درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

تاتو بدن در مجهزترین مرکز تاتو

تاتو بدن در مجهزترین مرکز تاتو

آگهی رایگان
  • خدمات آرایشگری و زیبایی
  •  email
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
  •    تهران تهران
  • 285 بازدید
  • میدان ونک ، انتهای خیابان ملاصدرا ، نرسیده به اتوبان چمران

تاتو بدن در کلینیک تخصص پریشا تاتو

اگر چه استفاده از تاتوی بدن قدمت طولانی دارد ولی در سال های اخیر با در نظر گرفتن برخی از مزیت های خاصی که تاتو در پوشاندن نازیبایی های بدن دارد شاهد استفاده آن به طور جدی در علم پزشکی هستیم.برای تاتو بدن طرح های مختلفی موجود است شما به راحتی می توانید با سلیقه خود مناسب ترین نوع آن را انتخاب کنید.

تاتو بدن: تاتو چیست؟

آیا به فکر طرح های مختلفی برای تاتو بدن هستید؟ قبل از هر تصمیم گیری با ما همراه باشید تا بتوانید اطلاعات مفیدی در این زمینه به دست آورید به ویژه در بخش های بعدی سعی کرده ایم به طور کلی مراقبت های لازم بعد از تاتوی بدن را در اولویت خود قرار دهیم و نکات جالب و مهمی را در این راستا مطرح کنیم. تاتو همواره جایگاه ویژه ای در طول تاریخ داشته است و در سال های اخیر تصور می شود که توجه افراد به استفاده از انواع آنها تشدید یافته است و افراد در سنین مختلف اعم از دختر و پسرها سعی دارند طرح های مختلفی از تاتو را بر روی بدن خود ثبت کنند.

مراقبت های بعد از تاتو بدن

اگر تصمیم به داشتن تاتو بدن گرفته اید لازم است که مراقبت های جدی را رعایت کنید زیرا در غیر اینصورت ممکن است گرفتار عفونت های جدی شوید که در برخی از مواقع آسیب های جدی به بدن وارد می شود. مراقبت های یاد شده همچنین در ثبت رنگ تاتوی بدن نیز نقش بسیار موثری دارد به همین دلیل همواره باید مد نظر قرار گیرد.

به مدت یک هفته بعد از تاتو بدن باید از پماد ویتامین آ چشمی استفاده کنید برای این منظور می توانید با استفاده از گوش پاک کن پماد یاد شده را بر روی محل تاتو بمالید

به مدت سه روز بعد از انجام تاتو بدن از شستن محل تاتو به طور جدی خودداری کنید زیرا در این حالت رنگ اصلی آن از بین می رود. بعد از سه روز نیز شستن آن با استفاده از صابون های ضدباکتری توصیه می شود که به همراه آب گرم باید محل تاتو به آرامی شسته شود

بانداژ تاتو را تا ۶ ساعت بعد از انجام تاتو برندارید بعد از آن نیز می توانید به آرامی تاتوی یاد شده را برداشته و با استفاده از پماد ویتامین آ محل موجود را چرب کنید در نظر داشته باشید که استفاده از هر گونه پماد دیگری ممنوع است.

از خاراندن و البته کندن پوست محل تاتو در طول دوره درمان آن پرهیز کنید زیرا در این صورت سبب ایجاد عفونتهای شدیدی در این بخش خواهید بود.

تا زمانی که به طور کامل از بهبودی تاتوی بدن مطمئن نشده اید از قرار گرفتن در مقابل نور خورشید به طور مستقیم پرهیز کنید.

کاربرد تاتو در بخش های مختلف

تاتوی بدن اگرچه گزینه محبوبی به ویژه در بین جوانان است ولی امروزه از تاتو در بخش های مختلفی نیز به طور جدی استفاده می شود

از مهمترین کاربردهای تاتو به جز تاتو بدن می توان استفاده از آن در: پزشکی – تکنولوژی

استفاده از تاتو در تکنولوژی به منظور ایجاد یک تصویر جذاب نیست بلکه محققان سعی دارند با استفاده از این نوع از اقدامات برای کنترل دستگاه های الکترونیکی استفاده کنند از سوی دیگر تاتو در پزشکی به ویژه تاتو در بدن برای از بین بردن یا به عبارت بهتر برای پوشاندن یک نازیبایی موجود در بدن استفاده می شود. اگر از سوختگی و یا هر گونه ردپای باقیمانده از یک تصادف و یا یک جراحی خسته شده اید به راحتی می توانید از تاتو بدن برای پوشاندن آنها استفاده کنید استفاده از تاتو در سال های اخیر توجه بسیار زیادی در پزشکی کسب کرده است و افراد می توانند با توجه به سلیقه خود از انواع طرح های تاتو استفاده کنند.

تاتوی بدن در تهران

برای کسب اطلاعات کامل در مورد تاتو بدن تهران با ما در تماس باشید. تنوع وسیعی از انواع تاتو بدن موجود است ما اطلاعات لازم را در اختیار شما به همراه قیمت های پیشنهادی قرار خواهیم داد. تتو کارهای بسیار ماهری امروزه در پایتخت در این زمینه فعالیت دارند. لازم به ذکر است که در بیشتر مواقع افراد استفاده از تاتو را به خاطر نه تنها دلیل علاقه مندی به این نوع اقدامات بلکه از روی اجبار انجام می دهند به عنوان مثال تاتوی بدن بر روی بدن که دچار ماه گرفتگی و سایه ی خاصی است می تواند گزینه خوبی برای پوشش باشد. به همین دلیل باید از تاتو کارهای ماهری برای این منظور راهنمایی های لازم را درخواست کنید تا بتوانید مناسب ترین نوع آن را انتخاب کنید.

قیمت تاتو بدن

هزینه تاتو بدن با در نظر گرفتن سختی طرح و البته مهارت تاتو کار تغییر می کند. معمولا قیمت های مختلفی برای این منظور از شما درخواست می شود. قبل از هر گونه تصمیم گیری می توانید به راحتی طرح و مدل های مختلف تاتوی بدن را انتخاب کنید و اطلاعات کامل در مورد هزینه نهایی هر کدام را به دستت آروید در این صورت می توانید تصمیم خوبی داشته باشید. مهارت پریشا تاتو در این زمینه برای دسترسی به طرحی دلخواه بسیار مهم است زیرا بهره مندی از افرادی که در این زمینه تجربه کافی ندارند نه تنها طرح دلخواه به وجود نخواهد آمد بلکه ممکن است دچار برخی از عوارض های بهره مندی از تاتو بدن نیز باشید.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی درج نشده است

اولین دیدگاه را شما ارسال کنید

جهت ارسال دیدگاه باید در سایت عضو شوید

ثبت آگهی رایگان