایی در قهوه ساز است و قهوه داغ استخراج شده دستاورد بویلر فولادی است.

دسته پرتافیلتر سایز 51mm  به همراه3 عدد بسکت جهت تهیه قهوه تک, دوبل و پد قهوه ارائه شده است و از این بسکت پاد می توان جهت تهیه چای لیپتون استفاده نمود که دارا بودن سینی چکه گیر, گرمکن فنجان و مخزن آب 1.4 لیتری از دیگر امکانات ونیز خانگی است و شما می توانید برای خرید با کیفیت این دستگاه به سایت قهوه دارک مراجعه کنید.

 

قیمت قهوه جوش

قهوه جوش یکی از لوازم کاربردی آشپز خانه است که برای آماده سازی قهوه به کار می رود.

قهوه، از قدیمی ترین نوشیدنی های محبوب مردم جهان است، که با توجه به عطرو طعم و قیمت نسبتا مناسب طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده.

با توجه به قیمت بالای برخی از دستگاه های قهوه ساز ، اکثر مردم توانایی خرید این دستگاه ها را ندارند.

اما برای تهیه قهوه، با کیفیتی خوب و قیمتی مناسب روش های مختلفی وجود دارد که از این روش ها می توان به: سرو کردن قهوه با قهوه جوش، موکاپات و فرنچ پرس اشاره کرد.

حتما برای شما هم پیش آمده که بعد از یک روز سخت کاری وقتی به خانه برمی گردید هوس یک فنجان نوشیدنی داغ می کنید، در این صورت شما باید به دنبال راهی باشید که این نوشیدنی را سری و با طعمی لذیذ برای شما حاضر کند.

معمولا در مناطق مختلف، قهوه جوش، ایبریک نیز نامیده می شود.

ویژگی قهوه جوش

از ویژگی های قهوه جوش همانطور که گفتیم می توان به تهیه کردن سریع قهوه اشاره کرد.

قهوه جوش برای افرادی که توانایی خرید انواع قهوه ساز های گران را ندارند انتخاب بسیار مناسبی است.

وقتی که ما بیش از حد هوس این نوشیدنی داغ و دل چسب را کرده ایم بهترین انتخاب برای سرو کردن قهوه، قهوه جوش است زیرا با زمانی کم و کیفیتی خوب می تواند ان را برای شما حاضر کند. نوش جانتان

نتیجه می گیریم که یکی از بهترین اسپرسوسازها همین قهوه جوشهایی است که برایتان توضیح دادیم و شما می توانید با استفاده از گفته های بالا لذت نوشیدن قهوه را بچشید.

 

قیمت موکاپات روگازی ارزان

در بازارهرفروشگاه قیمت های مختلفی را به مشتریان خود ارائه می دهند ولی در فروشگاهی اینترنتی قهوه دارک اینگونه نیست و تمام هدف ما رضایت مشتریان می باشد و قیمت گذاری های سایت فروشگاهی ما بر اساس تعاونی می باشد و شما می توانید بهترین دستگاه های قهوه ساز را به همراه برترین قهوه های جهان با مناسب ترین قیمت تهیه و ثبت سفارش دهید.

موکاپات روگازی کوچک

موکاپات روگازی کوچک رای افرادی که همیشه اهل سفر،گوهنوردی و گردش هستند بسیار کاربردی و قابل حمل می باشد و درون کیف های مسافرتی به راحتی جایی می گیرند.

شما می توانید با تهیه یک مدل از موکاپات ها بهمراه پینیک های کوچک مسافرتی در هرنقطه از کوه یا طبیعت باشید یک فنجان قهوه خامه دار برای رفع خستگی راه سرو نمایید و از شادابی و نشاط بدن لذت ببرید.

 

ادرس : قائمشهر، محله 16 متری،خیابان 16 متری، طبقه همکف

موبایل : 09111292759

 01142225642

۰۹۱۱۱۲۹۵۱۵۹

هیچ دیدگاهی برای این آگهی درج نشده است

اولین دیدگاه را شما ارسال کنید

جهت ارسال دیدگاه باید در سایت عضو شوید

ثبت آگهی رایگان