درج آگهی رایگان| ثبت آگهی| نیازمندی| آگهی نامه | در 118

خرید بلیط هواپیما بلیط قطار بلیط چارتر داخلی و خارجی رزرو هتل گردشا gardesha.com

خرید بلیط هواپیما بلیط قطار بلیط چارتر داخلی و خارجی رزرو هتل گردشا gardesha.com

آگهی رایگان
  • خدمات حمل و نقل
  •  email
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
  •    قزوین قزوین
  • 734 بازدید
  • قزوين - خیابان خیام بین چهار راه عدل و خیام پ219 تلفن تماس : 09393454172 _ 02188531440

آیا تصمیم به سفر گرفته اید و نمی دانید که بلیط هواپیما تهیه کنید یا بلیط قطار؟ قیمت بلیط هواپیما و بلیط لحظه آخری به چه صورت است؟ بلیط چارتر مناسب را چگونه تهیه کنید؟ سامانه گردشا (Gardesha) به تمام سوالات شما پاسخ می دهد. از جمله خدمات سامانه گردشا (Gardesha) می توان به خرید بلیط پروازهای خارجی از ایران با کمک کارت های عضو شتاب اشاره نمود. در این فرآیند شما می توانید با انتخاب مقصد خارجی خود لیست قیمت بلیط هواپیما خارجی را مشاهده نمایید و با انتخاب هواپیما مناسب خود به خرید اینترنتی بلیط هواپیما بپردازید. همچنین در صورتی که تصمیم به انجام یک سفر اقتصادی دارید می توانید از این لیست قیمتT بلیط ارزان هواپیما خود را انتخاب نمایید. سامانه گردشا (Gardesha) امکان رزرو بلیط چارتر و سیستمی را نیز برای کاربران خود فراهم نموده است. بلیط چارتر پروازهای داخلی و خارجی که در این سامانه برای فروش آنلاین گذاشته است از معتبر ترین شرکت های ارائه دهنده چارتر می باشد که باعث افزایش اطمینان کاربران به سامانه گردشا (Gardesha) گردیده است. سامانه گردشا رزرو پروازهای خارجی را برای کاربران خود تسهیل نموده است و با ارائه لیست کلیه ایرلاین های خارجی توانسته است یکی از بهترین سامانه های فروش آنلاین بلیط هواپیما را بوجود آورده است. https://gardesha.com/

رزرو هتل در سامانه گردشا (Gardesha)

سامانه رزرو هتل گردشا یکی از خدمات برجسته ای می باشد که توسط این سامانه ارائه می گردد. امروزه را افزایش مسافرت های گردشگری، نیاز به یک برنامه ریزی دقیق بیش از پیش احساس می گردد. ار این رو برای اینکه بتوان سفری خاطره انگیز و به یادماندنی را داشت باید پیش از سفر به جمع آوری اطلاعات از مقصد سفر خود بپردازید. وب سایت گردشا (Gardesha) با جمع آوری اطلاعات گردشگری شهرهای مختلف جهان، این امکان را برای افراد بوجود آورده است که بتوانید اطلاعات کاملی از مقصد خود بدست بیاورید و پس از آن به رزرو اینترنتی هتل بپردازید. همچنین به هنگام رزرو هتل آنلاین می توانید از اطلاعات هتل ها، امکانات، مکان و قیمت آنها مطلع شده و با توجه به نیاز خود اقدام به رزرو هتل نمایید.

خرید بلیط قطار در سامانه گردشا (Gardesha)

سفر با شبکه ریلی کشور یکی از ایمن ترین روش های سفر در کشور محسوب می گردد و از این رو گردشا با بررسی دقیق جامعه هدف خود اقدام به راه اندازی سامانه خرید اینترنتی بلیط قطار نموده است. در این سامانه افراد می توانند با بررسی قیمت بلیط قطار، امکانات قطار و ساعت حرکت، بهترین قطار را برای خود انتخاب نمایند و سفر خود را آغاز نمایند. در سامانه فروش آنلاین بلیط قطار گردشا (Gardesha) مجموعه متنوعی از قطارها شامل، قطار رجا، قطار فدک، قطار سفیر، قطار سبز، قطار سیمرغ و ... قرار گرفته است که این قطارها در مسیرهای پر سفر همانند تهران، مشهد، اهواز به فعالیت می پردازند.

چرا از سامانه گردشا (Gardesha) استفاده کنیم؟

این سامانه با بکارگیری کارشناسان با تجربه در زمینه بلیط هواپیما و پرواز خارجی آماده پاسخگویی و مشاوره به کاربران خود می باشد و امکان مشاوره تلفنی برای تورهای گردشگری داخلی و خارجی را از جمله خدمات خود قرار داده است تا کاربران بتوانند با آرامش کامل نسبت به بررسی و انتخاب درست اقدام نمایند. همچنین رعایت اصلی مشتری مداری و رعایت حقوق کاربران جز اصول کاری گردشا (Gardesha) محسوب می گردد.

https://gardesha.com

هیچ دیدگاهی برای این آگهی درج نشده است

اولین دیدگاه را شما ارسال کنید

جهت ارسال دیدگاه باید در سایت عضو شوید

ثبت آگهی رایگان