درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

محلول قطره زاندروکس

محلول قطره زاندروکس

آگهی رایگان
  • خدمات آرایشگری و زیبایی
  •  email
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
  •    تهران تهران
  • 297 بازدید
  • قیمت : توافقی
  • در صد تخفیف بازدید کنندگان : 10 درصد
  • قيمت 800000ريال                                       چگونه جلوی ریزش موهای خود را بگیریم؟ برای همه ما پیش آمده که در برهه ای از زندگی با ریزش و کم حجمی مو روبرو بودیم و به دلیل نقش مهمی که مو در ظاهر و اعتماد به نفس ما بازی می کنه ،در گیر تاثیر آن بر روحیه و روابط اجتماعی بودیم در این راستا حتما به راهکارهای مختلفی هم دست زدیم که شاید به میزان لازم موثر نبودند. اما راهکار موثر راهیه که بتونه روی ریشه (فولیکول) مو تاثیر مناسبی داشته باشه، اگر به دنبال راهکار گیاهی و بدون عوارضی هستید که با تاثیر بر گیرنده های هورمونی مجاور ریشه های موهاتون و تقویت پیاز مو از طریق افرایش گردش خون باعث قطع ریزش و حتی رویش موهایی بشه که طی عواملی از دست دادید، در ادامه با ما همراه باشید                                            زاندروکس چیست؟ محلول زاندروکس محصولی کاملا گیاهی و موثر در قطع ریزش مو و کمک به رشد مجدد آن است . عوامل بسیاری باعث ریزش مو می شوند . ولی علت اصلی ریزش , ژنتیکی و هورمونی بوده که تحت تاثیر عوامل موروثی می باشد . عناصر فعال طبیعی به کار رفته در فرمول ساخت محلول زاندروکس باعث کاهش تولید دهیدروتستوسترون و مانع چسبندگی دهیدروتستوسترن به ریشه مو می شود . به دلیل مصرف مستقیم این دارو بر ریشه مو در سایر نقاط بدن عوارض جانبی به جا نمی گذارد              مزایای مصرف داروی زاندروکس : از ریزش موها جلوگیری می کند . موها را پرپشت ، سالم و قوی نگه میدارد. مصرف آن برای خانمها و آقایان کاملا موثر و بی خطر است عملکرد آنزیم فایوآلفا را مختل می کند . میزان تولید هورمون DHT (که عامل اصلی ریزش موهاست) را کاهش می دهد. باعث اختلال در جذب و عملکرد هورمون ریزش مو می شود فعالیت مجدد ریشه های مو را تشدید می کند. از موها محافظت کرده و باعث تقویت و سلامت دوباره آن می شود. تاثیرات بسیار مثبت در پرپشت نمودن موها در قسمتهای جلوی سر و شقیقه ها دارد. طریقه مصرف: این محصول حاوی 2 عدد محلول ویژه شب و روز می باشد.هر روز صبح پس از شستن سر 5 الی 10قطره از محلول روز را روی سر مالیده و سپس ماساژ دهید تا محلول کاملا جذب پوست سر شود.پس از مصرف نیازی به شستشو نیست. همین مراتب را برای محلول شب انجام دهید .زمان استفاده قبل از خواب می باشد.... برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصول با شماره های زیر تماس بگیرید 09375008092

قيمت 800000ريال

                                      چگونه جلوی ریزش موهای خود را بگیریم؟
برای همه ما پیش آمده که در برهه ای از زندگی با ریزش و کم حجمی مو روبرو بودیم و به دلیل نقش مهمی که مو در ظاهر و اعتماد به نفس ما بازی می کنه ،در گیر تاثیر آن بر روحیه و روابط اجتماعی بودیم در این راستا حتما به راهکارهای مختلفی هم دست زدیم که شاید به میزان لازم موثر نبودند.
اما راهکار موثر راهیه که بتونه روی ریشه (فولیکول) مو تاثیر مناسبی داشته باشه، اگر به دنبال راهکار گیاهی و بدون عوارضی هستید که با تاثیر بر گیرنده های هورمونی مجاور ریشه های موهاتون و تقویت پیاز مو از طریق افرایش گردش خون باعث قطع ریزش و حتی رویش موهایی بشه که طی عواملی از دست دادید، در ادامه با ما همراه باشید                                                   زاندروکس چیست؟

محلول زاندروکس محصولی کاملا گیاهی و موثر در قطع ریزش مو و کمک به رشد مجدد آن است . عوامل بسیاری باعث ریزش مو می شوند . ولی علت اصلی ریزش , ژنتیکی و هورمونی بوده که تحت تاثیر عوامل موروثی می باشد . عناصر فعال طبیعی به کار رفته در فرمول ساخت محلول زاندروکس باعث کاهش تولید دهیدروتستوسترون و مانع چسبندگی دهیدروتستوسترن به ریشه مو می شود . به دلیل مصرف مستقیم این دارو بر ریشه مو در سایر نقاط بدن عوارض جانبی به جا نمی گذارد                                           مزایای مصرف داروی زاندروکس :

از ریزش موها جلوگیری می کند . موها را پرپشت ، سالم و قوی نگه میدارد.

مصرف آن برای خانمها و آقایان کاملا موثر و بی خطر است

عملکرد آنزیم فایوآلفا را مختل می کند .

میزان تولید هورمون DHT (که عامل اصلی ریزش موهاست) را کاهش می دهد.

باعث اختلال در جذب و عملکرد هورمون ریزش مو می شود

فعالیت مجدد ریشه های مو را تشدید می کند.

از موها محافظت کرده و باعث تقویت و سلامت دوباره آن می شود.

تاثیرات بسیار مثبت در پرپشت نمودن موها در قسمتهای جلوی سر و شقیقه ها دارد.

طریقه مصرف:

این محصول حاوی 2 عدد محلول ویژه شب و روز می باشد.هر روز صبح پس از شستن سر 5 الی 10قطره از محلول روز را روی سر مالیده و سپس ماساژ دهید تا محلول کاملا جذب پوست سر شود.پس از مصرف نیازی به شستشو نیست.

همین مراتب را برای محلول شب انجام دهید .زمان استفاده قبل از خواب می باشد....برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصول با شماره های زیر تماس بگیرید09375008092

هیچ دیدگاهی برای این آگهی درج نشده است

اولین دیدگاه را شما ارسال کنید

جهت ارسال دیدگاه باید در سایت عضو شوید

ثبت آگهی رایگان