درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

دیپلم رسمی آموزش و پرورش

دیپلم رسمی آموزش و پرورش

آگهی رایگان
  • خدمات آموزشی هنری
  •  email
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
  •    اصفهان اصفهان
  • 4895 بازدید
  • آدرس : اصفهان - خیابان حکیم نظامی - حد فاصل خیابان سنگتراشها و چهارراه شریعتی - طبقه بالای رستوران خیام پلاک 735 مدارک لازم جهت ثبت نام
دیپلم عکاسی

اخذ دیپلم های کاردانش در کوتاهترین زمان، 
زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مورد تایید آموزش و پرورش 
قابل توجه ترک تحصیلی ها، دیپلم ردی های نظام قدیم و جدید، سوم راهنمایی ها، کارمندان، تطبیقی ها 
آسان، سریع، مطمئن - بدون دروس نهایی 
به صورت حضوری و غیرحضوری با شهریه دولتی و امکان تقسیط 
بدون کنکور وارد دانشگاه شوید 

 

اگر چند سالی است که عکاسی میکنید ولی مدرک عکاسی ندارید، اگر دنبال تاسیس آتلیه برای خود هستید اگر احتیاج به مدرک برای ارایه به صنف عکاسان دارید دیپلم عکاسی میتواند راه گشای کار شما باشد.

دیپلم عکاسی یکی از رشته های پر مخاطب کار و دانش میباشد. دروسی که در رشته عکاسی تدریس میشود مهارت های طراحی سیاه و سفید، طراحی رنگی،  عکاسی دیجیتال، طراح امور گرافیکی با رایانه و روتوش و ترمیم با فتوشاپ می باشد که به نوعی پایه اصلی کار طراحی و عکاسی و ادیت عکس میباشد.

علاقه مندان به رشته عکاسی میبایست با مبانی کامپیوتر آشنایی داشته باشند زیرا اصول اصلی روتوش و عکس و ادیت در نرم  افزار فتوشاپ انجام میشود واصول اولیه کامپیوتر جز نیازهای این رشته است،از سخت افزار های لازمه دوربین است که با دوربین های رده پایین نیز میتوان شروع به عکاسی کرد.

 

تعداد واحدهای رشته عکاسی

کل واحد های این رشته عکاسی 5/39 واحد است. افرادی که دیپلم عکاسی را انتخاب میکنند باید بدانند که عکاسی هنری کاربردی است. با توجه به گسترش فضای رسانه ها در زمان حال بهره برداری های متنوعی از آن می توان نمود، از حداقل هایی چون داشتن عکسهایی متناسب به صورت شخصی تا حد اکثر هایی همچون بازار کار گسترده و حرفه ای در گرایش های گوناگون،و بدین وسیله میتوان بازار کار آینده داری را برای این رشته متصور نمود.

از شرایط و ضوابط قبولی در آزمون اخذ نمره ی ۱۴ میباشد که قبولی در آزمون های آن زیاد سخت نیست و با مقداری مطالعه و تمرین میتوان نمره ی خوبی را در آزمو ن ها کسب کرد و در دروس عمومی نمره ی ۱۰ نمره ی قبولی این رشته ها میباشد.

ادامه تحصیل در دانشگاه‌های علمی کاربردی

بعد از اخذ مدرک دیپلم میتوان در دانشگاه های علمی کاربردی بدون ازمون ادامه تحصیل داد و در انتها مدرک کاردانی این رشته را اخذ کنید و راه را برای تحصیل در مقاطع بالاتر هموار کنید،بسیاری از کسانی که دیپلم را گرفته اند در مقاطع بالاتر هم ادامه تحصیل  دادند به صورتی راه گشای ادامه تحصیل برای بیشتر موخذین این مدرک است از رشته های موجود در دانشگاه علمی کاربردی میتوان به کاردانی حرفه ای عکاسی خبری اشاره کرد که بیشتر در سینما و تلویزیون مشغول به کار میشوند، به غیر از عکاسی میتوان در رشته های بازیگری، کارگردانی، نورپردازی، طراحی صحنه و دیگر زیر مجموعه های این قبیل رشته ها نام برد.

کاربردهای شغلی دیپلم عکاسی

از کاربردهای شغلی دیپلم عکاسی  می‌توان به تأسیس استدیو عکاسی, عکاسی صنعتی مثل عکس از محصولات برای سایت های متنوع که فروش محصول دارند، ارایه خدمات عکاسی مجالس و آتلیه ای، عکاسی خبری، عکاسی مد و پوشاک است که نشان دهنده بازار کار گسترده این رشته می‌باشد.

از دیگر موارد این دیپلم میتوان به کسانی که بدون مجوز اقدام به عکاسی میکنند اشاره کرد. با اخذ مدرک این رشته به راحتی می توانید مجوز تاسیس آتلیه در تهران کسب نمایید.

اگر شما به عنوان دانشجو در دانشگاه و مقطع دیگر مشغول به تحصیل هستید باز هم میتوانید هم زمان این مدرک را اخذ کنید به صورتی که در درس اصلی شما نیز خللی وارد نشود و بتوانید در هر دو رشته موفق شوید.

مشاوره رایگان 
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

03136246387- 09138088177

آدرس :  اصفهان - خیابان حکیم نظامی - حد فاصل خیابان سنگتراشها و چهارراه شریعتی - طبقه بالای رستوران خیام پلاک 735

مدارک مورد نیازجهت ثبت نام:

 1- فتوکپی شناسنامه 

 2- فتوکپی کارت ملی   

 3- 6 قطعه عکس 4*3

 4- کپی آخرین مدرک تحصیلی (سوم راهنمایی یا بالاتر) 

  5- مبلغ بیعانه

هیچ دیدگاهی برای این آگهی درج نشده است

اولین دیدگاه را شما ارسال کنید

جهت ارسال دیدگاه باید در سایت عضو شوید

ثبت آگهی رایگان