درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

خط تولید چیپس سیب زمینی

خط تولید چیپس سیب زمینی

آگهی رایگان
  • برای کسب و کار تجهیزات و ماشین آلات متفرقه
  • قیمت کل : توافقی
  • نوع : ارائه
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
  • 195 بازدید

خط تولید چیپس سیب زمینی گروه صنعتی پویش کاران ، سازنده تخصصی خط تولید چیپس سیب زمینی و همچنین خط تولید و بسته بندی فرنچ فرایز ، با بیش از یک دهه سابقه ی فعالیت در این صنعت می باشد . این گروه صنعتی با سرلوحه قراردادن تمامی استانداردهای داخلی و حارجی در تولیدات خود ، و همچنین استفاده کامل از نظرات متخصصین و کارخانجات بزرگ فعال در این عرصه ، سعی در تولید ماشین آلات با تکنولوژی های جدید ، بروز و با کیفیت برای مشتریان خود داشته است.

گروه صنعتی پویش کاران ، طراح ، سازنده و صادرکننده ماشین آلات صنایع غذایی و آشامیدنی ، شیمیایی و دارویی ، سازنده خط تولید و بسته بندی چیپس با مشخصات زیر می باشد:

1.خط تولید و بسته بندی چیپس سیب زمینی با ظرفیت ۵۰ کیلوگرم در ساعت ( نیمه اتوماتیک)

2.خط تولید و بسته بندی چیپس سیب زمینی با ظرفیت ۱۵۰ کیلوگرم در ساعت

3.خط تولید و بسته بندی چیپس سیب زمینی با ظرفیت ۳۰۰ کیلوگرم در ساعت

4.خط تولید و بسته بندی چیپس سیب زمینی با ظرفیت ۵۰۰ کیلوگرم در ساعت

5.خط تولید و بسته بندی چیپس سیب زمینی با ظرفیت ۱۰۰۰ کیلوگرم در ساعت

6.خط تولید و بسته بندی چیپس سیب زمینی با ظرفیت ۲۰۰۰ کیلوگرم در ساعت

 

فرآیند و مراحل تولید چیپس سیب زمینی

با ورود سیب زمینی به خط تولید ، وارد سیستم های ذخیره کننده گردیده و سپس توسط ماشین آلات مربوطه وارد سیستم سورتیگ اولیه و شستشو می گردد. سپس توسط دستگاه انتقال دهنده به سیستم اسلایسر منتقل می گردد. سیستم های اسلایسر این شرکت ، در ابعاد صنعتی و ظرفیت بالا طراحی و تولید گردیده و توان خروجی بالایی را در خطوط تولیدی دارند.

بعد از طی فرآیند اسلایس که خود شامل چندین مرحله عملیات می باشد ، وارد سیستم پوست گیری می گردد.ماشین آلات پوست گیری در مدلهای مختلفی تولید می گردند.

بعد از سپری نمودن مرحله ی پوست گیری ، مراحل پخت سیب زمینی آغاز می گردد. این بحث از ابتدای ورود سیب زمینی به سیستم نشاسته گیری شروع و بعد از خروج سیستم بلانچر پایان می یابد.

بعد از آماده سازی محصول ، نوبت به سیستم جداسازی آب سطحی محصول از سیب زمینی قرار گرفته که در دو مدل سانتیفیوژ و تونلی تولید می گردد. فرایند جداسازی آب یکی از موارد مهم در این خط تولید می باشد.

مهمترین مرحله در تولید چیپس سیب زمینی و همچنین فرنچ فرایز ، سیستم فرایر می باشد. سیستم های سرخ کن جدید نسبت به مدل های قدیمی ، از لحاظ ظرفیت ، کیفیت و همچنین به لحاظ قدرت در خروجی ، افزایش چشمگیری داشته اند.

بعد از خروج محصول از فرایر ، وارد سیستم روغن گیری شده تا در نهایت چیپس بدون روغن وارد سیستم طعم پاش و بسته بندی شود.

 

درباره احداث کارخانه تولید چیپس

چیپس. یک محصول بسیار خوشمزه ، پرطرفدار ، پرفروش و در نهایت پرسود است. از لحاظ بحث سرمایه گذاری و همچنین سودآوری قابلیت های بسیار بالایی داشته و این مهم از طریق ماشین آلات تخصصی آن مطرح و تولید می گردد.  یکی دیگر از مزیت های خاص محصول چیپس ، تنوع زیاد آن از لحاظ طعم و مزه می باشد

از این رو راه اندازی کارخانه خط تولید محصول چیپس و یا خلال سیب زمینی میتواند یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری و کسب درآمد برای افراد صاحب سرمایه باشد که با توجه به هزینه و قیمت ظرفیت مورد نظر اقدام به خرید ماشین آلات و دستگاه های این خط نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با ما درتماس باشید.

وب سایت: https://poyeshkaran.com

شماره تماس:  09128694067

ایمیل:  poyeshkaranco@gmail.com

کانال تلگرام: https://t.me/poyeshkaran1

هیچ دیدگاهی برای این آگهی درج نشده است

اولین دیدگاه را شما ارسال کنید

جهت ارسال دیدگاه باید در سایت عضو شوید

ثبت آگهی رایگان