درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

قیمت سوئیچ سطح مغناطیسی و گیج سطح مغناطیسی

قیمت سوئیچ سطح مغناطیسی و گیج سطح مغناطیسی

آگهی رایگان
  • لوازم الکترونیکی متفرقه
  • قیمت کل : توافقی
  •  email
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
  •    تهران تهران
  • 311 بازدید
  • تهران، خیابان سمیه، بن بست خوانساری، پلاک 6 واحد 7

سوئیچ سطح مغناطیسی / شناوری ساخت ایران:

·         سوئیچ سطح مغناطیسی / شناوری ساخت ایران، برای تشخیص سطح مایعات در یک یا چند نقطه مشخص در مخازن به کار میرود. سوئیچ سطح مغناطیسی / شناوری ساخت ایران، به صورت عمودی بدون نیاز به تغذیه در مخزن نصب میشود و دارای شناوری از جنس فولاد ضد زنگ (استیل) است که روی سطح مایع درون مخزن شناور میماند و همراه با مایع حرکت میکند، حرکت شناور روی میله باعث تحریک سوئیچهای روی میله میشود و خروجی را فعال میکند. طول میله و محل قرار گرفتن و تعداد سوئیچها طبق سفارش قابل ساخت میباشد.

 

گیج سطح مغناطیسی ساخت ایران:

·         گیج سطح مغناطیسی ساخت ایران، از خاصیت شناور بودن اجسام در سطح مایع استفاده میکند. گیج سطح مغناطیسی ساخت ایران، دارای نمایشگر شیشه ای میباشد که تعدادی گوی رنگی درون آن قرار دارد، یک طرف این گوی ها به رنگ سفید و سمت دیگر آن به رنگ قرمز میباشد، این گوی ها در سوئیچ سطح شناوری دارای یک شناور میباشد، که به یک اهرم متصل است و با حرکت آن در سطح سیال جا به جا میشود، در سوئیچ سطح شناوری اهرم یک سوئیچ مکانیکی را تحریک میکند، این سوئیچ را میتوان به عنوان یک کنتاکت بدون ولتاژ در مدار فرمان پمپی که مخزن را پر یا خالی میکند به کار برد. به نحوی درون نمایشگر نصب میشوند که در زمان خالی بودن محفظه سمت سفید آنها که معنای خالی بودن مخزن است نمایش داده شود، هنگامی که سطح سیال بالا میرود و شناور مغناطیسی را جا به جا می کند، قطبهای همنام شناور و گوی های مغناطیسی روبروی هم قرار گرفته و گوی ها حول یک محور به اندازه 180 درجه چرخش میکنند و سمت رنگی آنها نمایش داده میشود.

 

مرجع تجهیزات ابزاردقیق ایران با ارائه تنوع گسترده ای از انواع سوئیچ سطح مغناطیسی و گیج سطح مغناطیسی امکان مقایسه این محصولات را در سایت www.instrucenter.com فراهم آورده است.

 

www.InstruCenter.com مرجع تخصصی و بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات ابزاردقیق و هیدرولیک در ایران می باشد که توانسته با تامین مستقیم و بدون واسطه، به ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش بپردازد.

داشتن نیروهای متخصص در زمینه های ابزاردقیق و هیدرولیک، مشاوره فنی رایگان برای انتخاب بهترین تجهیز با بهترین برند و نازلترین قیمت، پیگیری سفارش از ابتدا تا پس از رسیدن به محل مشتری، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش بسیاری از محصولات، و غیره از مواردی است که اینستروسنتر را منحصر به فرد کرده است.

برای مشاهده قیمت و اطلاعات فنی محصولات به سایت ما به آدرس www.instrucenter.com و یا www.100120.ir مراجعه فرمایید.

 

لینک خرید سوئیچ سطح مغناطیسی / شناوری ساخت ایران:

·         instrucenter.com/fa/instrumentation/level/magnetic-level-switch/153048-magnetic-level-switch

 

لینک خرید گیج سطح مغناطیسی ساخت ایران:

·         instrucenter.com/fa/instrumentation/level/magnetic-level-gage/153051-magnetic-level-gauge

 

کلمات کلیدی:

لول کنترل,انواع لول کنترل,قیمت لول گیج مغناطیسی,کنترل سطح مخازن,لول سوئیچ مغناطیسی,انواع لول سوئیچ,لول سوئیچ شناور,لول گیج مغناطیسی,انواع لول گیج,لول گیج چیست,سطح سنج شناوری,خرید سوئیچ سطح مغناطیسی,فروش سوئیچ سطح مغناطیسی,قیمت سوئیچ سطح مغناطیسی,سوئیچ سطح مغناطیسی چیست,انواع سوئیچ سطح مغناطیسی,کاربرد سوئیچ سطح مغناطیسی,خرید اینترنتی سوئیچ سطح مغناطیسی,فروش اینترنتی سوئیچ سطح مغناطیسی,خرید گیج سطح مغناطیسی,فروش گیج سطح مغناطیسی,قیمت گیج سطح مغناطیسی,کاربرد گیج سطح مغناطیسی,انواع گیج سطح مغناطیسی,گیج سطح مغناطیسی چیست,خرید اینترنتی گیج سطح مغناطیسی,فروش اینترنتی گیج سطح مغناطیسی,خرید لول گیج مغناطیسی,فروش لول گیج مغناطیسی,قیمت لول گیج مغناطیسی,انواع لول گیج مغناطیسی,کاربرد لول گیج مغناطیسی,لول گیج مغناطیسی چیست,خرید اینترنتی لول گیج مغناطیسی,فروش اینترنتی لول گیج مغناطیسی,خرید سطح سنج مغناطیسی,فروش سطح سنج مغناطیسی,قیمت سطح سنج مغناطیسی,انواع سطح سنج مغناطیسی,کاربرد سطح سنج مغناطیسی,سطح سنج مغناطیسی چیست,خرید اینترنتی سطح سنج مغناطیسی,فروش اینترنتی سطح سنج مغناطیسی

هیچ دیدگاهی برای این آگهی درج نشده است

اولین دیدگاه را شما ارسال کنید

جهت ارسال دیدگاه باید در سایت عضو شوید

ثبت آگهی رایگان