درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

سردخانه (تولید کننده ساندویچ پانل ، نصب و اجرا)

سردخانه (تولید کننده ساندویچ پانل ، نصب و اجرا)

آگهی رایگان
  • خدمات خدمات متفرقه
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
  • 170 بازدید

نحوه اجرای ساندویچ پانل

یکی از مزیت های ساندویچ پانل ها سادگی و سرعت بالای نصب و اجرای آنها می باشد. این ویژگی کمک می کند تا هزینه های ناشی از پروژه های طولانی مدت به طور چشمگیری کاهش پیدا کند. برای نصب و اجرای ساندویچ پانل ها از یکی از دو روش زیر استفاده می شود:

نصب با زیرسازی فلزی:

این روش بیشتر برای نمای ساختمان ها و سرویس های بهداشتی کاربرد دارد. در این روش ابتدا یک شبکه فلزی با استفاده از پروفیل های سبک گالوانیزه بر خلاف جهت نصب ساندویچ پانل ها اجرا می شود. به این معنی که اگر قرار است ساندویچ پانل ها به صورت افقی نصب شوند، پروفیل های زیرساز بایستی عمودی اجرا شوند و بالعکس.

 

این کار باعث می‌شود تا در محل های تلاقی ساندویچ پانل و پروفیل زیرسازی، اتصال توسط پیچ سرمته دار میسر شود. توصیه می‌شود تا در مناطقی که بارندگی زیادی است و احتمال نفوذ آب به درون سازه وجود دارد، ساندویچ پانل ها به صورت افقی نصب شوند. رعایت این نکته در مورد ساندویچ پانل های دکوراتیو باعث می شود که در قسمت زبانه و فاق امکان نفوذ آب از بین درز ها به صفر برسد.

 

نصب بدون زیر سازی فلزی

از این روش برای مواقعی استفاده می شود که بخواهیم ساندویچ پانل را روی دیواری های کاشی کاری شده یا گچ کاری شده نصب کنیم. مسلماً راحتی کار در این روش بیشتر است. برای اجرای ساندویچ پانل های دیواری نیاز است تا دیوار کاملا صاف و بدون موج باشد. بنابراین پانل ها مستقیم روی دیوار به وسیله رول پلاک و پیچ در قسمت فاق و زبانه نصب می شوند.

 

جزئیات نصب و اجرای ساندویچ پانل

برای اجرای ساندویچ پانل ها نکات و ریزه کاریی های وجود دارد که می‌تواند به بهبود کار و همچنین کاهش هزینه ها کمک کند. در ادامه به تعدادی از آنها اشاره می کنیم:

 

در مواردی که قرار است ساندویچ پانل بدون زیر ساز به دیوار وصل شود، نیازی به استفاده از ورق فلزی در دو طرف ساندویچ‌پانل نیست. همچنین می توان از ساندویچ پانل های با ضخامت کمتر و یا انواعی که تعداد گام های به کاررفته در آن‌ها کمتر است استفاده کرد.

برای آب بندی سازه به روش قرارگیری زبان وفاق ساندویچ پانل ها دقت کنید. همچنین برای این منظور استفاده از چسب های سیلیکونی توصیه می شود.

برای نصب ساندویچ پانل های دیواری و سقفی از پیچ های واشر دار مخصوص استفاده کنید.

در ساندویچ پانل های سقفی استفاده از فلاشینگ ها و آبروها به زیبایی و آبندی سازه کمک می کند.

به طور کلی در نصب و اجرای ساندویچ پانل ها بایستی به مواردی چون شدت وزش باد محیط، فاصله بین ستون ها و محل نصب و عرض و ارتفاع پانل ها توجه کرد.

ماهان پانل تولید کننده و مجری انواع ساندویچ پانل های دیواری و سقفی برای مقاصد مختلف صنعتی، تجاری، مسکونی، اداری و غیره است. کلیه تولیدات پانل ماهان از انواع با کیفیت و استحکام بالا است. همچنین این شرکت با در اختیار داشتن تیم اجرایی متخصص و حرفه ای در امر ساخت انواع بنا ها و سازه های پیش ساخت فعالیت می کند. برای اطلاعات بیشتر با شماره های در ج شده در وب سایت ماهان پانل تماس بگیرید.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی درج نشده است

اولین دیدگاه را شما ارسال کنید

جهت ارسال دیدگاه باید در سایت عضو شوید

ثبت آگهی رایگان