درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

نحوه اخذ دیپلم رسمی آموزش و پرورش

نحوه اخذ دیپلم رسمی آموزش و پرورش

آگهی رایگان
  • خدمات آموزشی
  •  email
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
  •    اصفهان اصفهان
  • 236 بازدید
  • آدرس : اصفهان - خیابان حکیم نظامی - سرچهارراه شریعتی – جنب داروخانه دکتر سراج زاده پلاک 735

نحوه اخذ دیپلم 

دانش آموزان متقاضی و داوطلبین گرفتن مدرک دیپلم به چند دسته اصلی تقسیم میگردند

 

1_دارندگان مدرک سیکل

 

تعداد واحد هایی که از اول تا پایان دوره دبیرستان باید پاس کنید تا به دیپلم برسید 96 واحد هستش که :

 31 واحد دروس سال اول

 23 واحد نصفی از دروس سال دوم

 که جمعا 54 واحد به عنوان دروس عمومی در مدرسه میگذرانید و همزمان با عمومی

42 واحد دروس مهارتی

 را در آموزشگاه ما میگذرانید و در طی یک سال 96 واحد تکمیل و دیپلم شما کامل خواهد شد و موفق به اخذ دیپلم رسمی از آموزش و پرورش میشوید و بدون پیش دانشگاهی و بدون کنکور وارد دانشگاه میشوید  

 

2_دیپلم ردی ها

 

کسانی که واحدهای عمومی (54 واحد) را گذرانده اند و دیپلم آنها ناقص است:

این دانش آموزان محترم تعداد واحد مشخص شده دروس مهارتی (42 واحد) را در آموزشگاه بگذرانند و پس از کامل شدن ۹۶ واحد دیپلم آنها کامل و از آموزش و پرورش صادر خواهد شد

 3_کسانی که دیپلم دارند

 جهت گرفتن مدرک دیپلم مجدد کافیست واحدهای مهارتی را در این مرکز بگذرانند واحدهای عمومی از مدرک دیپلم قبلی ایشان تطبیق داده میشود و دیپلم خود را با موفقیت خواهند گرفت

4_کسانی که مدرک سیکل ندارند

این دانش آموزان در ابتدا برای اخذ مدرک سیکل به آموزش و پرورش مراجعه میکنند و در طرح جامع شرکت نموده و مقطع راهنمایی را در یک امتحان میگذرانند و بعد مانند توضیحات شماره 1 اقدام میکنند

: توضیحات درباره دروس مهارتی 

دیپلم ( گرافیک کامپیوتری )

دیپلم گرافیک رایانه ای یکی از رشته‌های مهارتی شاخه کاردانش آموزش و پرورش است. این دوره 42 واحد درسی از نوع مهارت بوده و دارای ارزش کاربردی هنری بسیای است.

در رشته دیپلم گرافیک کامپیوتری هنر آموزان با اصول طراحی گرافیکی سیاه و سفید و رنگی، کار با کامپیوتر، تایپ و فتوشاپ آشنا شده و با اتکا بر دانش مبانی هنرهای تجسمی، رنگ شناسی، آشنایی با اینترنت، نظارت چاپ، فرم بندی و لیتوگرافی توانایی طراحی سربرگ، کارت ویزیت، کاتالوگ، بروشور، پوستر و طراحی جلد کتاب، صفحه بندی نشریات و تسلط بر نرم افزارهای گرافیکی مرتبط را خواهند داشت.

هر کدام از مهارت های دیپلم گرافیک شامل آزمون های تئوری و عملی میباشد و گرفتن نمره قبولی در این مهارت ها (حداقل نمره تئوری 10 و حداقل نمره عملی 14) می باشد. البته 5 نمره کلاسی توسط آموزشگاه برای دانش آموزان منظور می گردد بدین ترتیب قبولی تئوری در هریک از مهارت ها با اخذ نمره 5 و قبولی عملی نیز با اخذ نمره 9 امکان پذیر است.

دیپلم گرافیک از پر طرفدار ترین دیپلم ها بوده و به علت طرح آسان از درصد قبولی بسیار بالایی بین داوطلبین برخوردار است؛ به طوری که میزان قبولی در رشته دیپلم گرافیک 95% تخمین زده می شود.

