درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

نصب و اجرای ترموودها

نصب و اجرای ترموودها

آگهی رایگان
  • خدمات خدمات متفرقه
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
  •    تهران
  • 410 بازدید
  • خیابان ملاصدرا شیراز شمالی بن بست کاج پلاک 10



همان طور که می دانیم نصب ترموودها کاری آسان است ، اما اگر این کار توسط تیمی ، کارآزموده و با تجربه انجام نشود می تواند کیفیت و زیبایی نهایی کار را کاهش دهد.

 پس بهتر است کار نصب خود را به یک تیم حرفه ای ( گروه تابلو سازی نامی ) واگذار کنید تا از نتیجه نهایی کار لذت ببرید.

• چه زمانی می توان ترموود ها را نصب کرد؟

به دلیل آنکه ترموودها ، دارای جنس طبیعی ( چوب ) هستند ، هر گونه خراش و یا بریدگی های بدون دقت در آنها ، می تواند به نتیجه نهایی کار ، آسیب های جدی و اساسی وارد کند . پس بهتر است برای اجرا و نصب این ترموود ها در نما یا کف ساختمان ، از آنها در آخرین مراحل اجرا ساختمان استفاده کنید ، تا دچار کمترین آسیب دیدگی در برخود با مواد و مصالح دیگر شوند. اما به طور کلی نصب ترموودها دارای سه مرحله است.

1. شاسی کشی ( فلزی )

2. نصب و انجام دیگر مصالح در ساختمان

3. نصب و اجرای ترموود

بعد از درخواست شما مشتریان عزیز و مشخص شدن ابعاد کارتان ، شما باید رنگ مورد علاقه برای انجام کارتان را انتخاب کنید. پیشنهاد ما این است که انجام رنگ آمیزی روی ترمووود ها را ، در کارگاه انجام دهید و بسته بندی کنید و به محل مورد نظر انتقال دهید ، زیرا تجربه ثابت کرده است که رنگ آمیزی در محل و به صورت عمودی از کیفیت  نهایی کار کم می کند.

• روش انجام کار

الف / برای آنکه طراحان بتوانند به مصالح مختلفی ( سنگ ، ترموود و...) که در نما استفاده می شوند  حجم بدهند ،  سعی می کنند با کمک از شاسی کشی های فلزی ، مصالح را به صورت جلو و عقب و یا هر طرحی که خودشان در ذهن دارند قرار دهند . پس اول از همه باید به دنبال مکانی باشیم که قرار است شاسی در آن نصب شوند. 

این کار در ساختمان های اسکلت فلزی به سادگی قابل اجرا است اما در ساختمان هایی که دارای اسکلت بتنی هستند می توان به صورت روکار ، صفحه ها را با تکنیک های خاصی متصل کرد. البته امکان دارد اندازه گیری ها در وسط کار تغییر کند ، پس بهتر است آنها را با جوش که اصطلاحا به آن تک خال می گویند متصل کنید که بتوان جای آنها را تغییر داد.

بعد از آنکه کار شاسی کشی برای نصب ترموود های ما پایان یافت ، می توانیم بقیه نمای ساختمان ( سنگ ، آجرکاری ، کار سیمان و....) را به طور کامل تکمیل کینم .

در قسمت آخر نوبت به نصب ترموودها می رسد. قبل از آنکه ترموودها را نصب کنید باید آنها را با دقت برش دهید . اگر روی ترموودها را به طور اشتباه برش زدید و یا سوراخ شد می توانید ماده ای مخلوط از چسب سلیکون و همچنین براده  چوب درست کنید و روی سطح آسیب دیده بمالید. 

ب / در این روش برای نصب نیاز به آهن کشی نیست و می توانیم از سطحی که سیمان کاری شده است استفاده کنیم ، با این شرط که ضخامت سیمان حداقل 3 سانتی متر و حتما تراز شده باشد. می توان چوب های ترموود را با تکنیک های خاصی به سیم ها وصل کرد. در این روش هزینه ها بسیار کاهش میابد . البته برای انتخاب نوع روش بهتر است قبل از اجرا ، با طراحان و نصابان ماهر ( شرکت تابلو سازی نامی ) مشورت های لازم را انجام دهید.

تیم طراحی و اجرای تابلونامی ، با داشتن همکاران با تجربه و حرفه ای ، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است . جهت دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.


تماس با ما:

خیابان ملاصدرا شیراز شمالی بن بست کاج پلاک 10

021-88064417

http://tablonami.com

هیچ دیدگاهی برای این آگهی درج نشده است

اولین دیدگاه را شما ارسال کنید

جهت ارسال دیدگاه باید در سایت عضو شوید

ثبت آگهی رایگان