درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

نحوه اخذ دیپلم

نحوه اخذ دیپلم

آگهی رایگان
  • خدمات آموزشی هنری
  •  email
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
  •    اصفهان اصفهان
  • 300 بازدید
  • آدرس : اصفهان - خیابان حکیم نظامی - سرچهارراه شریعتی – جنب داروخانه دکتر سراج زاده پلاک 735

اخذ دیپلم های کاردانش در کوتاهترین زمان,

زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مورد تایید آموزش و پرورش   

قابل توجه ترک تحصیلی ها, دیپلم ردی های نظام قدیم و جدید, سوم راهنمایی ها, کارمندان, تطبیقی ها

, آسان, سریع, مطمئن - بدون دروس نهایی  وبا شهریه دولتی و امکان تقسیط آن

به صورت حضوری و غیرحضوری با شهریه دولتی و امکان تقسیط

بدون کنکور وارد دانشگاه شوید

دانش آموزان متقاضی مدرک دیپلم به چند دسته اصلی ذیل تقسیم میگردند:

1- کسانی که واحدهای عمومی را گذرانده اند

جهت گذراندن واحدهای مهارتی مراجعه میکنند که طبق جدول ذیل وتعداد واحد مشخص شده واحد های مهارتی را میگذرانند و پس از کامل شدن 96 واحد جهت دریافت دیپلم به مرکز آموزش راه دور معرفی میگردند.

2- دارندگان مدرک سیکل: که بطور همزمان میتوانند واحدهای عمومی را در مرکز آموزش راه دور وواحدهای مهارتی را درآموزشگاه صنعت فیلم سپاهان بگذرانند وپس از تکمیل 96 واحد نسبت به دریافت دیپلم اقدام نمایند.

3- افرادی که دیپلم دارند: جهت اخذ دیپلم مجدد کافیست واحدهای مهارتی را در این مرکز بگذرانند واحدهای عمومی از مدرک دیپلم قبلی ایشان تطبیق داده میشود.

دیپلم گرافیک رایانهo        دوره مهارتی ( گرافیک کامپیوتری ) چیست ؟

رشته گرافیک کامپیوتری یکی از رشته های تخصصی کاردانش مصوب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میباشد که 42 واحد از 96 واحد دیپلم رسمی را در بر میگیرد و  بصورت یک دوره (6 ماه)  که شامل 5 مهارت است  که هر مهارت دارای آزمونهای کتبی ( تستی ) و عملی برگزار می گردد .

عنوان مهارت

طراحي سياه و سفيد

طراحي رنگي

كاربر رايانه

تايپ رايانه

گرافيك رايانه

1-     تعریف مهارت طراحی گرافیک سیاه و سفید

       طراح گرافیک سیاه وسفید کسی است که با تکیه بر دانش مبانی هنرهای تجسمی از عهده کادر بندی , به کارگیری عناصر بصری , ایجاد بافت و حجم مجازی بر آمده و در اجرای آثار گرافیکی سیاه وسفید بتواند از تناسبات طلایی , تعادل و توازن , کنتراست و ریتم  به خوبی استفاده نموده و اصول ترکیب بندی را رعایت نموده و نیز بتواند علائم و نشانه های گرافیکی را طراحی نماید.

2-     تعریف مهارت طراحی گرافیکی رنگی

        طراح گرافیک رنگی  کسی است که با تکیه بر دانش مبانی هنرهای تجسمی و توانایی های طراح گرافیکی سیاه وسفید از عهده تجزیه وتحلیل رنگها, ترکیب رنگهای اصلی و ساخت رنگهای ثانویه , بکارگیری رنگهای مکمل ورنگهای متضاد و استفاده از هارمونی رنگها در خلق آثار گرافیکی برآمده و نیز بتواند با استفاده از رنگهای مختلف بافت و حجم پردازی کرده و همچنین ایجاد حرکت و ریتم نماید و علاوه بر اینها بتواند با تجزیه فرم و رنگ آثار هنرمندان نقاش تجربیات آنها را برای خلق آثار گرافیکی مورد استفاده قرار دهد.

3-    تعریف مهارت کاربر رایانه ای  

      کاربر رایانه  کسی است که با ضمن رعایت اصول ایمنی و بهداشتی , با تکیه بر مفاهیم و مبانی رایانه , سیستم رایانه ای  را راه اندازی نماید و بتواند از سیستم عامل ویندوز از عهده   ذ خیره سازی , نگهداری و مدیریت اطلاعات برآمده و با بکار گیری نرم افزار و سخت افزار خروجی اطلاعات را تحویل دهد. علاوه بر آن بتواند با استفاده از اینترنت اطلاعات مورد نظر را جستجو و استخراج نماید و از پست الکترو نیک جهت ارسال و دریافت اطلاعات استفاده نماید.

4-    تعریف مهارت تایپ رایانه ای

تایپیست  رایانه ای  کسی است که علاوه بر داشتن مهارت کاربر رایانه از عهده ایجاد متون فارسی و لاتین و انجام عملیات روی متن , قالب بندی متون , کار با سبکها- الگوها و Tab , ایجاد جداول , طراحی صفحات , چاپ متون و کار با امکانات پیشرفته در نرم افزار MS Word  بر آید و قادر به تایپ سریع متون فارسی و لاتین باشد.

5-    تعریف مهارت  گرافیک رایانه ای

گرافیست رایانه کار کسی است که با اتکا به دانش استفاده از رایانه بتواند بعد از نصب و راه اندازی نرم افزارهای مورد نیاز, تصاویر و عکس های دلخواه را به رایانه انتفال و ذخیره نماید . سپس با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تنظیمات اولیه مربوط به نور , رنگ و کنتراست را روی عکس اعمال و بعد از آن بتواند با به کار گیری نرم افزار کورل دراو بر دانش گرافیک طرح وپروژه های گرافیکی را اجرا نماید.

جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره های  زیر تماس فرمایید :

09138088177 – 03136295379

آدرس :  اصفهان - خیابان حکیم نظامی - سرچهارراه شریعتی – جنب داروخانه دکتر سراج زاده پلاک 735

مدارک مورد نیازجهت ثبت نام:

 1- فتوکپی شناسنامه 

 2- فتوکپی کارت ملی   

 3- 6 قطعه عکس 4*3

 4- کپی آخرین مدرک تحصیلی (سوم راهنمایی یا بالاتر)

  5- مبلغ بیعانه

هیچ دیدگاهی برای این آگهی درج نشده است

اولین دیدگاه را شما ارسال کنید

جهت ارسال دیدگاه باید در سایت عضو شوید

ثبت آگهی رایگان