افرادی که در رشته دیپلم گرافیک ثبت نام می کنند باید علاوه بر مطالعه جزوات و نمونه سوالات، اطلاعات مختصری از راهبری کامپیوتر و استفاده از نرم افزارهای ورد و فتوشاپ داشته باشند. بدین ترتیب می توان از قبولی در رشته دیپلم گرافیک اطمینان خاطر داشت.

درصورتی که به رشته ی دیپلم گرافیک رایانه ای علاقه مند هستید پیشنهاد ما به شما گذراندن این دوره و اخذ دیپلم گرافیک رایانه ای می باشد.

 نام رشته مهارتی: گرافیک کامپیوتری  با 42.5 واحد درسی

عنوان مهارت

کد استاندارد

ارزش واحد

طراحی سیاه و سفید

83 – 8/01 – ف ، هـ

4

طراحی رنگی

83 – 9/01 – ف ، هـ

3

كاربر رایانه

83 – 3/11 – ف ، هـ

5

تایپ رایانه

83 – 4/11 – ف ، هـ

2/5

گرافیك رایانه

83 – 8/11 – ف ، هـ

28

طول دوره : 1721 ساعت

مجموع 42/5 واحد

 

1-     تعریف مهارت طراحی گرافیک سیاه و سفید

       طراح گرافیک سیاه وسفید کسی است که با تکیه بر دانش مبانی هنرهای تجسمی از عهده کادر بندی ، به کارگیری عناصر بصری ، ایجاد بافت و حجم مجازی بر آمده و در اجرای آثار گرافیکی سیاه وسفید بتواند از تناسبات طلایی ، تعادل و توازن ، کنتراست و ریتم  به خوبی استفاده نموده و اصول ترکیب بندی را رعایت نموده و نیز بتواند علائم و نشانه های گرافیکی را طراحی نماید.

 2-     تعریف مهارت طراحی گرافیکی رنگی

        طراح گرافیک رنگی  کسی است که با تکیه بر دانش مبانی هنرهای تجسمی و توانایی های طراح گرافیکی سیاه وسفید از عهده تجزیه وتحلیل رنگها، ترکیب رنگهای اصلی و ساخت رنگهای ثانویه ، بکارگیری رنگهای مکمل ورنگهای متضاد و استفاده از هارمونی رنگها در خلق آثار گرافیکی برآمده و نیز بتواند با استفاده از رنگهای مختلف بافت و حجم پردازی کرده و همچنین ایجاد حرکت و ریتم نماید و علاوه بر اینها بتواند با تجزیه فرم و رنگ آثار هنرمندان نقاش تجربیات آنها را برای خلق آثار گرافیکی مورد استفاده قرار دهد.

 3-    تعریف مهارت کاربر رایانه ای  

      کاربر رایانه  کسی است که با ضمن رعایت اصول ایمنی و بهداشتی ، با تکیه بر مفاهیم و مبانی رایانه ، سیستم رایانه ای  را راه اندازی نماید و بتواند از سیستم عامل ویندوز از عهده   ذ خیره سازی ، نگهداری و مدیریت اطلاعات برآمده و با بکار گیری نرم افزار و سخت افزار خروجی اطلاعات را تحویل دهد. علاوه بر آن بتواند با استفاده از اینترنت اطلاعات مورد نظر را جستجو و استخراج نماید و از پست الکترو نیک جهت ارسال و دریافت اطلاعات استفاده نماید.

 4-    تعریف مهارت تایپ رایانه ای  

تایپیست  رایانه ای  کسی است که علاوه بر داشتن مهارت کاربر رایانه از عهده ایجاد متون فارسی و لاتین و انجام عملیات روی متن ، قالب بندی متون ، کار با سبکها- الگوها و Tab ، ایجاد جداول ، طراحی صفحات ، چاپ متون و کار با امکانات پیشرفته در نرم افزار MS Word  بر آید و قادر به تایپ سریع متون فارسی و لاتین باشد.

 5-    تعریف مهارت  گرافیک رایانه ای

گرافیست رایانه کار کسی است که با اتکا به دانش استفاده از رایانه بتواند بعد از نصب و راه اندازی نرم افزارهای مورد نیاز، تصاویر و عکس های دلخواه را به رایانه انتفال و ذخیره نماید . سپس با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تنظیمات اولیه مربوط به نور ، رنگ و کنتراست را روی عکس اعمال و بعد از آن بتواند با به کار گیری نرم افزار کورل دراو بر دانش گرافیک طرح وپروژه های گرافیکی را اجرا نماید.

