درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

دستگاه جوجه کشی 588 عددی، با کیفیت

دستگاه جوجه کشی ۵۸۸ عددی، با کیفیت

آگهی رایگان
  • برای کسب و کار تجهیزات و ماشین آلات متفرقه
  • قیمت کل : توافقی
  • نوع : ارائه
  •  email
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
  •    تهران تهران
  • 3967 بازدید

مشخصات دستگاه‌ جوجه کشی:

جنس بدنه بیرونی و درونی این ماشین جوجه کشی فوق العاده، از گالوانیزه با پوشش رنگ بهداشتی (کوره ای، ضد خش، استاتیک) بوده و مقاومت بسیار خوبی در مقابل ضربات فیزیکی، دما و رطوبت خواهد داشت. تمامی قطعات به کار رفته در این دستگاه در نوع خود خاص و حرفه ای بوده و با دقت بالا مونتاژ و نصب شده اند. عمل دما سازی یا به اصطلاح Heating توسط المنت های میله ای استاندارد یرلانگ تایوانی صورت می‌گیرد. این المنت ها جزو با کیفیت ترین المنت های موجود دربازار جهانی است که از توان مصرفی کم و بازدهی بالا بهره می برد. خطر شوک الکتریکی در المنت های تایوانی یرلانگ خنثی می باشد. گرمای متساعد شده از این المنت ها به صورت نرمالیزیشن (Normalization) بوده و شوک گرمایی را به تخم ها وارد نخواهد کرد. فن های دمنده (سیرکولاسیون) و سانتریفیوژ مختص دستگاه های جوجه کشی نصب شده بر روی ماشین انکیباتور 588 تایی دارای برچسب مصرف انرژی آی پلاس (A+) بوده و عمل یکسان سازی رطوبت و دما را به صورت کاملا اصولی انجام می‌دهند.

 به  دلیل کاربری بسیار آسان هنگام کار با این دستگاه  نیاز به دانش یا پیشینه خاصی در زمینه جوجه کشی نخواهید داشت. پس از اتصال ماشین جوجه کشی 588 تایی به برق شهری، کنترلر دستگاه به صورت اتوماتیک و هوشمند (Smart) شروع به کار خواهد کرد، کافیست نوع تخم پرنده ای که برای جوجه ‌کشی انتخاب کرده‌اید را از منوی فارسی کنترلر پی سی ال نصب شده بر روی ماشین جوجه کشی انتخاب کنید و سپس دکمه شروع دوره را بفشارید، در کسری از ثانیه پروفایل دستگاه با نمایشگر فارسی بر روی تخم مورد نظر شما همگام سازی شده و رطوبت، دما، چرخش و حتی طول دوره جوجه کشی از همان تخم بر روی ماشین جوجه کشی 588 تایی تنظیم خواهد شد. موتور گیربکسی KTYZ آلمانی مختص ماشین‌های جوجه ‌کشی بر روی این دستگاه نصب شده تا بازوی راک را به چرخش درآورد، این موتور چپ گرد و راست گرد بوده و با دور آرام تخم‌های نطفه‌دار را به چرخش در‌می‌آورد در غیر اینصورت باید توجه داشت که عمده تلفات تخم های نطفه دار در پروسه انکیباسیون به دلیل حرکت ناگهانی موتور گیربکسی بوده و به هنگام ایجاد حرکت ناگهانی در موقع چرخش، نطفه تخم آسیب دیده و گاها ناف جنین پاره می‌شود پس وجود آرامگرد بسیار ضروری می‌باشد. میزان مصرف برق دستگاه جوجه کشی 588 تایی معادل 2 عدد لامپ 100 وات خانگی می باشد، این مصرف به صورت مداوم نبوده و به ازای هر 2 ساعت، 15 دقیقه می باشد. چرخ های نصب شده زیر دستگاه برای جابجایی آسان تعبیه شده است. مولد نوری بسیار قوی (دستگاه نطفه سنج) برای کندلینگ بر روی دستگاه ارسال میشود تا امکان جداسازی تخم های نطفه دار از بدون نطفه سریعتر و دقیق تر انجام بگیرد با انجام این عمل راندمان جوجه کشی به حداکثر خواهد رسید.

 ظرفیت جوجه کشی تخم نطفه دار این دستگاه برای تخم مرغ 588 ، بلدرچین 1334 عدد، قرقاول 420 عدد، کبک 896 عدد، غاز و اردک 504 عدد می باشد. ظرفیت این دستگاه برای جوجه کشی از شتر مرغ به  عدد32 تخم می رسد.

این شرکت در سطح فروش بین المللی نیز فعالیت دارد و محصولات تولیدی خود را به کشورهای همجوار ایران از جمله کشور عراق، افغانستان، ترکیه و جمهوری آذربایجان نیز عرضه می‌کند. مجموعه جوجه دات آی آر علاوه بر طراحی و ساخت دستگاه‌های جوجه کشی در بحث تامین تخم‌های نطفه دار نیز فعالیتی تاثیر‌گذار در کشور دارد. این شرکت برای سالیان متوالی نشان کیفییت برتر وبسایت فروش ماشین‌های جوجه کشی را از جشنواره آی تی انفورماتیک کسب کرده است.

تماس با ما:

09142973005

09354406776

www.juje.ir

jujedotir@gmail.com

هیچ دیدگاهی برای این آگهی درج نشده است

اولین دیدگاه را شما ارسال کنید

جهت ارسال دیدگاه باید در سایت عضو شوید

ثبت آگهی رایگان