درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

لوله و اتصالات پتروشیمی

لوله و اتصالات پتروشیمی

آگهی رایگان
  • برای کسب و کار متفرقه
  • قیمت کل : توافقی
  • نوع : ارائه
  •  email
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
  •    تهران همه موارد
  • 132 بازدید

شرکت پترو تجارت گستران لوتوس

 

Petro Tejarat Gostaran Lotus Company

 

 

وارد کننده و استوکیست تخصصی انواع لوله های بدون درز (لوله مانیسمان) و درز دار

 از سایز "2/1 الی "120 جهت مصارف پروژه های نفت ، گاز و پتروشیمی

 

 

Importer and Stockiest of Seamless Pipes,

 From ½” to 120”

For Gas and Oil projects

 

 

شرکت پترو تجارت گستران لوتوس با هدف تامین لوله و اتصالات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی پروژه های داخلی ایران و کشورهای همسایه تاسیس گردید.

این شرکت با دارا بودن انبار و مرکز پخش در تهران و با استفاده از تجربیات بیش از 30 ساله کارشناسان این شرکت ، اقدام به واردات و انبار کردن لوله های فولادی مورد استفاده صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی جهت استفاده در پروژه ها از کشورهای اروپائی ، اکراین ، چین ، دوبی و ... نموده است.

با توجه به دارا بودن انبار و واردات مستقیم توسط شرکت ، توانسته ایم با حذف واسط ها اقدام به ارائه قیمتها و خدمات مناسب برای خریداران محترم نماییم.

شرکت پترو تجارت گستران لوتوس مفتخر است که در طی سالهای فعالیت خود با ارایه محصولات و خدمات مناسب به صدها پروژه اجرا شده در ایران ، توانسته رضایت خریداران و پیمانکاران محترم را جلب نماید و بطور مستمر بر میزان و تنوع لوله و اتصالات و شیرآلات موجود در انبار خود بیفزاید.

لوله و اتصالات وارد شده توسط این شرکت از کارخانجات مطرح و عضو وندور لیست های معتبر ایران می باشند و همچنین تمامی لوله ها ، اتصالات و شیرآلات دارای گواهی و اسناد و مدارک اورجینال و CERTIFICATE اصلی و بنام شرکت می باشند.

لوله و اتصالات وارد شده توسط این شرکت از کارخانجات معتبر کشورهای اروپائی - ژاپن – رومانی – روسیه – اکراین – چین و ... می باشند.

واردات لوله و اتصالات و شیرآلات از برندهایی همچون :

ArcelorMittal – Tubos – Tenaris – Hebei Huike – HaiTai – V&M – Salzgitter Mannesmann – TPCO – Interpipe - Sumitomo

 

لوله ها و اتصالات مانیسمان بصورت موجود در انبار اختصاصی شرکت پترو لوتوس در تهران می باشند و همگی قابل بازرسی توسط خریداران محترم می باشند.

لوله و اتصالات مانیسمان ( بدون درز ) موجود در انبار شرکت ، شامل انواع لوله های مانسمان فولادی کربن استیل – استینلس استیل و سوپرآلیاژها می باشند.

در راستای گسترش بازه تامین انواع لوله و اتصالات و همچنین تسریع در زمان دریافت انواع اقلام پایپینگ با متریال گوناگون مورد نیاز پروژه های داخلی ، این شرکت اقدام به همکاری با شرکت HandelSon در آلمان  و همچنین انبار متریال RanflexMetal در هند نموده که بدینوسیله بتواند در اسرع وقت اقدام به تامین اقلام مورد نیاز مشتریان  و پروژه ها نماید.

 

شرکت پترو تجارت گستران با دارا بودن واحد های بازرگانی و مهندسی و با استفاده از تجربیات بیش از 25 ساله هیات موسسین ، توانایی تامین انواع اقلام مورد نیاز پروژه ها با سایزها و آلیاژهای خاص را در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسبترین هزینه دارا می باشد.

در بخش بازرگانی خارجی ، با استفاده از تجربیات بیش از 30 ساله در این زمینه ، امکان تامین و واردات انواع لوله و اتصالات با برندهای مطرح دنیا برای پروژه های داخلی فراهم می باشد.

 

این شرکت با افتخار جهت ارائه مشاوره جهت انتخاب و انجام بهترین خرید در خدمت پروژه ها و مشتریان محترم می باشد.

 

 

** سفارشات مشتریان بصورت تحویل در گمرک ایران با کمترین زمان و مناسبترین قیمت پذیرفته می شود **

هیچ دیدگاهی برای این آگهی درج نشده است

اولین دیدگاه را شما ارسال کنید

جهت ارسال دیدگاه باید در سایت عضو شوید

ثبت آگهی رایگان