اخذ دیپلم های کاردانش در کوتاهترین زمان، 
زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مورد تایید آموزش و پرورش 
قابل توجه ترک تحصیلی ها، دیپلم ردی های نظام قدیم و جدید، سوم راهنمایی ها، کارمندان، تطبیقی ها 
آسان، سریع، مطمئن - بدون دروس نهایی با شهریه دولتی و امکان تقسیط دیپلم بگیرید
به صورت حضوری و غیرحضوری با شهریه دولتی و امکان تقسیط 
بدون کنکور وارد دانشگاه شوید

دیپلم عکاسی

 

 

دروس رشته عکاسی دیجیتال

دیپلم عکاسی دیجیتال

گرافیک سیاه و سفید

گرافیک رنگی

کاربر رایانه (مبانی،ویندوز،اینترنت)

تایپ رایانه ای (word 2013)

عکاسی دیجیتال (آموزش نکات مهم در عکسبرداری)

روتوش و ترمیم تصاویر (آموزش فتوشاپ و نحوه ترمیم خرابی تصاویر و روتوش صورت)

طراح امور گرافیکی با رایانه (آموزش فتوشاپ و نحوه ترمیم خرابی تصاویر و روتوش صورت و طراحی کارت ویزیت )

کارورزی (دوره عملی جهت آشنایی هر چه بیشتر هنرجویان با تکنیک های عکاسی)

 

اگر چند سالی است که عکاسی میکنید ولی مدرک عکاسی ندارید، اگر دنبال تاسیس آتلیه برای خود هستید اگر احتیاج به مدرک برای ارایه به صنف عکاسان دارید دیپلم عکاسی میتواند راه گشای کار شما باشد.

دیپلم عکاسی یکی از رشته های پر مخاطب کار و دانش میباشد. دروسی که در رشته عکاسی تدریس میشود مهارت های طراحی سیاه و سفید، طراحی رنگی،  عکاسی دیجیتال، طراح امور گرافیکی با رایانه و روتوش و ترمیم با فتوشاپ می باشد که به نوعی پایه اصلی کار طراحی و عکاسی و ادیت عکس میباشد.

علاقه مندان به رشته عکاسی میبایست با مبانی کامپیوتر آشنایی داشته باشند زیرا اصول اصلی روتوش و عکس و ادیت در نرم  افزار فتوشاپ انجام میشود واصول اولیه کامپیوتر جز نیازهای این رشته است،از سخت افزار های لازمه دوربین است که با دوربین های رده پایین نیز میتوان شروع به عکاسی کرد.

 

تعداد واحدهای رشته عکاسی

کل واحد های این رشته عکاسی 5/39 واحد است. افرادی که دیپلم عکاسی را انتخاب میکنند باید بدانند که عکاسی هنری کاربردی است. با توجه به گسترش فضای رسانه ها در زمان حال بهره برداری های متنوعی از آن می توان نمود، از حداقل هایی چون داشتن عکسهایی متناسب به صورت شخصی تا حد اکثر هایی همچون بازار کار گسترده و حرفه ای در گرایش های گوناگون،و بدین وسیله میتوان بازار کار آینده داری را برای این رشته متصور نمود.

از شرایط و ضوابط قبولی در آزمون اخذ نمره ی ۱۴ میباشد که قبولی در آزمون های آن زیاد سخت نیست و با مقداری مطالعه و تمرین میتوان نمره ی خوبی را در آزمو ن ها کسب کرد و در دروس عمومی نمره ی ۱۰ نمره ی قبولی این رشته ها میباشد.

جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره های  زیر تماس فرمایید :

09138088177 – 03136295379

آدرس :  اصفهان - خیابان حکیم نظامی - سرچهارراه شریعتی – جنب داروخانه دکتر سراج زاده پلاک 735

مدارک مورد نیازجهت ثبت نام:

 1- فتوکپی شناسنامه 

 2- فتوکپی کارت ملی   

 3- 6 قطعه عکس 4*3

 4- کپی آخرین مدرک تحصیلی (سوم راهنمایی یا بالاتر)

  5- مبلغ بیعانه

 

هیچ دیدگاهی برای این آگهی درج نشده است

اولین دیدگاه را شما ارسال کنید

جهت ارسال دیدگاه باید در سایت عضو شوید

ثبت آگهی رایگان