درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

کلینیک تخصصی پوست و مو وزیبایی رز

کلینیک تخصصی پوست و مو وزیبایی رز

آگهی رایگان
  • خدمات آرایشگری و زیبایی
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
  •    تهران تهران
  • 584 بازدید
  • مشاوره تلفنی : 02144067005 نشانی کلینیک : تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد1

 

کلینیک پوست و مو ( رز ) :

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک تخصصی پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، بوتاکس و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند

خدمات کلینیک پوست و مو ( رز ) :

کاشت مو :

در کاشت موی طبیعی، از موهای پشت سر استفاده می شود؛ متخصص با استفاده از این موها، در نقاطی از سر که بدون مو است، عمل کاشت مو را انجام می دهد. عواملی مثل ژنتیک، رژیم غذایی، استرس، بیماری و داروهای مختلف باعث ریزش مو می شود. کاشت مو می تواند ظاهر شما را خیلی تغییر بدهد و حتی آن را جذاب تر هم بکند؛ پس اگر تمایل به کاشت مو دارید، با ما همراه باشید.

روش های کاشت مو :

1-کاشت مو با روش FIT

2-کاشت مو با روش FUT

3-کاشت مو با روش SUT

کاشت ابروی طبیعی :

خوشبختانه، کاشت ابروی طبیعی راه حلی مناسب برای این دسته از افراد است. در کاشت ابروی طبیعی از موهای پشت گوش استفاده می شود چون موهای ریزتری نسبت به جاهای دیگر بدن دارد. پزشک کاشت ابرو ، ابرویی متناسب با فرم صورت، مدل چشم ها و حتی بر پایه سلیقه شخصی شما طراحی می کند تا هم  ابرو، طبیعی باشد و هم شما از مدل و ضخامت آن راضی باشید.

ما در “کلینیک تخصصی پوست و مو رز” با کادر پزشکی مجرب و با آخرین تجهیزات روز، ابروهای کاملا طبیعی و پرپشت را برای شما به ارمغان می آوریم. با ما همراه باشید تا در مورد کاشت ابروی طبیعی برای شما بیشتر توضیح بدهیم.

روش های کاشت ابرو :

1- کاشت ابرو روش FUT

2- کاشت ابرو روش FUE

تزریق چربی :

تزریق چربی مناسب افرادی ست که دوست دارند بطور طبیعی و با استفاده از چربی های بدن خودشان، قسمت های مورد نظرشان را پرتر نشان بدهند؛ تزریق چربی بادوام تر از سایر روش ها مثل تزریق ژل است. تزریق ژل نتایج خوب و با دوامی را به دنبال نخواهد داشت زیرا احتمال جابجا شدن آن در زیر پوست بسیار بالاست، ممکن است باعث عفونت و آلرژی بشود و ظاهری غیر طبیعی به پوست می دهد. تزریق چربی، ظاهری طبیعی را برای فرد به ارمغان می آورد و عوارض خاصی ندارد. فقط در صورتی که بخاطر مصرف دارو یا کشیدن سیگار، مشکل فشار خون دارید، حتما این موضوع را با پزشکتان در میان بگذارید.

تزریق بوتاکس :

تزریق ژل :

از ژل برای زیبایی پوست صورت و بدن استفاده می شود مثلا برای از بین بردن چین و چروک روی صورت (مخصوصا اطراف چشم ها، دهان، گونه ها و پیشانی) ، محو خطوط اخم و لبخند، پرتر کردن لبها و بزرگ کردن سینه ها. با وجود اینکه ژل کاربردهای زیادی دارد ولی طبق آمار، از آن بیشتر برای حجیم کردن لب ها استفاده می شود.

لیزر موهای زائد :

کلینیک رز بهترین متخصص پوست و زیبایی، کاشت مو و جراحی و تناسب اندام شما را به طور کامل با لیزر موهای زائد، عوارض و تعداد جلسات آن  آشنا می کند

مکانیسم عمل لیزر موهای زائد اصل کلی پشت لیزر مو، گرماکافت نوری انتخابی (SPTL) است که تطبیق طول‌موج معینی از نور و طول‌مدت پالس به منظور حصول اثر بهینه بر روی بافت هدف با حداقل اثر روی بافت مجاور است. لیزرها ممکن است منجر به آسیب محلی به وسیله حرارت‌دهی انتخابی ماده هدف انتخابی (ملانین) در قسمتی شوند که منجر به رشد مو می‌شود (فولیکل) و در همین حال بقیه‌ی پوست را حرارت نمی‌دهند. نور به وسیله اجسام تاریک جذب می‌شود از این رو انرژی لیزر ممکن است به وسیله‌ی ماده‌ی تیره‌ی موجود در پوست جذب شود که با سرعت و شدت خیلی بیشتری می‌باشد. این ماده هدف تیره یا کروموفور ممکن است به صورت طبیعی وجود داشته باشد یا اینکه به صورت مصنوعی ایجاد شود.

جراحی بینی

لیپوماتیک چیست؟

آیا از چربی های اضافه بدنتان خسته شده اید؟ از ورزش و رژیم غذایی نتیجه ای نگرفته اید؟ موضوع امروز ما مربوط به روش لیپوماتیک می شود. لیپوماتیک دستگاهی ست که با کمک لوله ای به نام کانولا، چربی های اضافی بدن را به راحتی جدا می کند تا برای شما اندامی متناسب به ارمغان بیاورد. امروزه روش های متفاوتی برای بیرون کشیدن چربی ها از بدن وجود دارد (مانند لیپوساکشن و لیپولیز) ولی هیچکدام به اندازه لیپوماتیک کارایی و سرعت ندارند. در واقع لیپوماتیک بهترین روش برای خارج کردن چربی ها از بدن است چون در روش های دیگر احتمال برگشت چربی ها زیاد است. از لیپوماتیک می توان برای از بین بردن چربی های روی شکم، پهلوها، باسن، صورت، زانو، بازو، ران، ساق پا و غیره استفاده کرد. در ادامه با لیپوماتیک بیشتر آشنا می شویم؛ با ما همراه باشید.

هزینه خدمات کلینیک تخصصی پوست و مو ( رز) بستگی به نوع روش خدمات، ابزارها و تجهیزات دارد. در “کلینیک تخصصی پوست و مو رز  تمامی خدمات بصورت کاملا طبیعی و بدون درد و خونریزی انجام می شود. در این کلینیک پوست و مو هدف ما، رضایت شما مشتریان عزیز است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاشت ابرو طبیعی، با شماره 02144067005 حاصل فرمایید و یا از طریق وب سایت ما به نشانی تماس http://rozclinic.com درخواست مشاوره آنلاین خود را ارسال نمایید.

آدرس سایت : http://rozclinic.com        اینستاگرام : https://www.instagram.com/roseclinic/                   تلگرام: https://t.me/rozclinic

مشاوره تلفنی :   02144067005

نشانی کلینیک  : تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 

هیچ دیدگاهی برای این آگهی درج نشده است

اولین دیدگاه را شما ارسال کنید

جهت ارسال دیدگاه باید در سایت عضو شوید

ثبت آگهی رایگان