درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

اخذ دیپلم فوری 6 ماهه آموزش و پرورش در اصفهان ( صدور از آموزش و پرورش )

اخذ دیپلم فوری ۶ ماهه آموزش و پرورش در اصفهان ( صدور از آموزش و پرورش )

آگهی رایگان
  • خدمات آموزشی
  •  email
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
  •    اصفهان اصفهان
  • 123 بازدید
  • آدرس : اصفهان - خیابان حکیم نظامی – نبش کوچه شاداب - پلاک 735

نحوه اخذ دیپلم 

 دانش آموزان متقاضی و داوطلبین گرفتن مدرک دیپلم به چند دسته اصلی تقسیم میگردند

1_دارندگان مدرک سیکل

 تعداد واحد هایی که از اول تا پایان دوره دبیرستان باید پاس کنید تا به دیپلم برسید 96 واحد هستش که :

 31 واحد دروس سال اول

 23 واحد نصفی از دروس سال دوم

 که جمعا 54 واحد نظام قدیم و 64 واحد نظام جدید  به عنوان دروس عمومی در مدرسه میگذرانید و همزمان با عمومی

42 واحد دروس مهارتی

 2_دیپلم ردی ها

 کسانی که واحدهای عمومی (54 واحد قدیم / 64 واحد جدید) را گذرانده اند و دیپلم آنها ناقص است:

این دانش آموزان محترم تعداد واحد مشخص شده دروس مهارتی (42 واحد) را در آموزشگاه بگذرانند و پس از کامل شدن ۹۶ واحد دیپلم آنها کامل و از آموزش و پرورش صادر خواهد شد

 3_کسانی که دیپلم دارند

 جهت گرفتن مدرک دیپلم مجدد کافیست واحدهای مهارتی را در این مرکز بگذرانند واحدهای عمومی از مدرک دیپلم قبلی ایشان تطبیق داده میشود و دیپلم خود را با موفقیت خواهند گرفت

تفاوت دیپلم ارشاد با دیپلم فنی و حرفه ای

مهارتهای دیپلم کاردانش آموزش و پرورش هم توسط سازمان فنی و حرفه ای (وزارت کار) و هم توسط وزارت ارشاد صادر میشود. افرادی که جهت گرفتن دیپلم درسی فنی وحرفه ای اقدام می کنند نسبت به دیپلم ارشاد سریعتر می توانند دیپلم را اخذ کنند. زیرا آزمونهای سازمان فنی و حرفه ای به صورت آنلاین برگزار میشود و دانش آموزان می توانند در هر ماه طبق برنامه ریزی آموزشگاه آزمون دهند اما  آزمون های ارشاد هر 3 ماه یکبار برگزار می شود.

 مشاوره رایگان در اخذ دیپلم رسمی وزارت ارشاد, دیپلم رسمی آموزش و پرورش, دیپلم رسمی کاردانش و دیپلم ارشاد

افرادی که تا پایه سوم راهنمایی درس خوانده‌ اند و یا تعدادی از دروس خود را در متوسطه گذرانده‌ اند برای ادامه تحصیل می توانند دروس عمومی الزامی را در مدرسه و مهارت های رشته مورد انتخابی را در آموزشگاه های آزاد بگذرانند. رشته هایی که مهارت آنها در مجموعه آموزشی صنعت سپاهان  ارایه می گردند عبارتند از: دیپلم گرافیک,  دیپلم عکاسی, دیپلم طراحی صفحات وب, دیپلم تصویرسازی , دیپلم ارشاد  و  ...

دیپلم گرافیک

دیپلم گرافیک یکی از پرطرفدارترین رشته های اخذ دیپلم کاردانش می باشد. از آنجا که این رشته دارای طرح درس مشخص و معینی است, بیشتر هنرآموزان ترجیح می دهند در این رشته فارغ التحصیل شوند. چراکه هم از تعداد واحد مهارتی بالا (42.5 واحد درسی), و هم از سوالات امتحانی خیلی آسان و مشخص برخوردار می باشد.

در نهایت می توان دیپلم گرافیک را یکی از موفق ترین دیپلم های درسی با آمار قبولی فوق العاده بالا شناخت و این امر سبب شده تا هنرآموزان به این رشته تمایل بیشتری نشان دهند.

در مجموعه آموزشی صنعت سپاهان دیپلم گرافیک به شکل حضوری و  غیر حضوری تحت نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه می شود.

