درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

ویدیو کنفرانس

ویدیو کنفرانس

آگهی رایگان
  • لوازم الکترونیکی رایانه مودم و تجهیزات شبکه
  • قیمت کل : توافقی
  • نوع : فروشی
  •  email
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
  •    البرز کرج
  • 193 بازدید
  • میدان توحید برج دهقانی

امروزه استفاده از تجهیزات ویدئو کنفرانس تنها راه حل برگزاری جلسات راه دور همراه با صرفه جویی در هزینه ها، زمان و همچنین جلوگیری از مخاطرات سفرهای طولانی می باشد. راهکارهایی از جمله کدک های سخت افزاری مقرون به صرفه با پشتیبانی از جدید ترین پروتکل های روز دنیا مانند SIP, SFB, WebRTC, H323 کار جهت ارتباط ویدئو کنفرانسی برای مدیران سازمان ها را بسیار ساده ساخته است. از طرفی وب کم های حرفه ای با قابلیت همخوانی با تمامی نرم افزارهای وب و ویدئو کنفرانس از جمله EZMeetup, Webex, adobe, lync, Skype توانسته‌اند پاسخگوی طیف وسیعی از نیازهای موجود در این حوزه باشند.                                                                                                                                                                  

 

ویدئو کنفرانس

 

دستگاهی است شامل دوربین متحرک، میکروفن 360 درجه و کدک، که به صورت کاملاً سخت‌افزاری توانایی ارسال صدا، تصویر و محتوا را به صورت تک یا گروهی از نقاط جغرافیایی مختلف امکان پذیر می‌سازد. این سیستم‌ها با کیفیت Full HD و حتی بیشتر از آن به سادگی در بستر شبکه‌های اینترنتی کشور قادر به برقراری ارتباط هستند.

ویدئو کنفرانس‌ها به دو مدل تقسیم می‌شوند که در مدل تک ‌نقطه‌ای تماس ویدئویی متشکل از دو نقطه است که همدیگر را مشاهده می‌کنند ولی در مدل چند ‌نقطه‌ای بیش از دو نقطه به هم متصل می‌شوند و مثل میزگرد است.                                                                                                                       

وب‌ کم‌ حرفه‌ای

 

وب‌کم‌های حرفه‌ای، دوربین‌های متحرکی با چرخش عمودی، افقی و بزرگنمایی متفاوت برای سالن‌هایی در ابعاد مختلف طراحی شده‌اند. در کنار این دوربین‌ها اسپیکر و میکروفن 360 تعبیه شده است که قابلیت استفاده گروهی و حذف نویز و اکو را دارند. این وب‌کم‌ها همچنین قابلیت اتصال به سیستم کنفرانس صوتی را نیز دارند. توانایی دیگر این وب‌کم‌ها امکان ذخیره‌سازی چند قاب تصویری متفاوت است.                                                                                                                                                               -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- طراحی و سالن کنفرانس

شرکت گسترش ارتباطات زیتون با استفاده از نیروهای متخصص در زمینه مشاوره ،طراحی و اجرای کامل معماری ، دکوراسیون داخلی ، نورپردازی ، سیستم های امنیتی ، اعلان حریق و تجهیزات صوتی- تصویری و ماشینری سالنهای همایش و كنفرانس فعالیت مینماید. طراحی و اجرای و کنفرانس  در سازمانها و شرکتهای معتبر با توجه به بالاترین استانداردهای جهانی و با اتكا به سالها تجربه و تخصص مدیران و همكاران شركت در زمینه های فوق انجام گرفته ،  هم اینك رضایت كارفرمایان و كیفیت پروژه های انجام گرفته رزومه ای پربار و پرافتخار برای ما ساخته است.                                                                                                                                        پاره ای از کاربرد ها ویدیوکنفرانس

بازگشت سرمایه مطلوب با کاهش هزینه‌های جلسات حضوری

حضور همزمان در چند مکان مختلف با استفاده از ویدئو کنفرانس

صرفه جویی در زمان و سرعت بخشیدن به فعالیت‌های سازمانی

حذف مخاطرات و مشکلات ناشی از سفر‌های درون و برون شهری با نصب سیستم ویدئو کنفرانس

برپایی سیستم آموزش از راه دور و دانشگاه مجازی

امکان ارائه خدمات درمان از راه دور

برگزاری جلسات منظم و غیر متمرکز بین مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها

ارتباط مستمر با دپارتمان‌ها و یا شرکت‌های زیر مجموعه

برپایی جلسات در هر موقعیت زمانی و مکانی و حتی شرایط نامساعد جوی

برپایی جلسات و سمینار‌های بین‌المللی در قالب مشاوره، تجارت الکترونیک، سیستم‌های تصمیم ساز و …

برپایی ارتباط امن و رمزنگاری شده برای جلوگیری از هر گونه نفوذ و شنود

امکان تبادل عکس، فیلم، اسلاید و … از طریق به اشتراک گذاری تصاویر کامپیوتری                                                                               

 

              

هیچ دیدگاهی برای این آگهی درج نشده است

اولین دیدگاه را شما ارسال کنید

جهت ارسال دیدگاه باید در سایت عضو شوید

ثبت آگهی رایگان