استانداردهای این رشته شامل طراحی گرافیکی سیاه و سفید, طراحی گرافیکی رنگی, کاربر رایانه, تایپ رایانه ای و گرافیک رایانه ای می باشد.

دیپلم مدیریت خانواده

برای داشتن خانواده سالم و توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور بدست آوردن مهارت های لازم, مدیریت وبرنامه ریزی خانواده نقش بسزائی خواهد داشت. مهارتی مدیریت وبرنامه ریزی خانواده در شاخه کار دانش با افزایش توانمندی دختران در خصوص برنامه ریزی امور خانواده, خود اشتغالی و تاسیس کارگاه های خانگی, افزایش خود اتکائی و اعتماد به نفس و ارتقای سطح سلامت خانواده, از اهمیت خاصی برخورد دار است.

دیپلم مدیریت خانواده, صرفا ویژه بانوان بوده و با توجه به برخورداری از تعداد 34 واحد درسی, مهارتی در دسترس برای بانوان تلقی می شود. درصد قبولی در دیپلم مدیریت خانواده بسیار بالا و نزدیک به 100 درصد می باشد.

مباحث این رشته بسیار آسان و روتین می باشد که عبارتند از: برنامه ریزی امور خانواده, هنر در خانه, مهارت های سالم زیستن مقدماتی و مهارت های سالم زیستن پیشرفته.

دیپلم عکاسی

همانطور که می دانید در عصر حاضر, رشته عکاسی در حوزه های تخصصی و عمومی, رواج بسیاری پیدا کرده است و لزوم آشنایی تخصصی و کاربردی با آن برای علاقه‌مندان به عکاسی و افرادی که قصد انتخاب حرفه‌ای در این زمینه را دارند, (نظیر تاسیس یا کار در آتلیه عکاسی, عکاسی مطبوعاتی و خبرنگاری, تاسیس یا کار در کانون تبلیغاتی و …) امری بدیهیست.

دیپلم طراحی صفحات وب

هدف این رشته تربیت نیروی انسانی ماهر در زمینه اجرا و ویرایش طرح های گرافیکی با تکیه بر بکارگیری عناصر خط, نقطه, سطح و… جهت ایجاد تصاویر متحرک برای محیط وب و ایجاد صفحات وب ایستا وپویا با استفاده از HTML و نرم‌افزارهای Flash و Dreamweaver می باشد.

دیپلم تصویر برداری

دیپلم تصویر سازی کامپیوتری از مجموعه رشته های کاردانش است که مبتنی بر طراحی آثار گرافیکی در زمینه های پوستر, نشانه, لوگو, بروشور, تصویرسازی کتب, نشریات, طراحی جلد کتاب, بسته بندی, جلد CD, آگهی, تبلیغاتی روزنامه ای, طراحی بیلبوردهای شهری, طراحی گرافیکی صفحات وب, کارت ویزیت, اوراق اداری و غیره می باشد.

واحدهای عمومی دیپلم

افرادی که تا کنون موفق به اخذ دیپلم درسی آموزش و پرورش نشده اند, می توانند با گذراندن 53/5 یا 64  واحد دروس عمومی دبیرستان و 42.5 واحد مهارت در موسسه صنعت سپاهان موفق به اخذ دیپلم شده و بدون نیاز به پیش داننشگاهی در آزمون دانشگاه شرکت نموده و به آسانی ادامه تحصیل دهند.

________________________________________________________________________________________________________

 

آدرس :  اصفهان - خیابان حکیم نظامی – نبش کوچه شاداب - پلاک 735

________________________________________________________________________________________________________

مشاوره غیر حضوری از طریق  واتساپ یا  پیام رسان گپ با شماره 09138088177 امکان پذیر میباشد ...

________________________________________________________________________________________________________

جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره های  زیر تماس فرمایید :09138088177 – 03136295379

________________________________________________________________________________________________________

مدارک مورد نیازجهت ثبت نام:

 1- اصل شناسنامه 

 2- اصل کارت ملی   

 3- 1 قطعه عکس 4*3

  4- مبلغ بیعانه

هیچ دیدگاهی برای این آگهی درج نشده است

اولین دیدگاه را شما ارسال کنید

جهت ارسال دیدگاه باید در سایت عضو شوید

ثبت آگهی رایگان